- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Fujifilm X
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #6441 üzenetére
Szerintem akkor ne 4 üteműt vegyél. hanem 2 üteműt a 4t mélyebb duruzsoló hangja egyértelművé teszi, hogy nem egy 50-es en ülsz. Bár én is rendszám nélkül járok 150-es leonardoval és nem nagyon foglalkoznak velem. Amúgy meg tök mind1 hogy 150-es vagy 250-es leoval mész rendszám nélkül, ugyan úgy néznek ki, és sokkal nem mélyebb a 250-es sem.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #6451 üzenetére
A haverom is már 3. Leoját nyúzza 50-es jogsival. A rendőrök megálították, körülnézték a motort, megkédezték hogy hány ccm-es és továbbengedták, ennyi volt 3 év alatt. Én kicsit félek a 2T-től, hogy nagyon szétnyúzzák őket. Egy strapabíró motorkát keresek, és szerintem 4T lessz!
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #6449 üzenetére
kihasználom a tárcsa saját sikjában való majdnem végtelen merevségét.
nem hát.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #6452 üzenetére
nagyon nagyon kicsi ennek az esélye,h találsz.ETZt gyárit sztem hamarabb találhatsz.nekem is ilyen szerencsém volt anno,és ismertem ilyet.de 4T robit olcsón jót,hát ennek minimális az esélye.
szemben a 2T filléres ügy felújitani.mármint 4Thez képest.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #6454 üzenetére
...Hát gondolkodóba estem... Pontosan melyik típusra gondoltál?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Tothgera30 #6455 üzenetére
De ha 300k a keret akkor tudsz venni szép állapotú 4t robit. Tény hogy drágább a felújítása. 2t ből ha nagyobb köbcenti kell, a runnernél nem találsz jobbat szerintem. van még aprilia sr ből is 125 meg 150 2t de azok levegősek, a runner meg vizes. Én a helyedben ha robogóban gondolkodok és 300k a keret akkor vagy leonrado 250 vagy runner 180 2t vagy runner 180/200 vxr.
Ezek közül választanék.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #6453 üzenetére
Fu de titokzatos valaki.
Kitömöd ronggyal?
Írd már le.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nike_
addikt
Sziasztok, visszatértem! (sajnos )
Most már tényleg mélyen beleásom magam a robogóvásárlásba, nyáron le kellene tenni az M-es jogsit, előtte vagy közvetlenül utána pedig venni kellene egy robogót, addig ki kellene tanulni csínját-bínját ennek a dolognak.
Elég kicsi vagyok, szóval csakis 10"-os jöhet szóba. Tárcsafékes legyen valamelyik részén, és max. 200.000 Ft-omba fájjon bukóval, biztosítással, zárral, mindennel.
Úgy, mint régen, most is a Gilera Stalker és a Yamaha Jog Nextzone között vacilálok.
Ezeken kívül tudnátok valami más, ezeknek a kritériumoknak megfelelő típust ajánlani?
Üdv.
-
Tothgera30
Ármester
válasz Runner_fxr #6456 üzenetére
Na még elkondolkodom hogy mik vannak és meglátom.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Runner_fxr #6460 üzenetére
Csak 50-es kell neki.
Mint már messengeren is mondtam -Stalker, csak mert olasz.
Egyébként jó gép."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #6461 üzenetére
A Stalker tényleg nagyon jó kis gép, én egy 2003-as kiadást próbálgattam. Gyárilag is elég erős, de egy 70-es hengerszettel, nagyobb karbival és tuningpufóval már szépen emelgeti az orrát, ráadásul ha jól be van állítva 95-100km/h-t ki lehet hozni belőle, de persze csak rövid távon.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Brogyi
senior tag
válasz Runner_fxr #6451 üzenetére
He-he.Az utcankban van 1 150-es skipper rendszam nelkul.Ez mar nem is olyan meresz dolog, de autopalyamatrica van rajta.Erted a dolgot?Akkor most sm ,vagy se?
-
Brogyi
senior tag
Meleg volt ma.Hazafele jovet egy feltekeredett robit lattam.Rendor,mento minden volt.Esszel fiuk.
-
Tothgera30
Ármester
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #6457 üzenetére
francokat
hát úgy van,hogy a ventillátorok kb 1mm el bentebb kezdődnek,mint a tárcsa külső éle.és én a tárcsa külső élét szoktam megfogni.tehát a ventik nem kapnak semmi igénybevételt.Gera:hogyhogy melyik tipusra gondoltam.akármelyik vizes mina henger+dugó kibir 20e km-t(tapasztalatom nincs,de okosok azt mondják ez a minimum,és általában megvan a 30e is)egy RMS szett (gyári minőség) meg 20alatt megáll. sőt,kis mákkal 70es is megáll alatta még jobb minőségben.
namost egy 125 4T meg sztem nem fog 40ezernél többet elmenni.és nem dupla az ára.
benzinben feltétlen sokkal többet eszik a 2T az igaz,de cserébe nincs műszaki,adó,biztositás is megáll évi 4rugóban. 4Tn meg nem.
olajcsere meg a 4Tn kb annyiba van,mint ami olajat eszik a 2T.
4T nehezebb,tehát kevéssé cikázható mint a 2T.
lehet nem mindenben tényszerű,sőt az is lehet,h elfogult vok.de ami üzembiztonságot produkál az érox,az hihetetlen.egy egy agyonüthetetlen csótányeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
Az is lehet h le van vizsgáztatva, csak éppen a csajnak nincs motorra jogsija csak autóra és olyankor lepattanik a rendszám.
..nem egy ilyen ismerősöm van.
Vagy csak szimplán felmerészkedett vele.
Bátor.."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #6466 üzenetére
Eddig oké hogy te 2T párti vagy. Én is az vagyok, de már nem egy 2T motorom volt és már unom. Amúgy a 4T sokkal többet elmegy, mint írtad, mert a haverom Cg-jében most van 72460km és az tejesen gyári, csak gumikat cseréltek rajta, meg olajat. Az Aeroxról meg annyit, hogy belevágtunk a havernak egy 70-es Stage 6 alu hengert, sportvariót, meg egy Leo Vince Zx-et és elég jól megy, csak állandóan felfőzi a vizet, szóval én nem bízok benne, meg elég sok sz@r állapotú Aerox-ot és Sr-t láttam már. De még átnézem az apróhírdetéseket és döntök. Ha tudnátok valamit ajánlani az jó lenne.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #6468 üzenetére
természetesen.de a CGben szerintem normális olajkör van, szűrővel,miegymással. egy robin nem biztos, h ennyire korrektül néz ki.
ott valami nagy gebasz lehet.nekem sima 50es henger van rajta,ZXel, sportosra állitott varioval.volt,hogy nem volt benne viz,csak valami nagyon minimális. semmi baja nem lett.
amugy hogy főzi a vizet?szal konkrétan leold a nyomásszabályzó a kupakban?akkor nem csak elenged valamennyi nyomást,és újra helyreáll?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gergello
addikt
válasz Tothgera30 #6468 üzenetére
Akkor jól benéztetek vmit, mert ilyen setuppal általában túlmegy a középálláson vmennyivel és ott áll be.
-
bajnokpityu
félisten
-
ett
aktív tag
válasz bajnokpityu #6471 üzenetére
A roxykat évjárattól függően többféle órával szerelték. Nekem 98-as van és a bal oldalán van a digitális üzemanyag és hőmérséklet kijelző, jobb oldalon meg a km/h óra, fordulatszámmérő nincs.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Gergello
addikt
válasz bajnokpityu #6471 üzenetére
NRG-n van, fordulatszám viszont nekem nincs.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #6447 üzenetére
Tényleg sima ügy olajszűrőfogóval. De vettem kemény 2000 forintért olyan célszerszámot (igaz, már megint nem Magyarországról - itt nálunk ki tudja mennyi) , ami a berúgóracsnit fogja meg a főtengelyen, tehát a varió élét sem kell megfognod.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #6468 üzenetére
Ez a 72000 km számomra hihetetlen, de csak zárójelben jegyzem meg, ne szívd mellre, én már csak ilyen szemöldökfelhúzós vagyok ilyen számok hallatán. Egy futár ismerősöm viszont 70-es vashengerrel ment már 35 000 km ert. Kétüteművel. Már nem az igazi, de még megy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Tothgera30 #6450 üzenetére
Mindenki így gondolkodik ebben az országban???
Egyik ismerősöm megkérdezte, nem akarom-e eladni az R6 omat. Mondom tudod, mit? De. Megcsillant a szemem, hogy veszek egy RSV-t. Erre mit mond a paraszt? Megveszi 1 m alatt. Mondodm, mivaaan? A válasz: válság van, azt hitte nagyon meg akarok szabadulni tőle. Hát az ilyen keselyűknek az orrát eltörném... Elküldtem a k* anyjába.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #6469 üzenetére
Egyébként olyan apró dolog miatt is tud forralni a minarelli, mint pl a túl magas alapjárat. Maga a forralás nem mindennapos hibajelenség. Még az is lehet, hogy rosszul lett valami beállítva. Én soha nem hallotam ilyesmiről 70 es hengernél.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #6476 üzenetére
hogy forralja alapjárat miatt?
meg egyáltalán,miért forral?
azt hittem a forralás ellen van az a túlnyomás a tartályban.bár,most hogy végiggondoltam,ha túl nagy a nyomás,kiold a kupak,leesik a nyomás,és forr a 101fokos viz.1misi?tejóég,még meg is magyarázza. F4et nem adnám annyiért(és emiatt valszeg meg is marad) sőt el is hiszi,h annyiért odaadja valaki.aztán megvesz egy összecsukott pályaszökevényt,és szidja a yamakkát.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #6469 üzenetére
Hát ezek a 4 ütemü 125-ös gépek elég jól bírják a kilómétereket, szerintem robi is elmegy annyit.
Pedig víz van benne, de kit udja mi a probléma, pedig már kimostuk kétszer, és még is forr, és szépen leáll. Nyomást biztos hogy nem enged el sehol, mert elég magas, és még a vízpumpa is újra lett cserélve. Talán egy nagyobb hűtő segítene rajta.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
ett
aktív tag
válasz Tothgera30 #6479 üzenetére
Meg nagyobb vízpumpa lapát tökfedővel. Lehet ilyet kapni 10 rongy körül ha jól emlékszem.
Az enyémen 70-es dr henger van. Nyáron ha araszolgatok vele dugóban, szépen megy fel a hőfok, az utolsó vonás előtt áll meg kettővel. A gyári hengerrel nem melegedett ennyire.Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Tothgera30
Ármester
...Gondoltam hogy gyári hengerrel nem, mert azt úgy tervezték meg hogy nagyon nehéz legyen felforralni, lehetne úgy is fogalmazni hogy egy gyári motort lehetetlen. em az én motorm, a tulajdonosa nagyon hajtja (életveszélyesen), tehát az ő gondja hogy szétégeti a blokkot vagy nem. De megmondom neki hogy érdemes lenne nagyobb vízpumpát venni. Amúgy az Aprilia Rs 50 mennyire jó gép, mert a minap nézegettem és még mindig nem tettem le a voksomat eggyiknél sem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz Tothgera30 #6481 üzenetére
Haggyuk az Rs-t, kicsit drága ahogy nézem.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-Jackson-
őstag
hali, minarellis körlámpás sr, top eltolt éket raktam be az előgyújtás növeléséhez. a kérdésem az lenne, hogy ha a lendkereket az alaplaphoz képest előrébb (forgásirányba) toltam el, akkor növeltem az előgyújtást igaz? azaz a lendkerék jeladója hamarabb ér oda az érzékelőhöz mint gyárilag, így a jó?
الله أكبر | [J][A][K] [10][Q]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #6479 üzenetére
sztem nem,és már emlitettem,hogyszerintem miért nem.
konkrét tipusonként változik a szűrés mikéntje.
én nem vetném el az ötletedet,de mindeképp utánajárnék,hogy a gyakrabban gyártott tipusoknak hogy oldják meg az olaj szűrését.
azért foglalkozok a témával ennyit,mert engem is érdekelne a végeredmény.szerinted miért van,h 2ezer km-ként kell olajat cserélni ezekben,miközben ezerszer jobban igényvett gépeknél meg akár 12ezrenként.
namost 2ezer km alatt megy el elvileg a 2T is 1 liter olajjal.és minden fordulatnál folyamatosan friss olajat kap.szemben a 4Tkkel,amik meg szűrő nélkülgyakorlatilag 2ezer km-ként.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Mawyx
senior tag
Én meg addig gondolkozok, h sztem nem lesz az ügyből szokás szerint semmi. Olvasgat az ember és tök összezavarodik. Szerelni nem tudom, ha beadja a kulcsot az út szélén, mit csináljak vele?! Párom meg egyáltalán nem rajong az ötletért, nem tudom megérteni mi baja Egy tuningautós oldalon olvastam egyszer, hogy az ember párja nagyobb visszatartó erő, mint az összes közlekedési hatóság együttvéve, értem miről beszéltek
Jog, Dio, suzi sephia vonalon érdemes 70cm3-ben gondolkodni vagy a gyárilag 50esek nem igazán szerencsések 70re alakítva mert gány fúrás nem tesz jót nekik?
zr super jog a jog utódja?
3kj jog jobb, mint egy olyan, ami mögé nincs ez odaírva?[ Szerkesztve ]
Egy nő gondjait amúgy sem megoldani kell, hanem meghallgatni./Eastman/ | Ami árammal működik, vagy rá lehet tenni egy számítógép tetejére, az informatikusi munka :)
-
ett
aktív tag
válasz Gergello #6486 üzenetére
De úgy is van hetvenes henger, hogy felfúrják. Attól függ ki csinálja, az is lehet minőségi munka. Mondjuk én elraktam a polcra pihenni az 50-est, és inkább vettem egy eredetileg is hetvenest.
[ Szerkesztve ]
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Tothgera30
Ármester
válasz bajnokpityu #6484 üzenetére
Nekem jó a 2T is, de akkor ajánlj eggyet! Runner nemkell.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
NINJA_V
tag
-
bajnokpityu
félisten
válasz Tothgera30 #6491 üzenetére
hja.ahol én láttam frissen importált robikat,ott gyakorlatilag egy sem volt 30e alatt.a legkevesebb egy 2 éves aeroxban volt,33e.ebből kiindulva egy 125ös import 4T még minimum élete felén jár.ezért nem hoznak be.meg papirok.
125 4Tt csak papirokkal vennék,hazait.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
Itt nem döntő tényező a "minőségi munka"
Valóban fel lehet fúrni 47 mm-re őket, de már annyira elvékonyodik a hengerfal h gyakorlatilag pár km után elreped. (főleg a levegőhűtéses gépek)
..nincs értelme.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Tothgera30
Ármester
-
zed1983
őstag
SOS.
Honda Tack robogóm van és ma pont mentem volna vele egy helyre és enyhén rötyögős hanggal leállt alattam, ellenőriztem az üzemanyag mennyiséget és az olaj mennyiségét emiatt biztosan nem állhatott le, mikor rúgom befele akkor az a rötyögős hang van és nem indul, kérdésem az, hogy mi a baja lehet? ilyet nem csinált még nálam soha...
Én először a gyertyára gondoltam...[ Szerkesztve ]
YouTube Tech csatornám : https://www.youtube.com/channel/UCXIipIK2bjjaB38G1zKNi_w
-
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen