- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- Steam Deck
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- ASUS ROG Ally
- Milyen monitort vegyek?
- 3D nyomtatás
- Milyen notebookot vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
A gyujtásuk van kicsit feljebbhúzva.
Illetve az alapjáraton emelnek.Valamint az sem mindegy hogy 4 vagy 5 sebességes váltóval van szerelve.
Tesznek motoradalékot a benzinhez, amitől még jobban pörög a motor.
Valamint vannak olyanok akik a favorit fúvókát teszik a karburátorba.
Szóval sok sok mindennen múlik ez, de szerintem ne akraj a kisöreggel nagyon szakítani, mert szétforgatod a hengerfejet.Az én favoritomnak 165Km/h volt a vége, de ehhez sok mindenen kellett piszkálni, mert amúgy nekem is 140-nél gyengült el a szerkezet.
Igaz semmit nem cseréltem ki a gyárihoz képest, csak amit lehetett azt a teljesítményre löttünk be.Aztán szépen mindent visszatettünk gyári értékre és vissza is nyertem a 10 literes fogyazstás helyett a 5.9-est.
Igaz ezért a kis fogyasztásért azzal fizettem, hogy 140Km/h át kábé 45-50 másodperc alatt érte el.De hát valamit valamiért.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz McMurphy #699 üzenetére
Hát 105-öshöz nem sokszor volt szerencsém, de az ablaktörlője mindegyiknek ugyan úgy működik.
Valaki szétszedte és rosszul rakta össze ezért a végállás kapcsoló nem kapcsol.
Így csak addig megy az ablaktörlő, amig áram alatt van.Ha pedig relés kivitel akkor mázlid van csak ki kell cserélni a relét mert megadta magát.
Renault power
-
macimisi
csendes tag
-
McMurphy
csendes tag
Szia rob210!
Köszi a tanácsot, nem relés a cucc. A lebegő nyelv nem a két pogácsa között volt, hanem egyből a felsőhöz ért. Így nem volt végállása, hanem egyből leállt.
Köszi mégegyszer az írányelvetÜdv,
McmurphyAz agy az a szerv, amellyel azt gondoljuk, hogy gondolkodunk! AB
-
rob210
nagyúr
válasz macimisi #703 üzenetére
Ezt a hibát szintén a szétégett elvízkövesedett bimetál okozza ami a karburátoron a szivatót és ezzel az alapjáratot is "vezérli".
Ha nem ez a hiba akkor viszont cserélj benzinszűrőt, mert koszt szív fel a szerkezet és amikor idönként meghajtod kicsit akkor átnyomja a koszt a fúvókákon.
Amikor meg nincs épp használva keményebben csak úgy megyeget vele az ember, mondjuk dugó a Hungária körúton, akkor felkapja a koszt és eltömíti "pont a legrosszabkor " a karbicsek fúvókáját.
Tehát javaslom, hogy hajsd meg a kicsikét ez kb 100Km/h 4esben tehát jól fel kell pörgetni a szekeret.
Utánna benzinszűrő csere és többet nem fog előfordulniRenault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz macimisi #707 üzenetére
A betétek visszahúzó rugója össze van rohadva és soha nem engdei teljesen vissza a betéteket.
Ebből következően állandó fékezés alatt van a kocsi, ami fogyasztás növekedést, teljesítménycsökkenést és gyorsabban kopó hátsó féket és fékdobot eredményez.Nekem ugyan ez volt a GOLF-nál amikor megismerkedtem a párommal.
Soha senki nem törődött az autóval, ezért ez-az össze volt rajta rohadva.
Na most ha kicseréled újjakra az a legjobb ha nem akkor szedd szét és a WD40 csodákat tesz vele.A holtjáték is ennek köszönhető, mivel sosem engedi vissza teljesen a betéteket a kart viszont te visszanyomod.
A bovden nem egy fix merev összeköttetés ezért az tud holtjátékot produkálni.
Ha fix lenne az összeköttetés akkor nem tudnád a kart teljesen visszanyomni.
Ennyi a hiba.Renault power
-
csab89
csendes tag
Hali! rob lenne 1 kérdés ismát! haveromnak is van favoritja, van 1 kis gebasz vele! mostanába nem igen akar menni a picike, és rájöttünk hogy szerintünk a karbiban nem nyit ki a gyorsitó torok amikor kéne (olyan 3ezres fordulatnál), a hiba oka +van, de a javitásra nem jövünk rá :S
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
semetka
őstag
Lenne egy viszonylag nagy bajom az autóval. Nagyon nehezen indul, pedig most volt vez. lánc meg gyertya cserélve. Amíg 10-15 fok volt addig harmadjára beindult, de most a 0 fok körül 5-6-odjára. 14-15 órát álló autónál már ez a helyzet. Rossz AC pumpa okozhat nehezen indulást?? Esetleg egy két jól bevált módszer indításhoz aki tud.
Előre is köszi a segítséget.
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
-
-
rob210
nagyúr
A skodák indítási trükkje.
Beül az ember a jó hideg autóba
Beteszi a sluszkulcsot gyujtást ad de nem indítózik!!!
Üresbe van a szekér, benyomja egyszer a gázpedált ezzel nyitsz a karburátoron egyet és a bent lévő benzin a hengerekbe csorog.
Ezután indítózol és az autó elsőre indulni fog.
Amikor az első pörgetést megcsinálja az önindító akkor megint gázpedál.
Ha már döcög a szekér akkor már okés a dolog de ezt a pumpálást meg kell csinálni.
Indítás nélkül is egy gáz meg indítás közben is egy gáz.
Legalábbis nekem ezt a sokdaszervizes autódoktorom mondta és bevált.
Ami fontos az elosztófedelet nézd át , mert ha bepárosodik egy hajszálrepedés vagy pontatlan illeszkedés miatt akkor az is lehet a probléma.Renault power
-
semetka
őstag
-
frescho
addikt
A Favoritokat Pierburggal esetleg befecsivel szereltek. Favi szereleshez jol johet a kezikonyv A szivato mindegyiknel automatikus volt, a masodik torok pedig vakumos.
120-as gep inditasanal nekem a kovetkezo vallt be:
ket pumpalas, szivato fel, majd beindul. Ahogy a szivato aknabol kifogy a benya hajlamos leallni, de masodikra poccre indult es megmaradt az alapjarat is. Fontos, hogy a gyujtas rendben legyen, mas is emlitette, hogy beparasodhat.
https://frescho.hu
-
semetka
őstag
Kipróbáltam azt, hogy ha 10-12 órát áll az autó akkor is felnyomom az AC-t.
Elsőre elkapta bár nem indult be csak másodjára. Én ebből arra következtetek, hogy szar az AC. Egy jó AC-t csak akkor kell felnyomni, ha az autó 2-3 napot áll. Nálam meg 10-12 óránál már fel kell. Mennyi egy új AC?==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
rob210
nagyúr
Benzincsöved nem ereszt?
Mert az is lehet hiba, hogy valamelyik csatlakozónál a hideg miadt a gumi összehúzódott.
Nem árt a bilincseket átnézni meg a csöveket.
Mert ha szar lenne az AC-akkor az kb 10-literes fogyasztásban is megmutatkozna.
Meg abban is hogy az olajad felhigulna.Renault power
-
rob210
nagyúr
PIERBURG 2E3, esetleg a JIKOV 28-30 LEKR típusú karburátos esőáramú, kétfokozatú, kis szerkezeti magasságú.
Még is csak volt jikovval szerelt.
Ezek szerint nem csak a 120-asokban meg 105 ben volt jikov, hanem a 90-es 91 es évjárat még Jikovval készült 92-től pedig Pierburgal.
[ Szerkesztve ]
Renault power
-
rob210
nagyúr
Igen de a szakadt membránnál szokott ilyen szarul indulni, mert elszivárog a benzin.
Nem tartja meg a nyomást.Az enyém 1990-es 136Lx volt és jikovval volt szerelve.
Gyárilag.De apósjelöltemé jelenleg is egy 94es gyűr már Pierburgal van szerelve.
Méghozzá 2E2-vel, mint a golfom.Renault power
-
semetka
őstag
Köszi a segítséget.
Most másról kérdeznék.
Betakartam a hűtőt, hogy legyen fűtésem, és mentem az autóval, hogy megnézzem max mennyire megy fel. Egy nagyon picivel 90 fölé ment és a fűtés hát eszméletlen volt. Szerintetek valamennyivel kijjebb takarjam, hogy ne menjen 90 ig fel??
Nem szeretném felforralni. Mikor megálltam nem gőzölt, sztem nem forrt fel. Gondolom ha már egy kicsit is gőzöl akkor baj van.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
Tomate
veterán
Elég jutányos áron vettünk egy Alma zöld '85-ös skodát (120L) Amit tudni kell: első tulaj és 6000km van az egész kocsiban esőt, havat még nem látott és 15éve ki sem mozdult a garázsból. A lényeg, hogy holnap jön a fószer akitől vettük és adja át a kulcsokat aztán vihetjük haza..
Holnap: (avagy) Ma voltunk megnézni. Vittünk aksit és 3l 98-as benzint. Az autó tényleg nagyon jó állapotban van. Sehol egy rozsda, sehol egy olajfolt, csupán por borítja kívülről immáron 15 éve. 6600km-van benne. 4 sebességes, a belseje makulátlan, a gyári szag csapott meg. Csomó aprósággal: Pumpa, emelő, izzókészlet, elsősegély stb... Aksit beraktuk, benzint betöltöttük. Indítottuk, semmi... Ezt eljátszottuk párszor. (közben szívatót is adtunk neki és a benzinpumpára is rápumpáltunk.) Nem indult. Kivettük a gyertyákat, megtisztítottuk kiégettük, mert a pólusok között volt rendesen szennyeződés. Valószínűleg nem adott szikrát és nem indult. Vissza a gyertyák, szívató, egy-két nyomás benzinpumpa és már indult is. Járattuk egy 5 percet majd nyugtáztuk, hogy igen ez működik. Szombaton hozzuk haza, ha jobb idő lesz kap egy nagytakarítást és képeket is rakok majd fel. Nem áll szándékomban össze vissza gányolni. Valami normális hangot szeretnék bele első körben és mindenképp meg szeretném őrizni a gyári állapotát egy esetleges OT-s vizsgát szem előtt tartva. Sajnos ami húzós lesz a forgalomba helyezés. (rendszám, forgalmi, zöldkártya) Valami használati útmutatást, gépkönyvet tudtok nekem linkelni netről? Köszönöm!
-
Tibcee
tag
Szia!
Konkrétan gépkönyvet nem találtam, max vaterán érdemes megnézni ezt: De ajánlom a Skoda Bibiliát, bár ez inkább javítási útmutató.
Egyébként szabad tudni, hogy mennyiért jutottál hozzá, illetve hogyhogy csak 6000-ret tettek bele több, mint 20 év alatt?
-
Tomate
veterán
Köszönöm!
6000ret tettek bele. A hátsó szomszédunké volt aki meghalt. Ő vette a kocsit a feleségével együtt. Egyszer voltak Kiskunhalason meg a felesége vitte el párszor munkába. A felesége meghalt 15 éve és az óta nem lett hajtva. Az öreg meg hagyta a garázsban azzal számolva, hogy majd egyszer jó pénzért eladja. A rokonaitól vettük meg 50.000Ft-ért.
-
Tibcee
tag
Nincs mit.
Nem semmi, a mi szomszédunkban is van egy hasonló futásteljesítményű 1500ös Kockalada, amit autónyereményen nyertek kb. 15 éve. Jó vásárt csináltál vele szerintem. Azért mázli, hogy szinte szalonállapotban van és,hogy egyből beindult( nekem a szerelőm még a téli állásra idejére is azt tanácsolja, hogy hetente legalább egyszer indítsam be, nehogy karbipucolással kezdjük a tavaszt ). Olajat mindenféleképpen egyből cserélj benne, mert 2 év állás után illik, itt meg ugye ennél jóval több volt.Csöveket, tömítéseket nézd át, mert azok ennyi idő után elöregedhettek. Nekem Favoritom van, de annál is benzincsövet kellett cserélni+ a hűtővizet is elfolyatta, úgyhogy ezeket jobb átnézni, mert nem nagy összeg, de sajnos ezek gyakran előfordulnak.
-
rob210
nagyúr
Jó áron vettél jó kocsit
De hogy hogy csak 4 sebességes?
120-hoz 5 sebes váltó dukál, ha van rá keret és kedv szerintem azt cseréld le, azzal még az OT vizsga sem ugrik, mert hogy gyárilag van 5 sebes is belölle.
No persze ha csak városba használod akkor meg kifejezetten jó a 4 sebes váltó
Renault power
-
Tomate
veterán
Köszi a tanácsokat Holnap hozzuk el. Majd rakok képeket.
Gőzöm sincs miért 4-sebességes és azt sem tudom minek van a blokkon mopar felirat és, hogy mi az a nagy kilógó izé a motorháztetőből.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Politika
- Steam Deck
- Okos Otthon / Smart Home
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Robot fűnyírók
- Asztalos klub
- Megrendszabályozza a Pornhubot az EU
- További aktív témák...
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- Keresek! Motorkerékpár
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000