- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Steam Deck
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ASUS ROG Ally
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16999 üzenetére
Ja, hogy szénkefe !
Hallottam róla, ha kifordúl a helyéről, vagy ugrál, akkor apró íveket húz, majd részlegesen beég és a levett terheléstől függően változik a kimeneti feszültsége. -
kmarco05
csendes tag
Én is gondoltam amugy a generátorra már a legelejétől gyanakodtam. Mindegy a pillango pucolást meg az ékszij cserét megcsináltatom aztán ha még mibdig 11.4 V körül mocorog, akkor muszáj lesz elvinni megnézetni, illetve megcsináltatni a generátort. A végére akartam hagynj mert drágább buli is mint egy szijcsere vagy pillango pucolás.
Viszont az is igaz hogy ha tényleg a generátor a ludas, tökmindegy mit cserélek, ugyse uszom meg... :-((
Még esetleg az alapjárati motort lehetne kipucolni arra tudnátok egy rajzot vagy fényképet küldeni hogy melyik az a Feliciába? Neki merjek állni??:-))
Köszi minden tanácsot!
Üdv
KMarco
-
-
vil59
tag
válasz bringasisti #17005 üzenetére
Sajna, így van. Az ilyen hibánál, nem ártana kitakarítani a generátor belsejét, mert ki tudja, hogy mennyi szénpor van lerakódva. Megnézném a felfogatási pontokat, hogy fémtiszta-e a főld érintkezése és a rámenő vezetékek csatlakozása.Ugyanez vonatkozik a fesszabra is.
-
kmarco05
csendes tag
Értem, szoval nem tisztitható az alapjárati motor, örülök neki végülis ennyivel is kevesebb meló.
A fojtószelep házat a hétvégén kipucoltam, mostmár az alapjárat még szebb, és a forsulat esés se szó szerinti esés, csak szépen lecsökken é megáll 800 körül.
Na persze csak ha nem adok rá semmit terhelést, mert akkor ua. a jelenség csak lassabban esik alá.
Ezt figyeljétek!
Felhívtam 2 generátor javítót. Mondja nekem 30.000 nál kezdődik de olyan 50.000 körül megáll a javítáa ( szénkefe, csapágy,diódahíd, stb mondott még de nem jegyeztem meg ) Plusz 2*8000 Ft a kiszedés + visszarakás ... Röhely, nem?.
Erre mondom neki, hogy nekem csak azt cserélje ki ami rossz, erre mondja hogy úgy nem szeretné, mert idővel akkor a többi is elromolhat, meg a szerelőnek ujra ki kell szedni,stb.
Mondom erre neki, akkor teszek rá, és veszek egy újat 60.000-ért már kapok, erre mondja, hogy nem javasolja mert az meg nem az eredeti Skodás gyári, azzal több bajom lesz idővel. Kérdés hogy ez igaz-e, szerintem nem.
Persze a poén hogyha szinte mindent kicserél benne, akkor mi maradna egyáltalán ami ekte gyári?? Az állórész meg a forgórész??
Üdv,
Kmarco
-
vil59
tag
válasz bringasisti #17007 üzenetére
Pontosan erre gondoltam. Hiszen a Favoritomon úgy van, hogy ha beindítottam, de úgy, hogy ekkor nem ment a fordulatszámom 1400 fölé és úgy hagyom(nem adok további gázfröccsöt), akkor a feszmérőm alapjáraton csak 11,5-öt mutat. Tehát, nincs tőltésem, mert még nincs akkora fordulatszámom, hogy a fesszabnak legyen mit szabályozni,mert nincs még gerjesztés.Így az akksiról mennek a fogyasztók.Viszont, ha adok egy gázfröccsöt, kb. 1600-at,akkor már működésbe hozom a feszszabot és onnan kezdve, akár 500-as alapjáraton is 14 Volt a feszűltségem.Ha jó a generátor és a fesszab. is, akkor ez a folyamat a helyes. //Favoritnál.. //
Viszont, ha rossz az akksi, --(pl. mint írtam, hogy fejre állítják,megdöntik, akkor a sav egyik cellából átfolyik a szomszédos cellákba és hamar tönkre is megy.Nem lesz meg a sav szintje, vagy több lesz cellánként)--akkor máris lecsökken a kapacitása, mert felborúl a belső egyensúlya.
Nekem nem zselés az akksim. -
-
vil59
tag
válasz bringasisti #17011 üzenetére
Befagyott a pára a zárba ? Nekem tavaly a -20°ban nem nyílt. Vagy öt percig fújtam be a zárnyílásba, mire megmozdúlt.
--Igen. Ha már a generátor gerjesztve van, akkor sok fogyasztót elbír, kis feszültség esés mellett..(a14-ből lesz 12,5-13 Volt.[ Szerkesztve ]
-
kmarco05
csendes tag
Ok, kipróbálom akkor hogy gázfröccs után felmegy-e 13 V-ra, ha igen, akkor nem rugózok többet a témán. Ezt még amugy nem vizsgáltam, csak alapjáraton a 11.5-öt, de akkor még nálam is jo lehet. Holnap megnézem, meg az akkut is kiméretem rendesen műszerrel az akkumulátorosnál.
Köszönöm a tanácsokat!
Üdv
KMarco -
Frissjogsi
lelkes újonc
Sziasztok még jöttek a cuccok az olajteknő mosós bulihoz.
Parafa tömítést vettem (úgy tudom a gyári is ilyen), valami speciális bánásmódot
igényel, vagy csak beteszem és készen is van. -
vil59
tag
válasz kmarco05 #17013 üzenetére
A 13V kevés töltőfesznek.
Gázfröccs után 14 voltnak kell lenni, plusz mínusz két tized, kikapcsolt fogyasztók mellett. Ez attól függ,hogy a gyárban milyen értékhatárra lőtték be a feszűltségszabályzót. Alapjáraton és fordulaton is egyformának kell lennie a töltőfeszültségnek.
Én beépítettem egy digis voltmérőt a műszerfalhoz,nagyon hasznos.[ Szerkesztve ]
-
kmarco05
csendes tag
Ilyet beszerzek én is, hasznos kis eszköz. :-)
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
Akkoriban ezt a két fajta voltmérőt rendeltem Kínából, potom összeg volt. A bal oldali a piros kijelzős, a jobb kék színű.
Nekem nincs múltiméterem, nem tudom visszaellenőrizni a pontosságukat. De egyszerre bekötve, egy tizeddel többet mutat a piros változatú. Ez szerintem nem olyan vészes eltérés, úgyhogy rábízhatom magam. -
mcfly72
tag
Bulldog karaj csont mindenkinek!🎄
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
Békés, nyugodt ünnepeket kívánok mindenkinek !
-
Frissjogsi
lelkes újonc
Boldog karácsonyt minden Skodásnak.
-
kmarco05
csendes tag
Boldog Karácsonyt kivánok én is!!
-
mcfly72
tag
Ezt a csehek már megcsinálták kb 20 éve.....
[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #17033 üzenetére
De úgy tudom azt itteni fickó építette egy favoritból/ba nem biztos de úgy rémlik....
Ez valami Skoda mini névvel futott volna, és egész jó paraméterekkel, csak gondolom a kőolaj piac lerendezte, nem lett belőle sorozatgyártás,ez nekik nem buli!a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
Teleraknám a maradék motorteret generátorokkal. Ha már fel vannak töltve az akksik,mehet az áram a villanymotorba. 😊
-
Frissjogsi
lelkes újonc
Sziasztok. A kerékcsapágy elkezdte megadni magát.
250km- ki kellene bírnia, mi történik akkor ha kikészül teljesen.
Remélem haza visz bennünket. -
bringasisti
Topikgazda
-
Frissjogsi
lelkes újonc
Jobb eleje, kotyog az egész felni féktárcsával együtt.
Menet közben ráz, morog ,zúg, az eleje, még a padlólemezen is éreztem.
Azt hittem féltengely megint, de kitekert kormánynál nem recseg. -
bringasisti
Topikgazda
válasz Frissjogsi #17039 üzenetére
Kormány összekötő, alsó gombfej, anya a féltengely végén meghúzva?
BENEFON DELTA--------N8
-
Frissjogsi
lelkes újonc
Gyári csavar benne a csapszeg, meghúzva nem laza.
-
Frissjogsi
lelkes újonc
válasz Frissjogsi #17041 üzenetére
Féltengely csukló végén a nagy 30-as csavar is. Arra gyanakodtam először én is.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Frissjogsi #17041 üzenetére
Akkor nincs más hátra mint lépésben haza araszolni. Célszerszám kell a cseréhez.
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
-
Frissjogsi
lelkes újonc
Megpróbáltam videót csinálni róla úgy hogy megemelem és megrángatom.
Fent a torony csapágynál lötyög az egész lengéscsillapító. -
bringasisti
Topikgazda
válasz Frissjogsi #17045 üzenetére
Nem tud gondot okozni ha nem mész gyorsan. Fékezéskor remeg minden gondolom
BENEFON DELTA--------N8
-
Frissjogsi
lelkes újonc
válasz bringasisti #17046 üzenetére
Nem csak fékezésnél, állandóan remeg ezért gondoltam a kerékcsapágyra.
-
mcfly72
tag
-
bringasisti
Topikgazda
-
Frissjogsi
lelkes újonc
Rúgó tányéron mit kell megnézném?
Egyben raktam át a lengéscsillapítót a donorról mert újszerű volt.
Gyanús volt már akkor is a takaró műanyag a torony tetején jobban
kiemelkedett mint előtte.
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- 3D nyomtatott versenypályák
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Xiaomi Mi Smart Speaker okoshangszoró dts hanggal - használt, újszerű - 1 db.
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer