Megmérte a Work Graphs előnyét az AMD

A hagyományosnak számító ExecuteIndirect módszerhez viszonyítva számottevő a gyorsulás.

A hónap első felében írtunk arról, hogy publikusan is kihasználható a Work Graphs, amelynek hála teljesen GPU-vezérelt leképezési technikák kreálhatók, kvázi a CPU igénybevétele nélkül. Az AMD most előállt egy technikai demonstrációval, ami nagyjából körvonalazza, hogy mire lehet számítani az újítástól.

Az alábbi GPUOpen oldalon megosztott adatok alapján a kialakított rendszer procedurálisan generált tartalmat számol a GPU-n, amely ráadásul kifejezetten jól skálázható a körülményekhez, így például az egyes objektumok csak bizonyos helyzetekben lesznek legenerálva, például a gombák az árnyékos helyeken, és ehhez hasonlók.


[+]

A Work Graphs tehát egyszerűbbé teszi az efféle effektek kreálását, emellett a hagyományosnak számító ExecuteIndirect módszernél nagyjából 39%-kal gyorsabb is az új rendszer működése. Itt persze az AMD megjegyzi, hogy ezek előzetes számok, további optimalizálással javulhat is még a sebesség. A vállalat egyébként egy Radeon RX 7900 XTX VGA-val mérte az eltéréseket.

  • Kapcsolódó cégek:
  • AMD

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés