Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság márkaoldal
-
A háztartások médiafogyasztását és költését vizsgálta az NMHH
Háztartásonként több mint 18 ezer forintot költünk médiára havonta – derült ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatásából. A felmérés szerint átlagosan napi 300 percet tévézünk és több mint 200 percet internetezünk.
-
Az internetes szólás- és sajtószabadság fontosságát vizsgálta az NMHH
Lassan, de biztosan növekszik a (média)tudatosság, azaz a fogyasztókban életszerű és erőteljes igények mutatkoznak a médiatudatosság használatában és társadalmi fejlesztésében – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) közelmúltban végzett kutatásából, amely kitért a tájékozottság iránti igény, az információfelelősség és a magánszféra védelmére is.
-
Idén már a streamingnél is kötelező a korhatárjelölés
Az NMHH szerint indokolt a lépés.
-
Nullás díjszabás megszűnése: vizsgálat a Telekom szerződésmódosítása miatt
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóságnak (NMHH) tudomására jutott, hogy a Magyar Telekom úgy tájékoztatta előfizetőit a nullás díjszabású ajánlatok kivezetéséről, hogy az ismertetőkből hiányzott a jogszabály szerinti kötelező tartalmi elemek nagy része, és az előfizetőket megillető jogokról sem szólt.
-
Már tízévesen „tiktokoznak” a gyerekek
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság és a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesülete a digitális edukáció folyamatát vizsgálta.
-
Az NMHH az inflációkövető szolgáltatói díjkorrekcióról
A díjkorrekciós mechanizmust bevezető ÁSZF-módosításkor felmondási joga van az előfizetőnek, de ha az inflációkövető díjmódosítást a szerződés eleve tartalmazza, illetve ha az automatikus díjmódosítást bevezető szerződésmódosítást követően az előfizető nem élt a felmondási jogával, akkor az automatikus inflációkövetés és az ezzel járó díjemelés tényleges alkalmazásakor erre hivatkozva már nem mondhat fel.
-
Az NMHH a deepfake veszélyeire figyelmeztet
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság szerint egyéni és társadalmi kockázata is van a deepfake-jelenségnek.