Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ysthvaan

    csendes tag

    Sziasztok!
    Tegnap lettem boldog (?) Favorit tulajdonos.
    Előte elég sokat olvasgattam utána a járgánynak, így nagyjából sejtem hogy rengeteg javítgatás vár rám. Az első 100 km-en kiderült, hogy hengerfejes az autó (90e-ért hoztam el '90 es évjárat nagyon kevés rozsda, 125e km, valószínű valós szerelő megmézte). Ha 100 km után is fehér gőzt fúj ki a kipufogón, miközbe az utastérben baromi meleg van (kint -10°C este)
    akkor nem nagyon lehet más. A füst nem a cső mellől jön, hanem belőle. Csak azért kérdezem, mert beszéltem a tulajjal, és azt mondta, h vigyem vissza az autót, ő megcsináltatja.
    - Más. A fényszóró, és minden elektromos berendezés a fordulatszám növelésével működik jól, alapjáraton halovány és picit vibrál, de 5ezres fordulatnál sem más mint mondjuk 2 ezresen, gondolom generátor, meg valószínű testkábel, ezt csak mondták.
    - Ablakmosó szivattyúja nagy nehezen hosszú keresgélés után a szélvédő alsó csücskébe permetez egy kevés lötyit így élmény volt tegnap a sok még jeges, jégbordás latyakos úton gurulni vele.
    - Ablaktörlőnek nincs végállása ott áll meg ahol kikapcsolom, szakaszos törlés meg egyáltalán nincs rajta, de azt olvastam föntebb vki írta, hogy hogy kell megcsinálni.
    Kuplung baromira lent fog, alapjáraton ha fölengedem csökken a fordulatszám, és hangja van, lenyomva elhallgat.
    - És végül hajnali fél egykor nem tudtam bezárni az autót, hiába nyomtam le a pöckét, ma szétszedtem, szét volt esve, legalább ez már jó :)

    Bocsánat a hosszú hsz-ért, de megköszönném a javaslatokat.
    Még egy apróság, netről mindenhonnan eltűnt a Favorit javítási könyv, a favorit.fw.hu-ról egy e-mail segítségével az első pár fejezetet megkaptam, de szükségem lenne a többi részre is. A nagyon bonyolult dolgokba, amikhez nyomatékkulcs, vagy csápos emelő, vagy egyéb kell nem nyúlok, de az egyszerűbbeket szívesen megcsinálgatnám.

Új hozzászólás Aktív témák