Hirdetés

Továbbra is elképesztő ütemben nő a Netflix

Idén 2000 milliárd forintot költ saját tartalmak gyártására a cég.

Hirdetés

A Netflix bejelentette, hogy az előző esztendő utolsó negyedévében 8,3 millió fővel 117,5 millióra bővült az előfizetők száma. Soha még ennyien nem csatlakoztak három hónap alatt a szolgáltatáshoz, ami azt jelenti, hogy az online tartalomszolgáltató népszerűsége folyamatosan nő.


[+]

A 8,3 milliós szám egyébként 18 százalékkal haladja meg a 2016-os legjobb negyedévre vonatkozó adatokat, ami jól mutatja, hogy milyen ütemben nő az érdeklődés a Netflix iránt. A vállalat azt is bejelentette, hogy a jövőben még inkább a saját, exkluzív tartalmakra koncentrálnak. A tavalyi évben kiemelt produkciójuknak számító, Will Smith főszereplésével elkészült Bright ugyanis például óriási sikert aratott.


[+]

Ez egyben azt is jelenti, hogy akár át is alakíthatják a hagyományos mozifilmekkel kapcsolatos koncepciójukat. Ezek esetében ugyanis nagyban függenek a stúdiótól, amely meghatározza azt is, hogy a premier után mennyi idővel kezdhetik meg az online forgalmazást. A tervek szerint a vállalat az idei évben 7,5-8 milliárd dollárt költhet saját tartalmak gyártására, amibe 80 különféle anyag, ezen belül is filmek, sorozatok, magazinműsorok férhetnek bele. A Netflix azt is elárulta, hogy az előrejelzéseik szerint a közeljövőben újabb komoly versenytársak megjelenésére számítanak ezen a piacon, és azzal számolnak, hogy jövőre a 21st Century Foxot felvásároló Disney is indít egy konkurens online szolgáltatást.

Hirdetés

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés