Hirdetés
-
Bemutatkozott a Galaxy Watch FE
ma A Samsung első Wear OS alapú órája újráz, de csak a kisebb méretben, ezúttal nem opció a 44 milliméteres tokozás.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Free Play Days 2024 - 24. hét: Assetto Corsa, Lawn Mowing Simulator
gp Extraként ismét játszható a Rainbow Six: Siege és a The Division 2.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig érdemes lenne a DX10.1-gyel foglalkozni, mert sokkal gyorsabb a rendrelés menete az új eljárásokkal. Egyrészt a Multisample Acces mellett gyakorlatilag teljesítményveszteség nélkül van működő Elsimítás (nem olyan, mint ami van az UE3-ban, vagy a Crysis Warhead-ban, hogy fele kép megvan csinálva, míg a másik fele hibás). A LOD utasításokkal lehetőség van Anizo szűrés mellett használni Parallax Occolusion Mapping-ot. Amit használ a Crysis is, csak nincs mellette anizo szűrés.
Én már visszafejlődésnek nevezem azokat a programokat amikben az ember nem használhatja a régen megszokott AA és AF eljárásokat. Ez akkor még elment amikor nem volt rá normális megoldás, de most már itt a DX10.1 amit illene használni. Nyilván az nV azért is ellenzi a dolgokat, mert a batár nagy GPU-it senki sem venné, ha minden program 4xAA-val futna alapból, hiszen Blending fázisokat lehet spórolni a dx 10.1-es feldolgozásnál.
Persze az igaz, hogy manapság már abban az esetben sem lenne biztos a DX10.1 támogatása a fejlesztők szempontjából, ha az nV is támogatná, mert eléggé szarunk a PC-re felfogás alakult ki mostanság.
A Mikroakadásokat az AMD letudta, a 8.8-as driverrel. Maga Demers nyilatkozta ezt. Több problémát orvosoltak a driverben, ami a jelenséget eredményezte. A tesztelés miatt húzodott el eddig az ügy, mert nagyon nehezen észrevehető a jelenség. Szerintem az nV is megoldja a problémát a 180-as driverre.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.