- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Gaming notebook topik
- TCL LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- E-book olvasók
- Fujifilm X
Hirdetés
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SteeWe
aktív tag
Sziasztok,
Astra G hatchback műanyag küszöb borítás mennyi részből áll? Sajnos az egyik sérül ezért használtal akarom cserélni.
-
F_Gergely
őstag
válasz sasa58 #52402 üzenetére
No ez egy jó kérdés, és kb olyan vita mint egy windows-linux vagy android-iPhone.
Télen azért kell megjáratni, mert a hűtőközegben nem csak a gáz van, hanem olaj is ami keni a tömítéseket, ha nem járatod a klímát kiszáradnak ezek a tömítések és nem fog zárni rendesen.
Nem tudom egyébként mi az igazság, én direkt figyeltem a saját autómon, 4 fokban tényleg nem kapcsol klímát pedig digitklímás.
A válasz erre egyébként az hogy pillanatok alatt lejegesedne a klíma ezért nem kapcsol. Van aki állítja hogy a klímája bekapcsolt még 1 fokban is, én hiába próbáltam nekem sose kapcsolt. (észre lehet venni ha ki vagy be kapcsol). -
haddent
addikt
válasz sunci_02 #52408 üzenetére
Hát, őszinte leszek, az eddigi legnehezebb szerelés pedig azért én hobbiskodom, olajcsere, szűrőcserék, lökhárítók le-föl javítgatással, pótlással festéssel, kipufogó le-föl csere, burkolatok bontása, szigetelés stb De ez a fránya volt a legnehezebb.
Az a baj, hogy le kell szenvedni az ablaktörlő lapátokat, mármint az egész fémkart. Ugye 6lapfejű csavar le, és utánna a barázdás szar úgy rá van szorulva, rohadva, hogy nem bírtam letépkedni pedig nem vagyok gyenge gyerek. Ha régi autó jó eséllyel még össze is van rohadva rozsdásodva. Mai fejjel ráfújnék egy kiló WD40 -et hagy ázzon kicsit.
Na ha azt leszenvedted akkor le kell pattintani az egész műanyag légterelőt, aminek a patentjai nem örökéletű darabok, nálam azóta is hiáynzik vagy kettő.
Ha lenn van akkor értelemszerűen le kell csatlakoztatni a csövet és akkor ki lehet operálni. Ha így szétszeded akkor szépen ki lehet pattintani egy ilyen "tüske bajonattzár" szerű szerkezet. Ha csak mint a videón kikalapálod akkor el fogod repeszteni, mint én Pedig mondom, enyém csak 4 éves volt, nem 15 éve állt tüzön-vizen-hóban.
Visszafele már egyértelmű. Elég pepecs munka... -
oliwire
őstag
válasz F_Gergely #52398 üzenetére
A manuális zárás alatt azt értem, hogy ha valaki nyitva hagyja az ajtót, akkor hiába zárom kulccsal a vezetőoldali ajtót, az nyitva marad.
Az ablaktörlő lapátoknál mi a helyzet?
Közben eszembe jutott más is. A légbefúvás sem tökéletes, az irányváltó kapcsoló tekerésével nem igazán változik a fújás iránya, legfontosabb lenne az ablakot fújja, de azt alig, az utasokra viszont mindig fújja. -
Jofi81
őstag
válasz sunci_02 #52408 üzenetére
Nekem viszonylag egyszerű volt ez alapján. Az ablaktörlő karok rá voltak szorulva, de egy kis WD-40 megoldotta. A fúvókák viszont nagyon nehezen jöttek ki a csőből, az elsőt sikerült is beletörnöm. A beletört darabot nem tudtam már kivenni, ezért le kellett vágnom a csőből egy kicsit, így viszont nem ment bele tövig az új, de azért biztosan tart. Nem használtam hozzá szerszámot, kézzel húztam le, F erővel...
-
Petyyyyy
addikt
Na, megkezdődött a kezelés. Két izzítógyertyám halott volt, ímhol a nehéz indítás (egyik?) oka. Ha nem sikerül kiszedni a gyertyát, akkor hengerfej le és 200k party indul. Legalábbis ezzel próbáltak rémisztgetni. Majd meglátjuk mi lesz.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #52414 üzenetére
200k
Még ha bele is törne:
tömítés ~10k
hengerfej csavarok ~10k
ahány új izzatógyertya kell annyiszor 4-5kGyertyákba belefúrnak onnan már kijön, ha nincs egyébként probléma a hf-el akkor annyi.
Nekem az egyik bár bele van törve, ha ki tudja szedni az öreg mágus akkor ~5k ha beleesik jön a fenti móka, hf le hf vissza kb 50k munkadíjjal.
[ Szerkesztve ]
-
#81556480
törölt tag
válasz haddent #52418 üzenetére
bekoxolódik, összerohad a hengerfejjel. előfordulhat ilyesmi. bár én megáztatnám felülről, majd enyhe ütésekkel, kihúzószerszámmal, nemhiszem hogy akadály lenne. főleg nem ezeréves kocsikról beszélünk. De mint írták is, ha le kell venni a hengerfejet, az sem nagy kaland.
-
trassher
addikt
válasz sunci_02 #52399 üzenetére
Semmi baj nincs vele pályán. Most jöttem vissza debrecenbe, óra szerint 140-nél is jól működik.
Azt a videót még nézni is rossz volt. Ki kell venni a műanyag elemet egyben. Én csavarhúzó nyelével kocogtattam ki a fúvókákat. Nekem is megmutatták mert máshogy nem jött le. Már körmös lehúzót akartam kölcsönkérni a művelethez.haddent: Nekiálltál felhúzni az ablaktörlő kart a tengelyről? Örülj hogy nem tépted ki az egészet egyben. Annyi a trükk hogy lefelé kell erőteljesen megnyomni és már meg is lazult.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
HoaryFox
Topikgazda
Rosszul töltő generátor (alapjáraton 13.4 V) okozhatja-e azt, hogy alig akar beindulni az autó? Ez egyre sűrűbben fordul elő mostanában Valamint hidegen a generátornak is van valami csapágyas hangja, szerintem nem az ékszíj, mert alig fél éve (~6000 km) lett cserélve.
F Astra C14NZ
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
korobi
aktív tag
válasz korobi #49487 üzenetére
sziasztok.
Mostanában nem voltam jelen itt, de gondoltam egy kis helyzetjelentést írok.
szóval, amivel épp gondom volt az a fűtés és a tankolás. találtam egy szerelőt, eddig korrekt volt.
fűtés végül radiátoor csere lett. azóta minden tökéletes.a tankolás problémám már összetettebb volt. mivel sokat ált a kocsi így az összes szellőző csövem el volt dugulva, de nem ez volt a fő gond hanem a tankban, ahol a beöntő csővégződött volt egy lopásgátló vagy mifene. na az az állás alatt "összeszáradt" alább képek... ezt kidobták belőle és nincs gondom.
következő kör egy lambdaszonda csere és futómű kopogás megszüntetése....
-
félisten
-
mohabá 007
aktív tag
válasz #81556480 #52367 üzenetére
ja és még egy kérdés: Hol látod a motorterem ?
Csináltam egy tagok mappát magamnak,ebben vannak azok a fórumozók,akik rendszeresen látogatják az oldalt.Név-motor-autó tipus.Mivel engem elsősorban a motortér érdekel,ha tudok ezekről teszek be képet.Ebben vagy Te is benne. (meg még 45-en)
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
gzbotii
veterán
válasz mohabá 007 #52427 üzenetére
Minek ide skynet
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Petyyyyy
addikt
Az egyik idős szerelő mondta, kicsit vicces/kekeckedő kedvében volt, láttam rajta. A srác aki amúgy csinálni fogja, mondta, hogy az évek alatt kb egyszer fordult elő olyan, hogy beleszakadt.
haddent - Dunno. Meg igazából mondták, hogy deee, kijön az. Max elnyírja a menetet és azért kell lekapni a hengerfejet.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Kickass
őstag
válasz Petyyyyy #52430 üzenetére
Ha elnyalja a menetet a hengerfejben akkor tudnak belerakni acél perselyt, nekem még a PGT-ben már annyira ki volt az egyik menet, hogy egy idő után gyertyacsere után már kiköpködte a gyertyát, lehetett érezni hogy csak forog a menet helyén.
Igaz az gyújtógyertya ez meg izzító de ez valószínűleg irreleváns, csak a méret különbözik. -
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #52431 üzenetére
Remélem nem lesznek bajok. Akksit is megnéztük a rendes tester-rel, de mivel ugye akkor értem oda így az oldalán szereplő 640-es indítóáramból 630-at mutatott a műszer. Mondtam hagyják nyugodtan kint estére, majd reggel meglátják mi a szitu. Az Insignia fúvókán meg csak csodálkoztak. Be lehet ezt rakni? Mondom naná.
Klíma nyomásérzékelő szenzorával lesz még gubanc azt hiszem, ami állítólag nagy meló, mert bal elől a dob környékén van. Mindegy, ezt majd akkor rendbe rakatom, ha aktuális lesz.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
#81556480
törölt tag
válasz mohabá 007 #52427 üzenetére
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
beg
veterán
válasz AMD Power #52439 üzenetére
Erről jut eszembe, deicide megvan még? Rég
jártrepült erre.
Tegnapelőtt az 1.4 woodbench G szadival előlem is lehúzódott egy J opc Lekanyarodott a budaörsi ikeába[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
haddent
addikt
válasz #81556480 #52435 üzenetére
Na, reméltem, hogy valoban ők, csak nem akartam előre örülni gta is jó, vice még jobb, van izlés !
AMD Power az rendben van, hogy a G Astra levillogja a TDI Golfot, de 220 -at hogy mentek ezek? Frontális ütközésnél a relatív, összeadódott kettőjük sebessége?
beg az a J OPC aminek oldalán szép nagy OPC vinyl van meg opel meg mittomén? Őt látom sokszor, nem hiszem, hogy több járkálna belőle, nem egy népautó
[ Szerkesztve ]
-
Petyyyyy
addikt
Y20DTH milyen olajat kíván? 10W30?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Gergely
őstag
válasz oliwire #52412 üzenetére
a központi zárat ki kéne mérni, ajtókárpit le, és multival rá kell mérni mikor zárod az ajtót. Lehet csak kábelszakadás is, jellemzően az ajtó és kasztni között lévő gumiharangban lévő kábelek elszakadnak. Múltkor hoztak egy kocsit, mondja a tulaj, biztos nem az a baj mert a gumiharang hibátlan ő azt nézte már. Igen a harang hibátlan volt, benne lévő kábelek meg 2 kivételével szakadt volt mindegyik. Lehet motorhiba, lehet vezérlő hiba, sajnos ki kell mérni és egyesével kizárni a hibalehetőségeket.
Ablaktörlő kart leszedni egyszerű, kiszeded a csavart ami fogja, és a bordázott kúpos tengelyről függőleges irányban lehúzod a kart. Ha nehezen jön, akkor be kell fújni csavarlazítóval/wd40-el, kicsit megmozgatni és szépen lefog jönni. Erőltetni, nagyon feszegetni nem jó mert hajolhat maga a kar, és roncsolódhat a bordázat is, és ilyen esetben törléskor ugrani fog a kar. Mikor rakod vissza, előtte a tengelyt pici zsirral kend be és gyönyörűen lejön majd legközelebb.
Légbefújás (ha tekerős akkor manuális klíma), középboxot kéne szétszedni, bovdennel működnek a légterelők, lehet elszakadt. Ez inkább pepecs meló de nem borzasztó.
(#52414) Petyyyyy
Simán lehet gyertyát cserélni, nekem is 2 gyertyám volt rossz, simán ki lett cserélve. Mondjuk érdekes, mert neked nem indult az autó, nekem 2 rossz gyertyával simán indult a verda, csak 3 henger ment pár percig utána már rendes alapjárat volt, kialudt a check lámpa is.Klíma nyomáskapcsolója nem nagy cucc, csak akkor le kell üríteni a rendszert. Két nyomáskapcsoló van egyébként egy a kompresszornál, egy meg a klíma körben, plusz vannak hőgombák amik szintén a rendszer helyes működéséért felelnek. (gyakorlatilag annyira jól be van biztosítva a rendszer hogy nem tudod tönkretenni, túlterhelni, 4 körös védelem van)
Y20DTH milyen olajat kíván? 10W30? Én 10W40-et rakok bele ha jól emlékszem.
(#52421) M_o_g_y_i:
Szerintem inkább csak visszafele léptek, nekem a C nagyon nem jön be, belseje kifejezett ronda számomra. Annyi hogy ott végre elfelejtették ezt a sok hülye patentot, ami már C omegában sem volt, hanem csavaroztak mindent.(#52423) necsak:
Attól függ, igazából a nehéz indulást a lemerült akksi okozhatja, az pedig a generátor hibája lehet mert nem tölt rendesen. Mérj rá az akksira indulás előtt hideg motorral. De a benzines autó kb két ceruza elemmel beindul ennyire nincs áramfelvétele, egy dizelhez képest[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #52444 üzenetére
No, eredeti kérdés már off, ugyanis kiderült, hogy azt az alacsony értéket fullos utastér-ventillátorral mértem Ma hajnalban indítottam, semmi probléma nem volt, akksi nyugalmi állapotban (nulla fogyasztó, motor nem jár) 12.5 V, alapjáraton egy helyzetjelzővel 14-14.1 V.
Szóval akkor már csak a nehezen indulás kérdését tárgyaljuk meg Vagy a gyújtás lesz a ludas vagy az üzemanyagrendszer, én az előbbire tippelnék, mert ha nem akar indulni, a benzinillat (nem szag ) jelen van a motortérben, ergó naftát kap. Bár azt se értem, hogy akkor menet közben miért nincs neki semmi baja?
Ez nekem fura
Első körben egy gyertyacserét mindenféleképp megejtek a jövő héten
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
HoaryFox
Topikgazda
válasz F_Gergely #52446 üzenetére
Teker szépen az önindító, mint mindig, egy-egy pillanatra "elkapja", aztán nagy nehezen elkezd emelkedni a fordulat 0-ról, de még tartanom kell az önindítót, aztán ha alapjáratig felmegy a fordulat, leveszem az önindítót, felmegy a fordulat 1500-ig, majd vissza 1000-res alapjáratra. Hidegen ilyenkor egy picit remegősebb a motor, de egy pár perc után kisimul az alapjárat.
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
beg
veterán
válasz haddent #52441 üzenetére
Nem volt az oldalán semmi. Stock opckék szín, opc felnivel és csak a hátsó szolid gyári felirat. Egyszer megcibálnám egy ilyen bajszát, hogy mit lép.
A G opc meg simán megugorja a 220-at, ha az enyém óra szerint lejtőn hátszéllel vákumban 195-öt haladt (GPS azt mondta 187 ). Persze lezárt német autópályán és csak egyszer próbáltam.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
F_Gergely
őstag
én egyszer mertem 180-at nyomni, ment volna még de nem mertem tolni. 160-at viszont kényelmesen fut utazótempóban, ha előzni kell akkor gond nélkül megy. Egyszer ha kész lesz, akkor kap majd egy faja chiptuningot, hozzá nagyobb intercooler nagyobb töltőnyomás. Menne mint egy állat az tuti
De első körben a kasztnit kéne idén rendbe tenni, ahogy jön a tavasz kezd rügyezni a verda....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- iPhone topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Viccrovat
- Revolut
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző