Idén megoldja a DLSS 3 legnagyobb javítható gondját az NVIDIA

Érkezik még az RTX Video Super Resolution is a Chromium-alapú böngészőkbe.

Hirdetés

Az NVIDIA a hardverek bejelentése mellett a szoftveres háttérre is gondol, és két olyan fejlesztés is készül, ami fontos lehet a felhasználók döntő többségének. Az egyik újítás az RTX Video Super Resolution névre hallgat, és a Chromium-alapú böngészőkben (többek között Google Chrome és Microsoft Edge) lesz majd kihasználható GeForce RTX 30 és 40 sorozatba tartozó grafikus vezérlőkkel.

A technika lényege, hogy a DRM nélküli 1080p-s online videotartalmak felskálázhatók lesznek 4K-ra, ha nincs natívan ilyen felbontású forrásuk. Utóbbi elérhetősége mellett nyilván érdemesebb azt használni.


[+]

A másik újítás a DLSS 3-hoz kapcsolódik, ugyanis az egyik hibáját próbálja korrigálni az NVIDIA. Nem, sajnos nem a megnövekedő késleltetést, ez az efféle eljárások működéséből ered, viszont a generált képkocka a HUD vagy HUD-szerű elemeket furcsán képezte le. Ez abból eredt, hogy a rendszer egyszerűen nem tudta kitalálni, hogy két eltérő szövegrész közül mi legyen megjelenítve, így aztán lett egy képi hibákat tartalmazó szövegféleség belőle. Na ezt a gondot számolja majd fel az új DLSS 3 kiadás, amely várhatóan még ebben a negyedévben megérkezik, és a fejlesztők opcionálisan frissíthetik az egyes játékok korábbi DLSS 3 implementációját a javítottra.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés