Hirdetés
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
it A jelentések szerint az USA hosszú idő után döntött, és visszavonta a Huawei kapcsán kiadott exportlicencet az Inteltől és a Qualcommtól. Ez mindegyik félnek nagy probléma lehet.
-
Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
ph A végleges megoldás a Default profil lesz, amit kötelező beépíteni az alaplapgyártóknak.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5740 üzenetére
Igen, nálam is a kesztyű az achilles-sarka ezeknek a túráknak. Hiába víz-szél-hidegálló, a kihűlés valszeg a kezek keringése miatt következik be. Ettől eltekintve 0 fokban kellemesen utazok 15 km-ert, főleg ezzel a géppel. Ha megy óra szerint 83 nál többel, akkor én is beszerzek "muffot" a kormányra. addig megfelel a téli kesztyű is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5742 üzenetére
Kvassay- Szabadkikötő útra gondolsz? Ott én sem érzem biztonságban magam ezzel a végsebességgel, de már nézem a megfelelő karbit-hengert-kipufott, hogy megoldjam a problémát
Könyves Kálmán istenes. Autósok közül többen elengednek, meg tényleg vigyáznak. Komolyan, sírni tudnék micsoda változások a régi robogós éveim óta... Emlékszem, kb 10 évvel ezelőtt a taxisokkal bodychekkeltem a Soroksái úton, és akkor ez volt a természetes.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #5791 üzenetére
Jó meglátás.
Mellette van nekem is egy 500-as Nexus-om,jó időben csak azt hajtom.
A pici meg "boltba járáshoz" tökéletes.
Mellesleg ez kb 65kg -nem egyszer csúsztam már meg vele-gyorsan le a lábat,befeszít és meglehet fogni
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #5791 üzenetére
a 4T robik nemtom,de a 2T robik teljesen érzéketlenek a hidegre.rövid távokra meg pláne jók a kicsi 50esek,10-20mp alatt elérik azt a hőmérsékletet,h nem kell szivató.lent van a boka magasságában a súlypontjuk, szándékosan meg meg csúsztatom 2 kerékkel,annyira lehet velük játszani.és még keskenyebbek, mint a nagy motor,tehát BPn belül még gyorsabb.
én 2Tt vettem.ugyanis lehet h alacsonyabb az élettartamuk,de cserébe sokkal ócsóbb felújítani őket (kb 15-20e km egy dugó,ami 7-8e Ft,20ezerért meg hengerszettet lehet kapni).és egy valós 50es vizes 2T is untig elég városba,tehát a 125ös 4T alacsony fogyija kompenzálódik az magasabb fenntartási költséggel.és akkor meg még jóval drágább is.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #5799 üzenetére
Aham,passzolom h a Nexus-nak mennyi a gyári gyorsulássi adat,csak tippeltem.
De nyilván ez egy 200kg-s gép.
A fogyasztás nálam valamivel kedvezőbb. -Injektoros a gép. 120-as utazónál 3,6 l/100km!
Ha húzom a szarvát nyilván több,de 4,7 fölé még soha nem mentem.
Az bizony. Kellemes gép a Nexus! Ráadásul sztem az egyik legszebb nagyrobogó.
Üdv.M
mod.: Persze,az óra szinte minden járműben csal felfelé![ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5797 üzenetére
Mivel te is arrafelé járkálsz melóba, mint én és ismerem a minőségét az utaknak , meg nagyon elfogult is vagyok én csak az Area 51 et ajánlom. Nem tudja kinyírni a villáját az útburkolat-mivel nincs is villája. A váza olyan erős, mint egy Runnernek, nem jön közelebb a kormány ha húzol egy elsőféket, és nem lesz kónusztöréses nyakcsapágybetegsége, ami a robogók tipikus betegsége, ha a villájuk zsíros. A műanyag perselyek kikopnak, az útburkolati hibák tovább növelik a kikopott csuszócső és villa holtjátékát, utána következik a nyakcsapágy. Jogomnál 5000 km alatt jelentkezett ez.
Én az Areát 150 ért vettem, ezt-azt kell még rajta csinosítani, beállítani, de nem sikított a hajtómű, nem remegett a kuplung, nem volt holtjátéka a kerekeknek, stb.
Aerox is nagyon jó dög, ugyanaz a blokk, mint az Area. Végülis bármit vehetsz amiben Minarelli van. Olcsób árszegmens még a Gulliver, ebben is vizes minarelli van, hatalmas sisaktartóval. Aprilia Gullivert kapsz 100 alatt is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #5810 üzenetére
Találtam hasznaltauton egy szép Area-t,Szhelyen van.
179-re tartja,így télen lehet alkudni bőven.
Egyébként ah nézem elég magas árban mennek ezek az Area-k..szal 200k környékén már valóban kapni -akár olajos telóval szerelt- maxi Runner-t is.
Üdv.Mmod.: 125-ös Runner Olajos telóval szerelve. 198k.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #5816 üzenetére
Aham.
Esetleg az SR-eket nem nézted? A régebbi "rakéta lámpás" SR-ek egy része szintúgy Minarelli blokkal jött ki,de ah már fentebb is írtam a Piaggio blokk is nagyon jó.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz jasszer #5816 üzenetére
aprilia sonic, SR a régi, Yamaha Jog RR, ennyi jutott eszembe. Ha jól tudom a vizesek nikaszilos hengeresek, de nem biztos. Ennyi a különbség. Scarabeo is jó döntés nap mint nap bejárogatáshoz, bár azzal még nem mentem, nem tudom hogy megy, de olcsó nagyon, nagy kerekekkel. Kevesebb pénzből én azt akartam venni.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #5827 üzenetére
robeszeknél a kipuff, a vario nagyon komolyan meghatározó.
2Tnél egy kipuff simán hozhat 5-10km/órát,gyári karbi helyett egy számmal okosabb is számít ennyit.a levegős 50esek 60-65öt mennek, a vizesek gyárilag meg 80-85öt óra szerint.
persze ezek is csalnak,nem keveset.
ha meg 50es helyett 70es henger megy rajta,akkor +20km/órát minimum hoz.
szal az érox gyárilag folytatlanul 80at tuti megy,nekem karbi,vario,kipuff okositva 50esként óra szerint 95öt megy 1 mázsa alatt.tavaszig ha lesz időm (időnk),akkor 70es lesz,ekkor várhatóan valósan tud 100 körül menni.
szal teljesitménytuningban nincs hiány.teljesitményüket meg inkább a konstrukció határozza meg,mint a márka.Persu Areája viszont vázban is jobb.főleg biztonságosabb fékezésnél.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #5871 üzenetére
Jaja,arra A hangja vmi beszarás jó sztem.
bajnokpityu Ez nem így van.
' 97-től kb 2001ig mentek zsírossal,ismerek olyan srácot akinek garanciában cserélték ki olajosra. De 2001 után már olajos Paioli villával jöttek ki.<NewL> Köszi,az éjjel átváltott
Helyes!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Atomgeszi
veterán
válasz jasszer #5919 üzenetére
Semmi. Jól kell sasolni a szemmel... Vízpumpafedél van a gyujtásnál és nem a lapát meg a burkolat. Elől az első keréknél két oldalt van (gyárilag) 1-1 fekete rács rész, az mögött pedig a két hűtőrács. Kb így tudod megkülönböztetni. Az a baj, hogy elég sok verziót adtak ki vegyesen! De általánosan elmondható, hogy ami hátul tárcsás, az 99,9999% , hogy vizes!
Valamivel olcsóbban lehet találni F12-ket mint F15-öt. Ha vizes (tárcsás) blokkot fogsz ki, akkor gyakorlatilag külsőbe fogsz változást látni, na meg annyi, hogy F15 13colos kerékkel van F12 meg 12". Ja és F12 LC Digit, ilyet keress, lehetőleg 2003 utánit(ezek új digitálisak, a müszerfal körül szürke dísz van körbe és imbusszal van rögzítve). Ami 2003 utániként hirdeti, és még nem is kétszemélyes se digitális, az 99es lesz. Sok az ilyen, vigyázni kell velük. Ha valami még érdekel kérdezz nyugodtan! -
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #5931 üzenetére
150ből én egyértelműen areát vennék,ha praktikusság a fő szempont.
12literes tankja egyiknek sincs,blokkja,futómáve meg szintén nagy király.és ahogy figyeltem Persunak sem kell különösebben féltenie a hasidomokat.(7-8centivel magasabb az érox)nekem mondjuk az érox jobban megdobogtatja szivem,de ezt meg ritka szar műanyagokkal szerelték,tehát ez csak messziről szép.2-3éves éroxon úgy állnak a műanyagok,mint tehénen a gyatya.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Atomgeszi
veterán
válasz jasszer #5931 üzenetére
Hát nézd, enyém is 180 felett lett volna. De mivel szeptemberben vettem, lealkudtam 110-re... És így rohadtul megérte(adott nagyobb karbit, pufft, markolat,stb). Nincs semmi baja.
Igen, télen olcsóbbak, mert lehet alkudni,meg szezon sincs. De nem mindenki adja el ilyenkor inkább vár nyárra, ott drágán elmennek!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #5959 üzenetére
Persze,ha nem gyári,akkor létezik multifunkcionális doboz. Van egy konzol,és a lecsatolható -zárható- doboz.
Általában -ha nincs hely az idomok között-fúrni kell az idomot ,s a vázhoz rögzíteni.
Bevásárlógépekre nagyon jól jön.
Üdv.M"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12033 üzenetére
Ez necces. Sokszor volt már téma, régebben nagyobb biztonsággal volt bejátszható, de manapság már szerintem felejtős.
S igazság szerint, nem kell ahhoz nagy koponyának lenni, h megmondja az ember valójában mekkora.
Motorosrendőrnek, ha rosszabb kedve van a hangjából megmondja neked, h ez nem 50-es.
Illetve ugye létezik a KPM-sdi, ahol egyértelműen bevizsgálható, ez nyilván nagyon szélsőséges eset, de olvastam már olyat is, h felhívtak egy márkaszervizt, s váz/motorszám alapján megmondták, h mekkora.
Innentől fogva meg már alapból 3 szabályt szegtél meg. (Biztosítás, Jogsi hiánya, Műszaki hiánya, s esetleg amiért megállítottak.)[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12035 üzenetére
...jah, erről akkor lemaradtál, de már hivatalosan is tolahtod buszsávban, illetve hivatalosan előregurulhatsz autók között pirosnál. Így már nem is olyan rossz nem?
Ez a fizetőövezet motorral nálam kérdéses. ..én megmondom őszintén, h járda szélen / olyan helyen állok meg vele, ahol nem zavarok senkit, de parkolójegyet én még az életben nem vettem rá.
Meg úgy őszintén, hova rakod? Bárki leveheti."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12038 üzenetére
Látod, érdemes volt idetévedned.
..nem beszélve arról, h kb. kevesebbet fog enni a 125-ös 4t-d. Jók ez a Scara-k, bírják a strapát."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #12033 üzenetére
csáá Jasszer!
rég láttalak,kb 3 éve?UKban jártál?
GS megvan még?figy,nekem az 50es vizes roxi megy bő 80at-valóságban.
szal nem kell feltétlen 125,és extra rizikó.
én mindenhonnan azt hallom,h a motoros rendőrök erőteljesen rá lettek állítva a kis-nagymotorokraeladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz jasszer #12033 üzenetére
Én egy évet lehúztam így: soha nem igazoltattak... Persze rögtön az elejétől
rendszámoztatni akartam a gépet, mert a feeling nem volt az igazi: ha rendőr
került a látómezőmbe, mindjárt rosszabbul éreztem magam... És alapvetően
nem vagyok "olyan": lelkiismeretileg is zavart ez az egész, hogy nem legális.
Noha nagymotoros jogsim nekem is volt, szóval runner 125 megállapításának
egy része rám sem volt igaz. Viszont tény, hogy ha valakinek van hozzá
szeme, akkor már ránézésre megmondja, hogy az adott gép nem 50-es: egy
motorosrendőrnek azért biztos van ebben tapasztalata. (Ettől függetlenül mai
napig rengeteg nagynak látszó robogót lehet látni Bp-en rendszám nélkül.) Na
nem mintha a rendszám annyi plusz költséggel járna, ha már megcsináltattad:
pl. ezt a parkolócetlit nem is tudom értelmezni, mert nincs zárt szekrény, ami
"megvédené" a cetlit, tehát gyakorlatilag esélytelen, hogy rárakd a motorra, és
az alapján ne büntessen a parkolóőr... Ebből viszont arra következtetek, hogy
nem is nagyon szabadna foglalkoznia veled. Jó, mondjuk egy mélygarázsban,
ahol beléptetőrendszer van valószínűsíthető, hogy fizetni kell, de az meg már
az üzemeltetőn múlik, hogy milyen konstrukcióban engedi be a motorokat.Egyéb büntetés meg értelemszerűen akkor merülhet fel, ha megállítanak (de
ez rendszám nélkül használt nagyrobogó esetén sokkal neccesebb), vagy ha
fotóznak, de az meg viszonylag ritka (jó esetben: pláne, hogy hátulról kell).
Btw. most meg más miatt "izgulhatok", ha rendőrt látok, az egyik a xenon, a
másik meg az elég hangos kipufogó. De mindkettő közlekedésbiztonsági
jelentőséggel bír (az én életem védi), szóval alapvetően felvállalom ezeket.
A xenon pl. tökig le van tekerve, ráadásul csak 4300K: nem villantottak még
rám, hogy vakítanám őket: csak szimplán jól látok vele... A kipu meg elvileg
"E" szabványos, más kérdés, hogy ezt hangtompítóval, vagy nélküle teljesíti.
