Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Dark KillerX #3736 üzenetére

    Az G80/G92 a Pipe GS kódoknál és a komolyabb Stream Out használata mellett nagyon vérzik. Ha ilyen lesz a programban akkor elég alacsony lesz a teljesítménye a kártyának (de nem valószínű, hogy ezek az eljárások gyorsan terjednének). Általánosabb az, hogy a játékok ALU:Tex aránya és a Vertex Shader terhelése megnő. Ez sem jó a G80-nak, de közel sem halálos. Minden chipnek van egy ideális ALU:Tex arány. A G80/G92-é elég alacsony, ezért magas ALU:Tex arány mellett már nem lesz olyan hatékony, mint most. Az R600/RV670/RV770 ALU:Tex aránya viszonylag magas, tehát ezek a chipek most kezdenek majd élni. Ugye a trend hatására a G200 ALU:Tex aránya is nőtt.
    Ezek a dolgok annyiban rontják a 8800GTX helyzetét, hogy teljesítményben a HD2900Pro is be fogja majd érni az új játékokban. De mondom nem lesz játszhatatlanul lassú, csak akkor ha PipeGS kód és komoly Stream Out használat van.

    Az AA használat Deferred Rendering esetén attól függ majd, hogy a fejlesztő milyen algoritmust írt. Ha az AA számításhoz elég a Color Subsample adatai azt DX10 alatt is el lehet majd érni (ez a megoldás ritka, de a Call Of Juarez DX10 ilyet használ). Van még egy öszvér Edge Detect Shader alapú megoldás, de az elég komoly teljesítményigénnyel jár, szóval szerintem az felejtős.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák