A Telenor 30 nappal automatikusan meghosszabbítja a számlafizetési határidőt azon ügyfelei számára, akik eddig a Buda-Cash ügyben érintett DBR bankcsoportnál lévő bankszámlájukról rendezték egyenlegüket. A szolgáltató a lehetőségről SMS-ben értesíti a tartozással rendelkező érintetteket.
Hirdetés
A meghosszabbított fizetési határidőre március 10-től automatikusan jogosultak a Telenor azon lakossági és üzleti előfizetői, akik a DBR bankcsoportnál vezetett számlájuk zárolása miatt nem tudják rendezni Telenor-előfizetésüket, és azt eddig csoportos beszedési megbízással vagy rendszeres banki átutalással fizették.
A társaság a halasztást a számlázási rendszereiben rögzített bankszámlaadatok alapján biztosítja az alábbi bankoknál vezetett számla esetében: Dél-Dunántúli Regionális Bank Zrt., ÉRB Észak-magyarországi Regionális Bank, Buda Regionális Bank Zrt., DD Takarék Bank Zrt.
Azon Telenor ügyfelek, akik nem banki úton fizetik számlájukat, de szintén érintettek a Buda-Cash ügyben, a Telenor telefonos ügyfélszolgálatán vagy üzleteiben személyesen jelezhetik, ha élni kívánnak a 30 napos meghosszabbított fizetési határidővel. Az ajánlat visszavonásig érvényes. A bankcsoport ügyfeleinek kártalanítása már megkezdődött.