Hirdetés

Megmérte a Work Graphs előnyét az AMD

A hagyományosnak számító ExecuteIndirect módszerhez viszonyítva számottevő a gyorsulás.

A hónap első felében írtunk arról, hogy publikusan is kihasználható a Work Graphs, amelynek hála teljesen GPU-vezérelt leképezési technikák kreálhatók, kvázi a CPU igénybevétele nélkül. Az AMD most előállt egy technikai demonstrációval, ami nagyjából körvonalazza, hogy mire lehet számítani az újítástól.

Hirdetés

Az alábbi GPUOpen oldalon megosztott adatok alapján a kialakított rendszer procedurálisan generált tartalmat számol a GPU-n, amely ráadásul kifejezetten jól skálázható a körülményekhez, így például az egyes objektumok csak bizonyos helyzetekben lesznek legenerálva, például a gombák az árnyékos helyeken, és ehhez hasonlók.


[+]

A Work Graphs tehát egyszerűbbé teszi az efféle effektek kreálását, emellett a hagyományosnak számító ExecuteIndirect módszernél nagyjából 39%-kal gyorsabb is az új rendszer működése. Itt persze az AMD megjegyzi, hogy ezek előzetes számok, további optimalizálással javulhat is még a sebesség. A vállalat egyébként egy Radeon RX 7900 XTX VGA-val mérte az eltéréseket.

Hirdetés

Fotóznál vagy videóznál? Mutatjuk, melyik okostelefon mire való igazán!

PR Vásárlás előtt érdemes megnézni, mit kínálnak az aktuális telefonok, ha igazán ütős képeket vagy profi mozgóképeket szeretnénk készíteni.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények