Nem lesz reklám a Disney "online tévécsatornáján"

A cég továbbra is küzd a nézőkért, és ez sokak számára vonzó lehet.

Az online streaming szolgáltatásokon ugyan nincs hagyományos, filmeket kettévágó reklám, de azért jó pár olyan alkalmazás van, amelyen sok a különféle promóció, hirdetés. Emiatt aztán számos kritika is éri ezeket, hiszen a nézők joggal gondolják úgy, hogy ha fizetnek előfizetési díjat, vagy konkrét műsorokat vásárolnak, akkor nem igazán óhajtják a reklámot.


[+]

A Disney a közelmúltban indította útjára Disney+ nevű "online tévécsatornáját", amely eddig nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Az előfizetők száma elmarad a várttól, úgyhogy be kell vetni mindent. Többek között azt is bevállalja a cég, hogy kevesebb lesz a bevételük, ugyanis a konszern, tehát az egész Disney első embere, Bob Chapek most bejelentette, hogy nem kívánnak változtatni az eddigi modellen. Ennek hála szembemennek a trendekkel, és nem engedik be a hirdetéseket, promótált tartalmakat a platformra. Sőt, azt is hozzátette, hogy ez még a távoli jövőre is vonatkozó terv. A Disney+ hamarosan Magyarországra is megérkezik, mint ahogy a világ minden tájára, azzal párhuzamosan, hogy a nagy cég a hagyományos tévécsatornáit kivégzi.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés