Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aphra2

    aktív tag

    válasz buherka #8901 üzenetére

    Nos, visszaolvastam megint, a lakatos "kasznis" ismerőst nem te emlitetted, hanem fero02,csak nem neki válaszoltam konkrétan, hanem csak úgy általában, mert több embernél is felmerült a probléma.
    Nem tudom miért vetted magadra, nics szándékomban sértegetni sem téged , sem édesapádat, ha mégis úgy érzed hogy ez személyesen neked szólt, akkor bocsánatot kérek, kétségtelen ,hogy a stílusom nem mézes mázas, de majd igyekszem jobban moderálni magam.

    "Arra pl. nem is gondoltál, hogy a zsanér belső furatából vesszük le a méretet???"

    Szerintem azért bukik itt a dolog, mert a zsanér belső furata nem egyenletesen, körkörösen kopik, hanem oválisan, akármilyen pontos csapszeget csináltok, a lógás, kotyogás ha csökkenve is, de megmarad.
    Erre írtam ,hogy ilyen esetben kell, lehet, hidraulikus nyomatóval a zsanért megnyomni, amely az ajtót emelve megszünteti a zárütközőre való lógást, vagy nagyobb méretü csapszeget rakni bele, átfurva, dörzsárazva a zsanért is.

    "Látom rohadtul nem tudsz rólam leszállni...pedig már nem ártana"

    Ha rád szálltam volna , akkor nem hagytam volna szó nélkül azt a csapszeg esztergálásnál felmerült, általad emlitett sárgaréz, vagy alu anyaghasználatot, ami valóban
    nonszensz az acél csapszeg kiváltására, mivel sokkal puhább anyag, tehát hamarabb elkopik, mint az acél.

    Kerülöm a konfliktust az életben , és itt a fórumon is, igyekszem ezután csak lelkes olvasóként nyomonkövetni a topicot....béke.. :R

    Probléma??Hát az meg micsoda?!!

Új hozzászólás Aktív témák