Az Imationé a Memorex

Hirdetés

A legkülönfélébb adathordozókat kínáló amerikai Imation Corporation és a szintén amerikai Memorex International Inc. tegnapi közös közleményében bejelentette, hogy a két vállalat nemrég kötött megállapodása értelmében az Imation 330 millió dollár értékben felvásárolja a tengerentúli adathordozó-piac egyik legjelentősebb szereplőjének tekintett Memorexet. Az egyezség szerint az Imation az üzlet lezárását követő három évben az üzletág teljesítményétől függően további 5-45 millió dollárt fizet a tulajdonosoknak.

A több mint harminc éve alapított kaliforniai Memorex – mely elsőként Ella Fitzgerald azóta elhíresült „pohártörős” reklámjával hívta fel magára a figyelmet – az amerikai piac egyik legismertebb és legsikeresebb brandje. A vállalat elsősorban az írható CD-k és DVD-k piacán ért el eddig jelentős sikereket; így a Memorex az Egyesült Államokban hat éve piacvezető márka a CD-k, illetve négy éve a DVD-k terén. Az Imation igyekszik megtartani ezt a piaci pozíciót, így a Memorex márkájú optikai adattárolók az ügylet idén év végi lezárása után sem tűnnek majd el a boltok polcairól.

Azóta történt

  • Ne égesse, nyomtassa!

    Az Imation AquaGuard lemezein soha nem kenődik el a nyomtatott felirat, a korongokat akár vízben is lehet áztatni.

Előzmények