A Crytek egyik fejese, Nathan Camarillo jelentette ki a GDC 2011 rendezvényen egy Games On Net-nek tett nyilatkozatában, hogy a Crysis 2 című FPS játékot a modern asztali PC-k teljesítményének figyelembevételével fejlesztették, és nem egy konzolra készült játékot konvertáltak át PC-re. A teljes interjút megtekinthetitek alább, jó szórakozást:
Crytek: A Crysis 2 PC-ről lett konzolra konvertálva, és nem fordítva
Azóta történt
-
Crysis 2 PC: 3774 konzolparanccsal lehet finomhangolni a játékot
A Steam fórumán írják a játékosok, hogy konzolparancsokkal miképpen lehet visszaállítani azokat az opciókat, melyeket eltávolítottak a végleges játékból.
-
Crysis 2: Advanced Graphics Options Application
Egy lelkes rajongó készített egy kis programocskát, aminek segítségével a Crysis 2 rejtett beállításait menüpontok segítségével konfigurálhatjuk.
-
Problémák a Crysis 2 multi-GPU támogatásával
Az SLI-nél előforduló hibákra az új beta driverek jelentenek megoldást, míg a CrossFire esetében egy nem hivatalos javítás került elő.
-
Crysis 2: Patch a PC verzióhoz
A Crytek foltozgatja a PC verziót, a sok vitát kavart Auto-Aim rendszert kivették a játékból, mellette pár kisebb hibajavítást is eszközöltek.
Előzmények
-
Crysis 2: PS3 multiplayer béta március 15-én, csak az USA-ban
Sajnos egyelőre csak az Amerikában élő PS3 tulajok számára lesz elérhető a demó, de reménykedjünk benne, hogy az EU is sorra kerül.
-
Crysis 2: Nem használ EA Online Pass-t a játék
A használtan vett EA játékokhoz általában 10 dollárért lehet kódot vásárolni, ha multizni akarunk, vagy letöltenénk az ingyenes DLC-ket. A Crysis 2 nem ilyen lesz.
-
Crysis 2: Megérkezett a részletes gépigény!
A múltkor kikerült minimális követelmények után itt van az ajánlott és a maximális beállításokhoz szükséges összeállítás is.
-
Crysis 2: PC multiplayer demó március elsején
Az EA és a Crytek megerősítette, hogy a Crysis 2 PC multiplayer demója március első napján jelenik meg.