Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Declare

    őstag

    válasz szabonagyur #52957 üzenetére

    1.7 cdti t batran ajanlom. Nekem nagyon bejött....jol fogyaszt es ahhoz kepest jol megy. Viszont csak akkor ha vannak hoszabb utjaid is. Amikor en csak helyben forgolodom vele, egeszen megvaltozik az auto hangja, jaraskulturaja, 100-150 km enekent elkezd regeneralni a dpf...stb. Ahogy olvastam ez a dpf regeneracioja kenyesebb, mint az atlagnak.

    EGR az szokasos a többi dizelhez hasonloan varosban koszolodik, üzemanyag minösegre kenyes a motor.

    Kettö tipus hiba van, az egyik az EGR nel valami hütö szelep, ami sajnos berohad es mivel nem tudja a motor nyitni/csukni igy hibat jelez. Nekem ezt a szelepet kiiktattak, igy most valamivel lasabban melegszik be a motor, de nekem van benne elektromos kiegeszitö fütes, igy vegülis nem nagyon problema. Az uj egyseg 80k huf körül lenne, de azt mondta a szereleö, az is be fog rohadni....szoval nem csereltettem ki

    A masik a valto. Sz@r minösegüek a GM csapagyak, amik benne vannak, azokat nagyon gyakran 200k km alatt cserelni kell....nyilvan en is beleestem ebbe, 200k huf volt es ez barati arnak mondhato.

    Kettöstömegü/magasnyomasu/turbo, ezek nem problemasak....de attol meg vannak es mint minden dizelnel, itt is bedobhatjak a kulcsot....egy dizelnel ezekkel kalkulalni kell.

    Szoval ha van sok hosszutavu egyhuzamba megtett utad, akkor az 1.7 cdti H astra jo valasztas lehet :K En ugy vettem, hogy 1-2 evig jo lesz aztan meglatjuk....ez lassan 2 eve volt, de semmi okom a cserere, igy marad :))

Új hozzászólás Aktív témák