- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- ZIDOO médialejátszók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Autós kamerák
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- SSD kibeszélő
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- Videós, mozgóképes topik
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
Hirdetés
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
-
válasz tomcat78 #183347 üzenetére
A komponensvédelmes cuccokat egy PIN kóddal lehet feltanítani. Ezt az immoban tárolják Audiék. A VagCommanderPro progival és kábellel ez kiolvasható. Ezzel pedig az ECU-t ki lehet cserélni. Egy külső rutinos szerviz akinek van tapasztalata az általad odavitt cuccot 20k körül feltanítja.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
gzbotii
veterán
válasz tomcat78 #183379 üzenetére
Vicc, hogy nekem is TDI van, csak a régebbi 1.9. Szerintem abban, hogy nem tudott elhagyni nagyban benne van, hogy kormány és az ülés között volt a gond (aka sofőr). Ezt is bizonyítja, hogy inkább megdöglik, mint visszaálljon mögém.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
addikt
válasz tomcat78 #183632 üzenetére
A mostani kihangosítás minősége nekem megfelel, rosszabbat nem szeretnék. Nem tudták megígérni. Hang szempontjából botfülem van, ne legyen nagyon rossz, egy bizonyos szint után ha nincs referencia, akkor nem érzékelem a különbséget.
Mennyibe kerül egy normális fejegység
Hajlandó lettem volna cserélni az CarPlay miatt, de mikor kiderült az ára és hogy a gyári kihangosító sem megy vele és még nem is vezeték-nélküli, akkor elengedtem a dolgotA kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
-
rob210
nagyúr
válasz tomcat78 #184680 üzenetére
Na erre meg én tudom azt mondani, hogy nem értek vele egyet.
Csak dayco szettel szerelek néha INA.
A contit messzire elkerülöm, mert hosszirányban hajlamos a szálasodásra.
Van olyan conti szett ami 32ezernél konkrétan elfeslett. Nem szerelési hiba miatt!
A gyár szó nélkül vette vissza garanciába.
Volt egy gyártásihibás sorozatuk 2019.23.héttől 25.hétig. sorra vitték vissza őket.Dayco ezt a blamázst még nem lépte meg.
Mellesleg ez a többet bír, minél bír többet?
A kifutási ideje adott, ha azt nem léped túl akkor a dayco azt stabilan tudja.
(Mellesleg az egyetlen cég aki teflonos szíjat gyárt)Renault power
-
cech19960320
tag
válasz tomcat78 #184719 üzenetére
valamit félrérthettél :D
a front assistra én aztán nem hagyatkozom fékezés terén, vészfékezés esetén pedig végképp nem.
jelen koccanásnál pedig amúgy sem tudott voona mit tenni, alapjáraros gurulótempónál nwm aktív.
Amit okoztam, az meg lesz térítve a károsultnak, akármilyen kis sérülés.a céges viszont nem biztos, h javítva lesz, mert a sérülések csak esztétikai problémák jelen esetben. kivéve az említett szenzort.
arra meg azért voltam kíváncsi, mert jelen állapotában az adaptív tempomat sem funkcionál, ami azért autópályán 3-5 órás utaknál kifejezetten jó tud lenni. de ha mondjuk egy 100k+-os tétel, akkor lehet nem érdemes javítani ha 1 év múlva cserélik :Da kíváncsiságomat a válaszoló kolléga kielégítette.
azt hogy javítunk-e, innentől majd a főnök eldönti, és ha igen, a biztosító meg majd azt, mennyi a Casco fizetendő része :DA lényeg pedig, mint minden balesetnél, itt is az élet, ember pedig nem sérült :D
-
cech19960320
tag
válasz tomcat78 #184722 üzenetére
ne is mondd. maga a vészfékrendszer förmedvény, akkor is sikít sokszor, ha pályán kamiont előzök.
a sávtartó ASSZISZTENS vállalható, csak terelés előtt ne felejtse el kikapcsolni az ember mert lazán lepuszilná a szalagkorlátot.Egyedül az adaptív tempomatot érzem jónak, PÁLYÁRA mert elég messziről észreveszi az előttem haladót, isőben lassít is és nagy távolságot is tart.
persze nem 100%-os, de előnye, hogy használata esetén az ember lába folyamatosan a féken lehet készenlétben, ami a román, szerb sofőrök manővereinél nem árt -
6030D
Ármester
válasz tomcat78 #184722 üzenetére
Azért néha bejön, néha nem. Ismerősöm mesélte, milyen jók a radarok az off márkás anyataxiban, mert csak a felesége elmondása alapján (meg amit nem mond, ugye) 3-4x fogta meg az első radar a kocsit kis utcából besoroláskor (balra néz, jobbról kocc, 5-tel). Na a mai 3-400e Ft-os lámpa, és egyéb műanyag-, fényezés áraknál megérte beXelni, azt mondja. Aztán volt olyan, hogy jobbra be kellett állni párhuzamosan, sok helyre: lendületből, eleje berak, segge bent, de kicsit kihúzzuk balra, hogy szép legyen a végeredmén ... csatt. Mivel nem indexelt balra, nem jelzett a rendszer (tükör meg, khmmm...), a mögötte jövő meg sietett. Volt casco, szóval nem volt gáz, de 1,3 milla állt a számlán (kerék kiszakadt). Ha indexelt volna, jelez/fékez a rendszer, akkor is vissza jön az extra ára.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
-
veterán
-
-
macilaci78
nagyúr
válasz tomcat78 #185317 üzenetére
Én azon a véleményen vagyok, hogy amíg volán van a kocsiban, addig a sofőr felelőssége minden. Segíthet bármiben, mindenben a technika, de hagyatkozni semmire sem szabad, még olyan egyszerű dologra sem, mint a tolatóradar. Ismerek olyat, aki simán rátolatott egy tűzcsapra, mert a tükörben nem látta, a tolatóradar meg nem pittyegett rá. Az meg nonszensz szerintem, hogy valaki egy Tesla volánjánál ülve közlekedés közben újságot olvas, vagy épp filmet néz a középkonzolon. Akinek meg teher a közlekedésben való részvétel, annak ott a home office, meg a sofőrszolgálat.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
GSP
aktív tag
válasz tomcat78 #185553 üzenetére
Ja, a Quattroban évi egy alkalommal tisztitom a K&N levegőszűrőt, aztán finoman olajozom (van hozzá 2 darab spray) nem nagy ügy.
Ott a lovak is megvannak, a motor is nagyobb.
Viszont a millió mérföldes garancia hát azért csak mond valamit, illetve számomra ez esetben is igen vonzó ajánlat.Na de kérem ennek ellenére várok még véleményeket, illetve 1.6-os benzin motor esetén tapasztalatokat (ha van).
Köszönöm szépen.~~~ Ha szereted az életet, ne vesztegesd az időt, mert az idő maga az élet. ~~~
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen