- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
PROHARDVER!
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
diablo1984
veterán
válasz Doomgiver #51949 üzenetére
szerintem ennyiből egy jobb h astra is kijön..... vectra c bár jó autó, de ezekkel a kis benzinesekkel nem éppen dinamikus és gondolom nem éppen fogyasztás bajnok, 1,8as motorral talán már jobban gurul.....
1,8-ért már akár jó kis h astra 1,7cdti-t lehet ám venni.....
-
w333
félisten
-
diablo1984
veterán
-
Doomgiver
aktív tag
válasz diablo1984 #51955 üzenetére
"The Drift is not a race... The drift is an art... The art of driving"
-
w333
félisten
-
diablo1984
veterán
szép ez is, csak majd 200ezer van benne, ennyiért azért nem egy ennyit futott autót vennék, hanem egy keveset futott lecsekkolt magyart, vagy egy ellenőrízhető hátterű német autót, de semmiképp sem egy külföldi istentudja mennyit futott gépet! azért h astrából lehet itthon család kedvence keveset futott példány, kinnt azért televerik még a benzineseket is!
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #51955 üzenetére
Ez a nem csúnya Caravan nagyon baba.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
AMD Power
titán
válasz Kickass #51962 üzenetére
Jaja... de jó is lenne nekem egy ilyen H Caravan.
Az #OpelGT Concept minden részletét tökéletesre terveztük. Alig várjuk, hogy megmutathassuk a Genfi Autószalonon!++
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Phobion
őstag
válasz lsebestyen #51950 üzenetére
Sci-fi, fantasy könyvek eladók: https://hardverapro.hu/apro/elado_sci-fi_fantasy_konyvek_4/hsz_1-50.html
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #51960 üzenetére
Nagyon jólmondod, én is így gondolom.
Mert miért venne az ember "egyszerű" Opelt 2M közelében, fiatalt, ha nem azért mert hosszútávon gondolkodik?
Akkor meg nem vennék 200k km-rel, bármennyire is szajkózza mindenki hogy nem km-t veszünk hanem állapotot.Postázást nem vállalok.
-
Mikuland
tag
Üdv Urak!
Most volt olyanom, hogy hosszabb útról érkezve megállítottam az autót és azt hallottam, hogy megy a ventillátor.
A hőfokmérő 90 alatt mutatott. Kinyitott a motorteret és pörgött mindkét venti!
Nem értettem miért és mitől ebben a hidegben?
Lehet meghalt a hőgomba?mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
F_Gergely
őstag
válasz Mikuland #51967 üzenetére
Hidegen inditsd majd be az autot akkor nezd meg mi forog. Nem szabad hogy menjen egy ventid se! Ha megy akkor a futeselotet ellenallasod ment szet (ez elofordulo hiba). Ha nem mennek a ventijeid akkor valszeg hogomba. Viszont ha klimat kapcsolsz akkor a klima ventije be kell hogy kapcsoljon hofoktol fuggetlenul. 4 fok alatt elvileg klima nem kapcsol be mert ellenkezo esetben lejegesedne.
Elso korben hidegen inditasnal nezd meg a ventiket utana lehet tovabb menni eredmenytol fuggoen. -
Directors
senior tag
Sziasztok!
Corsa B-ben (C12NZ motor) Hány km után érdemes a komplett vezérlést cserélni illetve hány hónap után ?
Ezen kívül gyertyákat, olajat, légszűrőt,olajszűrőt,benzinszűrőt és a pollenszűrőt mikor érdemes cserélni ?[ Szerkesztve ]
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
-
M_o_g_y_i
őstag
-
diablo1984
veterán
válasz M_o_g_y_i #51971 üzenetére
hát elég foghíjjasan van vezetve a szervízkönyve, 2006-2008-2014 és 6 év alatt ment 1400km-t! azért ha így van, akkor az sok minden alkatrésznek igazán nem tetszik, ha az olaj annyit volt benne, akkor az sem az igazi(benzin is hónapok alatt lebomlik, 6 év alatt csoda hogy még be tudott indulni vele), továbbá a vezető oldali ülés nem látszik, és valamiért a kormányon is védő van, jó lett volna látni az állapotát annak is! gyári téli/nyári gumi sem nagy fegyvertény, hogy akkor 12 éves mindkét szett gumi(gyakorlatilag kuka). (a hátsó noname fekete rendszámkeret lehet az én fogyatékosságom, de ha letörik és annyira gyárinak akarják mutatni az autót, akkor miért nem megy be az opelhoz és vesz 1-et 400ft-ért, akkor az sem virítana ott!)
akárki akármit mond, de egy 12 éves benzines vectra nem ér 2 millát, még ha hamupipőke is ringatta magát benne a tökhintó helyett bálba menet......
-
Declare
őstag
Meseljetek mar el nekem a logikat a "200k km el nem veszek autot" elmelet mögött.....nem hiszem el.....basszus valoban hülye aki nem csavarja vissza otthon a km orat.
Nekem most van 210k km a kocsiban, mennyire tekertessem vissza, hogy "jo vetel" legyen 42.350 km? Vagy sok?
BTW: megtalaltam az alomautotokat! Benzines, 75 lo, 77 eves, es csak 40.000 km van benne!!! 519km /ev !!!! szerintem ez bomba üzlet.....es csak 240 ezerbe kerül [link]
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #51978 üzenetére
csak annyi, hogy ha benzinest keres 1,8 milláért, akkor a lehető legkevesebbet futottat érdemes választani, mert az astra is olyan mint a suzuki, van belőle keveset futott, csak azért tartott példány, hogy elmondhassa a család, hogy van kocsija és ezek a példányok benzinesek(nem feltétlenül 1,6-os, jellemzően a kisebb motorok, de benzinesek). akkor had ne vegye már meg a 4 éves cégautót 200ezerrel ugyanannyiért, ha már egyszer van választék!
dízel az más tészta, abban a csodát nem kell el hinni, ott használtban 200ezer alatt futott ritka, cégesként is ott körül dobják ki, azt pista bácsi nem vette meg újkorában, hogy a garázsban rohassza el.....
amúgy én sem hittem el, de egy op-com nevű kínai szerkezettel kb 3 perc alatt megvan a kívánt km és az egész cucc kb 5 ezerbe ha kerül, így ha valaki előre látó akkor akár műszakinként is tekergetheti az órát, hogy amikor majd eladja nagyot kaszálhasson a központi rendszerből, mert az a futásteljesítmény mekkája( a totalcaron is a pörgetésekről van pár cikk, van hogy 50 ezret felfelé pörgetnek 2 hónap múlva 150et vissza, úgyhogy mókolják a cuccokat mindenfelé.....
de egy magántulajtól vett autónál kevésbé állhat fennt ez a lehetőség, hacsak nem élelmes(hacsak egy 1-2 millát érő autót 2 milláért nem akar eladni.....)
[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Directors #51970 üzenetére
Ha most vetted akkor a gyertya , olaj és szűrök egyből mehetnek és a vezérlés is ha nincs fix előélete az autónak vagy ismerőstől vetted. Én azt szoktam mondani ,hogy vagy 10.000km vagy egy év az olaj. Olajszűrőt viszont szerintem elég csak 2 évente cserélni.
A vezérlésed meg amúgy 4 év vagy 60.000km kell cserélned.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Gergőke88
addikt
válasz diablo1984 #51980 üzenetére
"csak annyi, hogy ha benzinest keres 1,8 milláért, akkor a lehető legkevesebbet futottat érdemes választani"
és akkor üljön be egy fapad 12 éves kocsiba
Nem csak a kilométertől kopik a kocsi, hanem az állástól is. -
Declare
őstag
válasz diablo1984 #51980 üzenetére
Vilagos! Majd allitsatok össze a listat pls, hogy hany evesen, hany km-t szerettek latni egy autoban. Benzin/dizel lebontasban pls...auto eletkor alapjan. Atugrom Hakir-hoz ide a szomszedba, megmondom neki, hogy 22.352 km t mutasson az ora, dobjon hozza egy szervizfüzetet 50 euroert, aztan jok is vagyunk....mindent a kedves vevöert.
garazsban tartott, orvos tulajtol, nem dohanyzo, keveset futott, telen nem hasznalt kulcs szavak mellet meg valami fontos?
Kocsirol kell kep? vagy eleg egy telos foto a km ora allasrol?
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz diablo1984 #51977 üzenetére
Így kezdtem: "Ha igaz".
Declare: nekem csak "tetszik", ha van még ilyen tényleg, bár az ár magas...
Én is egy ~200e.-t futottat vettem, nincs azzal semmi baj, ha volt gazdája.[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
diablo1984
veterán
válasz Gergőke88 #51983 üzenetére
van aki erre gerjed és egy klíma már elég egy autóba extraként.
azért egy 10 éva alatt 100ezret futott autó az nem éppen állt, csak éppen nem Győr-Debrecen távot lőtték vele naponta 2x......
(#51984) Declare : németben kereskedésből véve az autót nem reális sosem az állás, ott is tudják, hogy mire gerjed a kelet európai nép és az állapotához állítják a jobb belsejű autók km futását, igaz a lelakottakat is visszatolják, mert így eladható, a kelet európai meg nem reklamál, németnek meg nem eladó, csak export/kereskedőnek! hamár benzines és astra, akkor inkább magyarban válogatnék és csak is tulajtól!
nálam is a 2 jelenlegi autóm nem fogja termelni a km-eket, nem azért, mert tekergetem, hanem sz@rt sem járok kocsival, mert normál esetben 7 napból 5 napot úton vagyok a nagy vassal, ide az autók a nyugdíjas wellness idejüket töltik, nem németbe járok kifelé dolgozni vele, vagy áruterítői munkát sem vállalok. és ha tudnád hányan vannak még így, igaz jellemzően nem is eladók ezek az autók(fater 2004-ben hozott egy passatot hollandból, azóta ment bele 40ezer km, a garázsban lepi a por, mert mindig volt mellette egy terepjáró és azzal szaladgál, anyám használja néha a passatot, de pl meg akartam venni tőlük, de nem eladó, mert kell nekik, hogy mire az jó kérdés)
amúgy nekem is a flottában 272ezer(yaris, benzines, nincs baja) és 152ezer(laguna, dízel és biztosan tekert, de mostmár a motor is új benne így még a 152e is sok benne), volt német kereskedésből hozott vectrám persze 199ezer km-rel(szerintem nem volt valós), az előtt passatom 247ezer km-rel(ennyivel vettem és persze hogy több volt benne), ja és ne felejtsük el az első benzines lagunámat, 325e km-rel sógoroméktól sem!
szóval én sem a 100ezer alattiakat vettem sosem, mert az a felár nekem nem ér annyit, de azt se felejtsük el, hogy a 200ezres állás is lehetett 3-400ról tekert......ilyenek a magyar kereskedők, meg e törökök/oroszok/afgánok/románok/lengyelek, mindenfelé..... a német magánember meg úgy adja át a kocsit, hogy még kitakarítani sem hajlandó, bele van fosva és úgy jó.....
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #51980 üzenetére
KM óra tekerésről csak apró lábjegyzet gyerekek:
Teljesen mindegy mit mutat az óra, írhattok oda kinai opcommal bármit.
DE
És itt a pici kis DE szócska, külön meglehet nézni a motor km állását, és azt bizony már nem lehet tekergetni... Ez az egyik fele, a másik felem hogy nem értitek meg, bármit meg lehet úgy csinálni hogy annak tűnjön. Motorcserét hogy állapítod meg? Sehogy... Motorvezérlő cserét hogy állapítod meg? Kormány, pedálok, ülések, bármilyen eleme az autónak cserélhető!
És igen, előbb veszek meg egy több km-el rendelkező autót, ami tudom hogy X ideig egy tulajnál volt, látom hogy foglalkozott vele. 12 évig egy gumi? Az ilyen mégis mennyit ért/foglalkozik a kocsijával? A hideg kirázna tőle, a franc venne ilyentől autót. Kormányvédőről nem is beszélve. Ja a dupla illatosító meg pláne...
De mondok mást.
Tegyük fel a km valós, és ha rommá volt törve? Vihetsz de oda igazságügyi szakértőt is, elsőre ő se fogja neked megmondani mi van a kocsival csak hogy milyennek tűnik.Sajnos nekem is van ismerősöm aki elsőre csak a km-t nézni, még az autó típusa is mindegy első mindig a km... Sose fogom megérteni, ez csak egy rohadt szám, marhára nem az autó állapotát jelzi/tükrözi.
Számomra sokkal többet ér egy tulaj, aki elmondja mit csinált meg az autón mi a baja, és látom hogy valóban igy van. Azt nem szeretem mikor "beülsz és pöcc röff erre a kocsira nem kell költeni" na ilyen NINCS ! Tudod mire nem kell költeni? A szalonból kihozott 0 kilóméteres autóra, de egy használtautóra MINDIG kell költeni, bárki bármit mondd. Kivéve ha igénytelen vagy és szarsz bele, akkor valóban nem kell költeni.
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #51986 üzenetére
Akkor legyen kisarkitva a pelda es kiemelve, hogy nem rolad beszelek.
Az jo auto, amibe Pista bacsi evi 5k km-t tesz bele, eleteben nem erte el soha az üzemmeleg allapotot a motor, folyamatosan pang a rendszerben a kondenzviz, amig kiall a garazsbol es elmegy 1km-re a "centrumba", ahol beinditja es leallitja 15x. Olajat nem cserel, csak 4-5 evente, mert ha` ugye alig hasznalja, akkor meg minek? Ha cserel is, akkor is a haver, de olcso legyen am! Tescos olaj....szürö??? dehogy, jo a regi....mi az a vezerles?.....de csak 40k km lesz benne 10 evesen. Akkor ez jo auto? Ez nem lelakott es agyonhasznalt...elllenben a masik, amelyik üzemmelegen jarta az utakat, gazdaja volt, aki minösegi anyagokkal szervizelte, de van benne 200k az rossz...mert 200k km az sok...
-
diablo1984
veterán
válasz F_Gergely #51987 üzenetére
a c vectra még nem volt ilyen, abból mást nem lehetett megállapítani, csak azt, hogy hányszor állították vissza a szervíz intervallumot, de külön máshol nem mentett semmit! fater passatjában 2 hónappal a hazahozatal után elfüstölt a garázsban az óracsoportban egy chip(volt olyan égett műanyag szag a kocsiban, hogy talán még ma is érzik), zsír új óracsoport került bele(akkor még nem bontottak ilyet magyarban), az is az órája chipjében tárolta a km-t, így 0-ról kezdett, semmi sem utal a tényleges futásra(az enyémnél mindenképpen ki akartam deríteni a futást, de egyszerűen nem található benne utalás).
szóval nem tudom, hogy melyik az ami nem csak az órában menti a dolgokat, de a gömb passatok sem ilyenek, az is büntetlenül tekerhetők, opel fronton 2004-ből sem volt még divat, meglepne, ha h astra fronton más lenne a helyzet.....
állapotot veszünk, nem km-t, ezzel csak az a gond, hogy a hahu-n is km-t ütnek be elsőre és utána válogatnak köztük....
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #51988 üzenetére
mint írtam, nem rossz a 200ezret futott, csak ment.
nekem nem kell bizonygatni, hogy melyik ártalmasabb a sok rövid táv, vagy a pályázás.
DE pl a vezérlés csere kit érdekel, ha nem szakadt el a szíj, akkor nem kap a motor, aki meg megvesz egy autót és nem a vezérlés/olaj/szűrők cserével kezdi az idióta, az meg is érdemli, hogy a szíj elszakadjon! olajból még pista bácsi sem a tesco-st szokta venni, jellemzően elviszi egy szerelőhöz, hogy majd ott adják el neki a tesco-st aralként...... amúgy benzinesnél akkora borzasztó kárt nem lehet okozni a rövid távolással, pista bá meg nem parkettázza a hideg vasat, mert már 1500nál felvált így még a benzines is hamar melegszik menet közben, és nem finnyás mint a dízel!benzines jó pista bácsitól, dízelben 200alatt el sem hiszem, hogy van eladó, de ott inkább ha egy árban lenne inkább venném a 4 éves 200ezret futottat, mint a 10 év 76ezret futott példányt, igaz az utóbbit el sem hinném, míg az előbbi egy szervizelt céges példány is lehet, feltéve ha azt sem egy kereskedő 300ról tolta vissza(mert arra garancia nincs, ugyanis az első 4 évben még műszakizni sem műszakizik, eladni sem adták el, így semmi km óra állást nem rögzítettek még, a szarvízkönyv az egyedüli és a szervíz rendszere az árulkodó, ha volt oda hordva és nem jószskapista szervizelte az utolsó 2 évben.....)
-
gban
Közösségépítő
válasz diablo1984 #51990 üzenetére
Itt nem azzal van a gond hogy ki milyen autót szeretne meg tart jónak.
Itt az az alapvető gond, hogy vannak azok, akiknek van egyfajta véleményük, és nem szólják meg azokat akiknek merőben mások az elképzeléseik, és vannak azok, akiknek mondhatsz bármit, csak az ő értékrendjük lehet helyes, és ha a tied nem találkozik az övékkel, akkor hülye vagy.
El kellene fogadni ha másnak mások a preferenciái, és mindjárt nem mennénk át olyan topicba, mint a legtöbb.
Nekem nem azok a preferenciáim mint másnak? Max. leírom a sajátomat, de nem erőszakolom rá a másikra, és nem is hülyézem le. Le lehet írni az érveimet, amit vagy elfogad a másik vagy nem.
De ez sajnos sokaknál elképzelhetetlen.Postázást nem vállalok.
-
diablo1984
veterán
én nem hülyéztem le senkit, ha véletlen annak tűnt, akkor elnézést nem volt szándékomban!
én csak leírtam az eddigi autóvásárlási tapasztalataimat, ez alapján nem tudom, hogy melyik táborba(sok vs kevés km) sorolnál be, ugyanis én megvenném(megvettem már jópárszor) a sokat futott verdát is és megvenném a 70 ezret futott h astrát is, minden csak pénz kérdése!
én is csak a véleményemet írtam le, erre reagálhattak kicsit erősebben, hogy hülye vagyok, de azért benzines fronton még lehetnem csodák is...... ettől még nem hülye az ember.....
-
gban
Közösségépítő
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #51990 üzenetére
Van nyilvan igazsag abban amit irsz, de akkor ne irjunk mar ilyen altalanossagokat, hogy huh, abban 200k km van, azt nem veszem meg.
Azert is ugrott fel a pumpa bennem, mert ezert tart ott a hazai piac, ahol, mert sokan eddig latnak(nem rolad beszelek)...mennyi km van az autoban. Aztan pont...es ha en otthon majd esetleg el akarom adni az automat, nem fogom tudni, mert hö ha mennyi km van benne . Tehat hiaba van karbantartva, kapja mindenböl a legjobbat, figyelek mindenre, ha nem tekertetem vissza a km orat nem fogom tudni eladni...es hiaba lesz valoban müszakilag tipp topp es költsegmentes ez senkit nem erdekel, mert a masikban meg csak 40k km van (valszeg visszatekerve) es otthon az kell, mert ez szamit.....aztan ja hogy majd az egy ütöm/vagom gazdatol szarmazik, amibe lögyböltek a roman gazolajat es 30-35k km enekent csereltek a tescos olajat...az kit erdekel...40k km...ez a lenyeg...aztan persze szarfosdizelmindenbajavan
Ez az en bajom ezzel.
-
bandi0000
nagyúr
srácok, amúgy mennyire van értelme annak a legendának, hogy el tud lustulni egy autó?
Meg benzinesnél egyáltalán fenn áll? Ha 100-ál többet nem megyek vele akkor is el tud lustulni?Xbox One: bandymnc
-
Petyyyyy
addikt
válasz bandi0000 #51996 üzenetére
Ez bizony nem legenda. Van otthon az egyik hivatalban egy 1.6 G Astra, amivel a polgárőrök közlekednek gyök kettővel. Na, az el van lustulva, hiába taposod neki nem indul és végre is valami gyalázatos.
Ha elérte az üzemi hőfokot néha kicsit jobban kell forgatni városban is, meg egy-egy pályázás sem árt havi egyszer.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
Spancer RE
aktív tag
Sziasztok!
Ma hozza meg a futár a motorháztető belső szivacs burkolatot (G Astra).
Esetleg érdemes még az alá (a szivacs és a motorháztető közé) valami hőtükör fóliát ragasztani, hogy még jobban bent tartsa a meleget és esetleg a zajt?
Vagy teljesen hülyeség?
Nyáron nem hiszem, hogy megfőne a motor. -
F_Gergely
őstag
válasz diablo1984 #51989 üzenetére
"a c vectra még nem volt ilyen, abból mást nem lehetett megállapítani, csak azt, hogy hányszor állították vissza a szervíz intervallumot, de külön máshol nem mentett semmit!"
Furcsa lenne ha valóban igy lenne, ugyanis már a B vectra is két külön modulban tárolja a futásteljesítményt, mert egy van amit az autóé és van külön a motornak. Nekem is úgy van hogy 340-et mutat az óra (ennyit írtak bele), de motorcserés lett és a motorban viszont 220 ezer van. Ez bármikor lekérdezhető az ECU-tól. (Ezért nem nézi senki a km-t mert akit valóban érdekel rádugja a gépet a kocsira és lekérdezi. A dolog onnantól mókás mikor két külön km állást ir ki a monitor.)
De mint mondtam ECU-t is lehet cserélni, bármi manipulálható, és átírható, kicserélhető.