Hirdetés

Unreal Engine: Tíz darab XBOX360 kellene a Samaritan demó elindításához

Hirdetés

Az Epic Games tavaly év elején mutatta be (A GDC 2011 rendezvényen) a legújabb Unreal Engine képességeit, melyet egy technológiai demóval demonstráltak. A Szamaritánus névre keresztelt bemutatónak nem kevesebb, mint tíz darab XBOX360 konzol együttes számítási kapacitására lenne szüksége ahhoz, hogy megfelelően működhessen (A rendezvényen három darab GTX580 VGA-val felszerelt gépen futtatták a demót). Itt a videó róla:

A DICE Summit 2012 rendezvényen az Epic Games főnöke, Tim Sweeney elmondta hogy a Samaritan (Szamaritánus) névre keresztelt technológiai demonstrációnak mintegy 2,5 teraFLOPS számítási kapacitásra van szüksége a megfelelő működéshez. Ez pontosan tízszer annyi, mint amekkora teljesítménnyel rendelkeznek a jelenlegi XBOX360 konzolok.

Az Unreal Engine 4.0 hivatalosan idén év vége felé fog bemutatkozni végleges formájában (A szamaritánus demó még az UE3-ra épül, ennél szebb lesz a végleges UE4), az első rá épülő játék pedig várhatóan 2014-ben kerül a boltok polcaira. Az Epic elmondása szerint a Samaritan demó készítésével az volt a céljuk, hogy prezentálják, miként fognak kinézni a következő generációs játékok.

Az egészben viszont az a legérdekesebb, hogy a hardvergyártóknak keményen oda kell tenniük magukat, amennyiben lépést szeretnének tartani az Epic Unreal Engine 4.0 által hajtott játékainak futtatásával. A következő generációs XBOX konzolnak minimum 10x gyorsabbnak kell lennie ahhoz, hogy továbbra is úttörő szerepet akarjon elérni a cég játékainak prezentálásában.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények