Rekordot döntött a Startlap is

Hirdetés

Röviddel azt követően, hogy az iWiW közösségi oldalt üzemeltető T-Online bejelentette, hogy a szájt látogatóinak száma az idén egymillió fölé emelkedett, a kiterjedt internetes portfólióval rendelkező Sanoma Budapest Zrt. is hasonló rekordról számolt be. A vállalat Újmédia-divíziója által üzemeltetett Startlap linkportált a Webaudit statisztikája szerint február 13-án 1 015 821 egyedi látogató kereste fel. Ezzel háromra emelkedett azoknak a magyarországi oldalaknak a száma – az iWiW mellett az Origo lapcsoport tartozik még e csoportba –, melyek látogatottsága átlépte az egymilliós határt. Az elmúlt év azonos időszakában a Startlapot még naponta átlagosan 645 ezren nézték, azaz egy év alatt a szájt látogatottsága 63 százalékkal növekedett.

A Sanoma a látogatottsági rekordról beszámoló közleményében kiemeli, hogy a TGI Magyarország 2006-os márkaismertségi kutatása szerint a 2005-ben a Superbrand címet is megszerző Startlap a legismertebb hazai internetes márka volt. A tavalyi 47 százalékos eredménnyel olyan portálokat is maga mögé utasított, mint a 43 százalékos ismertségű Origo vagy a 16 százalékos ismertséget elérő Index.

A Startlap nyitóoldalát a látogatottsági statisztikák és a különböző visszajelzések figyelembevételével idén januárban átalakították, aminek a Sanoma célkitűzései szerint egy átláthatóbb és könnyebben használható oldal lett az eredménye.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

Azóta történt

Előzmények