Újabb szereplő lép az okostévés piacra

Az LG példáját követi a Vizio, amely saját fejlesztésű platformját teszi elérhetővé más cégek számára is.

Egyre több televíziógyártó dönt úgy, hogy a sokáig féltve őrizgetett, exkluzívnak szánt smart platformját elérhetővé teszi más piaci szereplők számára is. Ezzel ugyan gyengítik saját pozícióikat, másrészről viszont a licencdíjak révén bevételre tehetnek szert, ami a mai ínséges időkben nem utolsó szempont.

A közelmúltban az LG és a Samsung is erre az útra lépett, és a példájukat követi a Vizio. Az Európában nem annyira ismert, viszont Észak-Amerikában megkerülhetetlennek számító vállalat elnöke, William Wang bejelentette, hogy megkezdték a potenciális partnerek keresését. Meglátása szerint a cég óriási, hardverekkel és szoftverekkel való tapasztalata nagyban segíthet a partnereknek majd a jövőben, hogy még jobb termékekkel léphessenek színre.

Az mindenesetre biztos, hogy a Viziónak az a célja, hogy a SmartCast névre hallgató platform értékesítését követően az azokon futó hirdetésekből is pénzhez jusson. William Wang kifejtette, minél jobban ki tudják terjeszteni a platformjukat a piacon, annál jobban tudják skálázni a hirdetési üzletágukat.

  • Kapcsolódó cégek:
  • Vizio

Előzmények

Hirdetés