- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
ph Leteszteltük az OLED evo paneles, 4K felbontású, mélynyomókkal is felszerelt, 65 hüvelykes televíziót.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #5801 üzenetére
Széles
Nagy hang kell és terelődik a sor.
..de tényleg,enyémen egy nyitott Finster cső van-vááá vmi csodásan szól az 1 henger.
Nézik is a tükröket ha jövök."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5802 üzenetére
Az szép. Nexus az gyönyörű. A nagyrobik között szerintem a legjobb. Két ismerősömnek is van. Egyszerre vették. Kaptak ajándékba egy Finstert, és bejáratás alatt már feltették. Szép hangja volt, de megragadt, állítólag azért, mert a jobb öblítés kiszívta az olajat a dugattyúcsapszegről. Ezt a szerviznen mondták. Szerintem kamu. Nem tudom elhinni, hogy ilyet tud csinálni egy nyitott cső.
Visszatérve 2T 50 cm3 szerintem megérzi a hideget, pl hidegben a Jogomra mindig raktam egy papírlapot ( a hűtőventillátor elé) mert elszegémyedett. Az Area karbija valamilyen okból kifolyólag nem 100% os, -6 ban végig szivatóval megyek, 82 es főfúvókával. Már legmagasabb állásba raktam a tűt, melegebb időben jól működik. Szóval én automata szivatósnál is éreztem a hideget. Mivel egyfolytában csőgázzal megyek, rosszabra számítottam a 4 literes fogyasztásnál. De ami tetszik, hogy egy hetet állt kint a tartósan -5 alatti időben, és kb 6 rúgás után beindult. Az akkum oda van, de ez megy mindenhogyan
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5803 üzenetére
Az tény h egy nyitott cső soha nem tesz jót a motornak!
Ez viszont druva h megragadt..
Én használtan vettem,4éves,rajta volt a Finster cső,illetve kaptam a gyári dobot is egy dobozban
Az is igaz h a sportcsőtől el-el csippent egy kicsi olajat. De azért illik ellenőrizni az olajszintet. Minden esetre érdekes na...
Enyémben most van 19.000km,legjobb Motul full szintetikus 4t olajjal használom 6000-enként csere.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5797 üzenetére
Mivel te is arrafelé járkálsz melóba, mint én és ismerem a minőségét az utaknak , meg nagyon elfogult is vagyok én csak az Area 51 et ajánlom. Nem tudja kinyírni a villáját az útburkolat-mivel nincs is villája. A váza olyan erős, mint egy Runnernek, nem jön közelebb a kormány ha húzol egy elsőféket, és nem lesz kónusztöréses nyakcsapágybetegsége, ami a robogók tipikus betegsége, ha a villájuk zsíros. A műanyag perselyek kikopnak, az útburkolati hibák tovább növelik a kikopott csuszócső és villa holtjátékát, utána következik a nyakcsapágy. Jogomnál 5000 km alatt jelentkezett ez.
Én az Areát 150 ért vettem, ezt-azt kell még rajta csinosítani, beállítani, de nem sikított a hajtómű, nem remegett a kuplung, nem volt holtjátéka a kerekeknek, stb.
Aerox is nagyon jó dög, ugyanaz a blokk, mint az Area. Végülis bármit vehetsz amiben Minarelli van. Olcsób árszegmens még a Gulliver, ebben is vizes minarelli van, hatalmas sisaktartóval. Aprilia Gullivert kapsz 100 alatt is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5805 üzenetére
Érdekes a hátsó lengővilla és a fogasszíjhajtás. Talán a Mana automata blokkját rakják bele, hogy ilyen a meghajtás?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5806 üzenetére
Ha megnézed a fenti nagy Aprilia-t van pár Area vonás benne.
Egyébként valóban egy szép darab az Area. A felfüggesztése is egyedi. (elől 1 karos,hátul központi!)
Nyilván ,egy zsíros telónál minden jobb A Piaggio-k/Gilera-k nagy hibája ez...
Viszont azt hozzátenném h ebben a "himbarendszerben" is eltudnak kopni a csapok (talán szilentek lehetnek benne.. )
Blokk téren Minarelli vagy Piaggio.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #5806 üzenetére
Egyébként nem értem hogy miért kellett ezt a zsíros telót ennyire eröltetni a piaggio-nak meg e gileranak ! Meg akarok csinálni most egy ntt-t de az utóbbit is amit néztem lent volt ragadva a telója. Kirángattam, fék és újból lent ragadt, automata ültetés. (arról meg hogy a belső szárnak mekkor a holtjátéka oldalirányba ne is beszéljünk)
Two Strokes and Four Jokes
-
jasszer
senior tag
válasz Topiccsendőr #5806 üzenetére
Köszi. Beütöttem a gugliba az Aera-t. ki is dobott egy db tesztet a sportmotor.hu-ról. Szerintem sejted hogy ki írta, gyorsan át is futom...
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5807 üzenetére
Valóban az.
Úgy gondlom h az új robogók már rényleg egyre jobban hajazni akarnak a "motor külsőre" (csak h a már létező GP800-at említsem)
..azaz megpróbálják szíjjal/lánccal elvinni a hajtást.A gép leírás/bemutatója fent az oldalunkon is. Olvasd el.
"Motor:
Ditech elektronikus közvetlen benzinbefecskendezés, ami már 50 köbcentisben bizonyított. A cél, hogy az 500-asban is ugyanilyen eredményes legyen. Az egyhengeresnek a kis tömeget párosítja a meglepően kicsi beépíthetőségi méretével. Az új technológiának meg is lett az eredménye: 50 lóerő 6500-as fordulaton, 65 nm nyomaték 6000-en, ennek megfelelő 170-es végsebesség. A fogyasztása is meglepő, vegyes ciklusban 2,63 l/100km, tartós 110-nél pedig 2,94. Így könnyedén összejön a 450km-es hatótávolság. Mindezt az Euro3-as tisztasággal."Üdv.M
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #5813 üzenetére
Én is gondoltam rá hogy átépítem vagy rakok bele egy normális futóművet, de szaladgálásra használt robogóba nem fogok Malossi vagy S6 telót rakni.
Two Strokes and Four Jokes
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #5810 üzenetére
Találtam hasznaltauton egy szép Area-t,Szhelyen van.
179-re tartja,így télen lehet alkudni bőven.
Egyébként ah nézem elég magas árban mennek ezek az Area-k..szal 200k környékén már valóban kapni -akár olajos telóval szerelt- maxi Runner-t is.
Üdv.Mmod.: 125-ös Runner Olajos telóval szerelve. 198k.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jasszer
senior tag
válasz Topiccsendőr #5812 üzenetére
Nézegetem az árakat, mivel a keret szűk a kettő közül inkább a Gulliver lenne praktikus, hogy maradjon zsé is a rendbetételére, olajcserére, etc. Milyen típusok vannak még 2T/50 Minarelli blokkal szerelve? Robiknál a lég/folyadékhűtés közti különbségben van vmi speci, ami a nagymotoroknál nincs?
Runner: Ez tényleg szép. Olyannyira hogy nem is lenne szívem a latyakban gyilkolni telente. Vmi olyan kellene ami műszakilag rendben van, de a külleme hagy némi kívánnivalót. (az amúgysem izgat ezesetben, alkudni viszont könnyebben lehetne ezáltal )
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5815 üzenetére
Ezt néztem én is, egyedül az zavart, hogy újra van fényezve. Inkább legyen kopott gyári, akkor olcsóbb, és látom, mit kapott. Ez egy svajci, nem hozzávaló kipufogóval, rettenetesen olcsón újrahúzva az ülése... Ennyi pénzért...
Nagyon drágán adják őket, de nem érnek ennyivel többet. 125 össel azért nem érdemes összehasonlítani, mert az még + költség lesz később, szóval nem annyira olcsó az.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #5816 üzenetére
Aham.
Esetleg az SR-eket nem nézted? A régebbi "rakéta lámpás" SR-ek egy része szintúgy Minarelli blokkal jött ki,de ah már fentebb is írtam a Piaggio blokk is nagyon jó.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5817 üzenetére
Nem feltétlen.
Szvsz kiskapuk meglesznek akkor is. Ellehet sütni 2011-ben 50-esként.
Sztem..
Aztán majd meglátjuk,de tény h most ezeknek nagyon lent van az áruk.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5816 üzenetére
aprilia sonic, SR a régi, Yamaha Jog RR, ennyi jutott eszembe. Ha jól tudom a vizesek nikaszilos hengeresek, de nem biztos. Ennyi a különbség. Scarabeo is jó döntés nap mint nap bejárogatáshoz, bár azzal még nem mentem, nem tudom hogy megy, de olcsó nagyon, nagy kerekekkel. Kevesebb pénzből én azt akartam venni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
NINJA_V
tag
válasz Topiccsendőr #5820 üzenetére
neost , rally-t vagy f-12-t még esetleg, jó kis robogók. Scarán amit éreztem hogy nagy sebességnél elég labilis.
Two Strokes and Four Jokes
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5819 üzenetére
Én megnéztem egy Runnert olcsóbb lett volna, mint ahogy ezt vettem, de mivel sokat járok vele belvárosba, fő a biztonság. Meg a futóműve komolyabb ennek. De nagy dilemmában voltam, de nem döntöttem rosszul, ugyanis hamarabb bent vagyok ezzel a kicsivel, mint az R6-al
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5820 üzenetére
Kiegészíteném a listát;
Malaguti F-12
Malaguti F-15
MBK gépek (ugyanaz mint a Yamaha modellek,csak Olaszban rakják össze...)
Yamaha Neo's
Yamaha AeroxKb ennyi ami Mina-s,és nagyobb kerekű.
Nem,gyári nikaszilos hengerrel egyedül a Peugeot Speedfight jön ki. A többi gyártó vashengerrel szereli a gépeket!
A Scarabeo is egy megfelelő alternatíva lehet,igazi hétköznapi robogó/amolyan "retro gép"
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jasszer
senior tag
válasz Topiccsendőr #5820 üzenetére
Jé, a Scarabeo is kétütemű... nem tudom miből gondoltam hogy 4, korábban azzal szemeztem. (no nem mintha tetszene, de most nem is erre megy ki a játék)
Akkor összefoglalva van köbö 5 modell ami szóbajöhet, hasonló paraméterekkel.
Runner: Köszi, ezeket is meglesem.
[ Szerkesztve ]
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #5804 üzenetére
tény?hol irtak erről szakavatottak?érdekelne
attól függ.teljesen üres,nyitottakon kivül szerintem csak használ neki egy részben csillapitott.amugy tényleg meseszép hangja van a nexusnak.meg régi ismerősök még pályáztak is vele.azt mesélték rendes bajnokságuk van ezeknek a nagyrobiknak,és persze közülük a nexus a befutó futóműileg.
hát tutira szélesebb,mint akár a CBR,akár az érox.érox úgy elfér akárhol,hogy még recsegtetnem sem kell.azaz 3x volt,h nem fértem el,de akkor meg ott volt a járda.Ninja:ezért kell kapásból használható futóművel venni.utána nincs keresgélés,h mitől nem változik a gaometria,utánfutás,villaszög.Scarával hogy értél el nagy sebességet? amivel én mentem az 65öt ment,ott atomstabil volt.villája annak sem annyira jó,de fele annyit kell annak a villának dolgoznia,böhönc kerekek miatt.Jasszernek azért nem ajánlanám,mert alacsony a teljesitménye.
régi SRekből még suzuki blokkos is volt,és talán 2004től vot piaggo blokkos.suzukival 1 évig gyártották,minden szerelő anyázott említésétől,mikor faggattam.
annyit még hozzátennék a listához,hogy az aeroxot is olaszban gyártják,az MBK gyárában,tehát csak matrica a különbség.ennek megfelelően a műanyagok mindegyiken 2-3 évesen eldeformálódnak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
NINJA_V
tag
válasz bajnokpityu #5825 üzenetére
Pimped scara .....én is szereltem morini sr-t hát nem egy leányálom, de akkor sem éri el a ditech-et, ott tuti kitéped a hajad, ha már az sem maradt akkor meg a bőrt karmolod le....
Two Strokes and Four Jokes
-
jasszer
senior tag
válasz bajnokpityu #5825 üzenetére
Mondjuk 65 km/h valóban nem egy egetverő sebesség. Eszembe juttatja a "régi" időket, mikor még az ötvenes DT-vel jártam ki a reptérre, mire bepöfögtem rendesen olajszagom volt. (de sokkal fílingesebb volt, keményen neki kellett futni hogy elvigye a végáttételt)
Létezik olyan oldal, ahol a valós teljesítményt írják több típusra is? A gyári adatoknak nem szeretnék hinni, főleg hogy ennél a nagyságrendnél 1-2 lóerő differencia komoly marketingértékkel bír, viszont + / - 5-10 km/h (utazóban) eldönthetné hogy melyik típus legyen a kiszemelt.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #5827 üzenetére
robeszeknél a kipuff, a vario nagyon komolyan meghatározó.
2Tnél egy kipuff simán hozhat 5-10km/órát,gyári karbi helyett egy számmal okosabb is számít ennyit.a levegős 50esek 60-65öt mennek, a vizesek gyárilag meg 80-85öt óra szerint.
persze ezek is csalnak,nem keveset.
ha meg 50es helyett 70es henger megy rajta,akkor +20km/órát minimum hoz.
szal az érox gyárilag folytatlanul 80at tuti megy,nekem karbi,vario,kipuff okositva 50esként óra szerint 95öt megy 1 mázsa alatt.tavaszig ha lesz időm (időnk),akkor 70es lesz,ekkor várhatóan valósan tud 100 körül menni.
szal teljesitménytuningban nincs hiány.teljesitményüket meg inkább a konstrukció határozza meg,mint a márka.Persu Areája viszont vázban is jobb.főleg biztonságosabb fékezésnél.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #5825 üzenetére
Tessék mester.
"Sok chopper teljesen üres csővel üzemel. Ez nem káros a motorra nézve? Ettől nagyobb lesz a teljesítmény?
-A teljesen nyitott cső nem vitamin a motornak, eléghetnek tőle a szelepek. Itt érdemes pontosítani a nyitott cső fogalmát. Én ez alatt a teljesen üres egyenes csövet értem. Se lamella, se perforált betét. "
A Finster csővel igazi supermoto-s hangja van Nem egy ember kérdezte már piroslámpánál,utcán h; "ez mi?!" Főleg akkor ha csak először hallják,s utána elmegyek mellettük.
Volt h tekintet vágtak.
Úgy igaz,ezeknek olaszban külön versenyük van.T-max-okkal együtt mennek.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jasszer
senior tag
válasz bajnokpityu #5828 üzenetére
Aha, köszi, hasznos infók. A gyári folyadékos 80-85 óra szerint mondjuk 75-80-as valós sebessége már elegendő lenne, tunningra egyelőre nem gondolok, végülis közlekedni kell, lóerőgyárnak ott a GS, meg anyám 1,3-as Swiftje.
Persu: Bicóval stéhereltem jópárszor köbö 10 éve, ismerem az érzést.
Apokalipszis? Ezeknek?!
-
NINJA_V
tag
válasz runner 125 #5830 üzenetére
vazz a "motordoktor" hogy írhat le ilyet tanácsként : "Legolcsóbb, ha otthon nekiesel a kipufogódobnak egy hosszú fúróval , vagy egy lyukasztásra alkalmas hosszú rúddal, és a dob végét átlyukasztod a benne lévő lamellákkal együtt."
Two Strokes and Four Jokes
-
runner 125
nagyúr
válasz NINJA_V #5832 üzenetére
A legolcsóbb alternatívát vette alapul.
Gondolom nem értetted félre,ő a dob végét furatná ki,nem az dobra tenne lyukakat..
Ha szépen ki van fúrva a dob vége,és még mellett szebb lesz a hangja is-akkor vkinek biztos megérte.
Üdv.M
mod.: Ettől függetlenül barbár megoldásnak tartom,én soha nem furnám ki egyikét sem.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #5830 üzenetére
"attól függ.teljesen üres,nyitottakon kivül szerintem csak használ neki egy részben csillapitott."irtam imént.
a félig nyitott végdobok(tehát nem a csopperes idiótaságról beszélek) nem szoktak rosszul elsülni.azokban meg általában perforált betét van.a finisteredben is.amit nem messze gyártanak
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #5834 üzenetére
Igaz.
Az oldalfalon végighúzódik a perforált betét,de ettől függetlenül semmi lamella nincs benne-átlátok rajta mint a huzat.
..mindez abból indult ki h egy Nexus megragadt vna ettől a dobtól...
Üdv.M[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #5835 üzenetére
igen,de a perforált betétnek pont eléggé le kellene lassitani a gáz áramlását,hogy bajt ne okozzon. E betű nélküli márkás dobok is pont ilyenek.gondold el,ha nem lenne szerepe,akkor 1. minek tökölnének vele a gyártók? 2. hogy tud kiégni a gyapot?
E betűnél meg furulyát raknak bele, és igy a teljes levegőmennyiség átvezetésre kerül a perforáción.senki nem mondta,h megragadt volna attól.sőt egy végdobtól eléggé furcsa lenne egyáltalán.viszont ettől függetlenül elég furcsa lehetett...
egy komoly bő 1 millás jószág megragadjon.pffeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
NINJA_V
tag
válasz runner 125 #5833 üzenetére
persze...elvileg motorszerelőként végeztem..csak én ezt akkor sem javasolnám/tenném
Two Strokes and Four Jokes
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #5836 üzenetére
Aham.
Gondolkodom rajta h csináltatok egy furulyát bele.
A nyáron megyünk Németországba,úgy hallottam ott gyorsan lefülelnek a nagy hang miatt. A gyárit meg azért nem szeretném visszatenni...
Egyébként megoldható nem de? ..csak h rögzítem?
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #5839 üzenetére
jó,nyilván nem fog feltűnni majd innentől kezdve,de ettől még mivel nincs benne E betű,ezért rendszám -ha mégis megállitanak- ugrana.én biztos visszateszem majd a gyárit,ha kimegyek.
nemtom a gyári márkásokon belül hogy rögzítik.kívül a szájánál szokott lenni egy csavar.amúgy a kifúrás azon kivül,hogy gányolás,és nem visszaállitható-én még csak ritka fos hangú kifúrtat hallottam.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #5840 üzenetére
Aham.
Egyik haverom gépében is van külön pipa,de úgy rémlik h neki úgy van megcsinálva (gyárilag) h csak bele kell tolni és legbelül megszorul..
Fúrni még csak annyira sem szeretném.
Rendszámot azért kint leveheti? Nemá'"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #5841 üzenetére
Bocs,már kicsúsztam a mod.-ból.
Megkérdezetem egy osztrák-magyar barátom. Mellesleg otthon van jogi témákban is,azt mondta h a rendőr egy külföldi állampolgár gépjárművéről a rendszámot le nem veheti! Max megbüntet úgy h a gatyádat is otthagyod. Vagy éppen ha autóról van szó trélert hív,s elviteti...
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Gyárekek! -9 ben rúgásra indul. Elsőre. Komolyan sírni tudnék. 28000km és kint állt a csillagos ég alatt.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #5843 üzenetére
Jó a karbija...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
jasszer
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #5844 üzenetére
A karbija jó, csak kicsi. Jobban bedúsítani nem tudom, csak szivatóval. Szivató nélkül csuklik a hidegben. De mukodik
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #5841 üzenetére
oké,de nekem furcsa,h külföldi gépről ne szednék le.ha nem felel meg a jószág a közúti alkalmasságnak,akkor miért engednék tovább?
Persu: emlékszel hogy indult 3 hónap állás után 0.1mm gyertyahézaggal roxi?
tényleg lenyűgöző,amit a mina blokkok tudnak.nem hittem volna.meg,h menet közben kitekeredett 90nél a lágymányosin a gyertyám.honnan volt ebben kompreszió?jó tudom,áramlástanilag összejött a látszólagos tömitettség nagy fordulaton.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #5848 üzenetére
Ah írtam; krván megbüntet vagy tréler.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #5849 üzenetére
..vagy éppen ott a helyszínen berakatja a pipát...
De pl egy robogónál h mérnek zajszintet?
Ugye nagy motornál,berakja üresbe,megrángatja neki is ok,de egy robogó ekkor elindul.
Spec. enyém olyan h tudom állítani a magasságát,így ha felemelem teljesen,közép sztenderre húzva leér a hátsókerék.
..majd fut utánam.
Noh de h ahhoz igengci rendőrt kell kifogni h ilyenekbe belekössön...
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen