GDF: a teljes program

Hirdetés

A 2008. május 17-én megrendezésre kerülő Game Developers Forum WEBOLDALA 2008. május 7-től az esemény végleges programjával várja az érdeklődőket.

A teljes program:

KISTEREM

09:30-10:00 Megnyitó

10:00-10:50 Digital Reality - Filmkészítés valós idejű eszközökkel: a Digital Reality saját fejlesztésű movie editorának bemutatása - Fodor Tamás, Lead Movie Artist.

10:50-11:40 Jagex - A valós világ fenyegetése, az illegális valós világbeli kereskedelem veszélyei az MMO-kban, és a lehetséges módszerek a leküzdésükre - Jele Imre - Head of Game Content

11:40-12:00 Szünet

12:00-12:50 Sproing Interactive Media Gmbh - My Riding Stables Wii - fennakadás nélküli galoppozás egy új platformra, új technológiával - Harald Riegler, CEO

12:50-13:40 Invictus-Games - Játékfejlesztés az ázsiai piacra -
Kozák Tamás, ügyvezető-igazgató

13:40-14:30 Ebédszünet

14:30-15:20 Studio21 - Az Autodesk és a Studio21 bemutatja: 3ds Max 2009 - Michael Langmayer, Autodesk termékspecialista

15:20-16:10 Eidos Hungary - Hogyan készítsünk folytatást? -
Szalacsi Botond, vezető dizájner

16:10-17:00 Epic Games (a CD Projekt jóvoltából) - Kockázatkezelés a multiplatform- fejlesztések során - Dr. Michael Capps, elnök



NAGYTEREM

09:30-10:00 Megnyitó

10:00-10:25 Epic Games - Reflektorfényben a Gears of War franchise -
Dr. Michael Capps, elnök

10:25-11:25 Crytek - A játékgrafika jövője -
Cevat Yerli, a Crytek CEO-ja, alapító tagja és elnöke

11:25-11:45 Szünet

11:45-12:35 3D Brigade - Unreal 3 motorra felkészített karakter modellezése csúcskategóriás projektekhez - Vékony Csaba, modellezési igazgató

12:35-13:25 Eidos Hungary - Repülőgépmodellek készítésének munkafázisai - Seres Lehel, Technical Artist

13:25-13:30 JF (jatekfejlesztes.hu) - Kétszínű játékok: Minigame játékfejlesztő verseny eredményhirdetés - Faragó Zoltán (jatekfejlesztes.hu - szerkesztő), Kiss Péter (jatekfejlesztes.hu - szerkesztő)