A LED-es izzók meg tökéletesen látszódnak: innentől asszem nincs kérdés. -
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #12043 üzenetére
diosdrol jártam be a városba.nincs fél perc sztem időben,ha ezzel vagy a CBRel mék be.
országúton az aeroxszal legalább annyi loosert előzök meg,mint ahányan engem.és ez még csak 50es.tavaszra fentlesz a 70es henger végre,akkor sztem nyujtott végsebbel meglesz a 100sik uton óra szerint.hozzá tartozik,hogy ilyen tempóval,ennyire felhúzva 4-5litert eszik.sztem nem érsz semmit az E85el.buzukival vagy 5000km-en keresztül teszteltem,elektronika nélkül.(elektronikával jobban menne,de még többet enne)igy simán annyival evett többet,amennyit spórolhattam volna.gyakorlatilag tök mindegy mit csináltam,a végére ugyanannyi forintra jött ki 1 km.ellenben úgy ment,mintha 3 henger járna
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12046 üzenetére
Ha a külső nem számít, akkor mindenképpen valami nagy kerekűt nézz szvsz. Bár ízlések és pofonok..., de nekem nem jönnek be ezek a retro formák.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
sowi
őstag
válasz jasszer #12071 üzenetére
evjarattol fugg, az enyemnek meg semmi nincs, ha jol emlekszem 2002ben vagy 2003ban volt egy modellfrissites, ott mar van hely az ules alatt (malaguti ciak ugyanez csak mas kontosben)
52L a gyari doboz, szoval az azert eleg nagy, meg jo benne, hogy rogyasig van alkatresz, 100e korul komplett rendszam nelkulit kapsz ha valami nagy gebasz lenne vele, en most vettem ra magas gyari plexit 5k-ert[ Szerkesztve ]
Anytime, anywhere, any war ... if the price is right
-
DigitXT
félisten
válasz jasszer #12952 üzenetére
Nagy csomagtartóval rendelkező robogóra is rátehetsz dobozt: az a tuti. Persze mondjuk ilyen Burgman méreteknél már nagyon nem számít, mert ott elég brutál a csomagtartó, de kisebb gépeknél szvsz nem mindegy, hova kerül a sisak. (Nekem pl. befér a sisak, de akkor nem fér be a kabát, vagy ha bent van a kabát, és a gerincvédő, akkor egyértelműen nem fér be a sisak, szóval az megy a dobozba a kesztyűvel együtt.) Btw. ha csak a sisak miatt kell, akkor nem is kell brutális méretű doboz, nekem is az egyik legkisebb GIVI van.
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12952 üzenetére
Piaggio Hexagon-oknak nagy a csomagterük, s van belőlük 4t is - bár én 2t-t vennék.
Érdemes szétnézni közöttük, úgy rémlik te motorozol is, szal' van jogsid, így szvsz rendszámosat vegyél.
De pl. alternatíva lehet egy Majesty is - Pl., vagy kis Burgman. Pl. Kicsit többért.
_Érdemes 125/150-est nézni, mivel érezhetően erősebbek, mint a 100-as robogók.
Ráadásul a 100-asok javarészt levegőhűtésűek.danntora
Scarabeo-val biztosan nem lesz panasz, futárok is használják, nem véletlenül.
125/50-ről épp pár hsz.-sal feljebb volt szó, újra nem írom le.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #12960 üzenetére
Értem, ezt nem tudtam.
Egyébként a Kymco-kkal sincs alapvetően probléma, tényleg egész frankó színvonalat hoznak. Egüék cikkeztek is annó egy papiról, aki vagy 40.000km körül rakott már bele az 50-esébe...és ment neki.
Bár én azt mondom, h ha kevesebb pénzből akarod megúszni, akkor vegyél egy ilyen Kymco-t, mellé biztosan nem nyúlsz velük. Viszont, ha szánsz rá többet, akkor én a fent említett típusok közül szemeznék.
DigitXT
Olasz import, alapos átnézés után bevállalható kategória. Óraállás gyanús, bár az itthon tény, h a motorok futásteljesítménye 45.000km-nél megáll.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Grafiqs
őstag
válasz jasszer #12952 üzenetére
Én egy Daelim Otello-t nyúzok. 125ccm 4T a kicsike. Városba, ingázós gépnek szerintem jó választás. A fogyasztásával még vannak gondok, de csak a karbit kell jól belőni. Ami nem könnyű tekintve, hogy 24-es japán Mikuni karbi van rajta. Az ülés alatti tároló elég nagy és mély, sok cuccot elnyel. Kereke 13"-os ami elég nagy, ezért jól elviszi az úthibákat. Dupla lámpás amik egyszerre világítanak, így nagyon jó a fénye.
Esetleg tudom még ajánlani a Kymco Dink-et. Két kollégám is olyat nyúz, és meg vannak vele elégedve. Ennek kicsit laposabb csomagtartója, ezért kell neki doboz mindenképp.
G
szerk.: Helyesírás.
[ Szerkesztve ]
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
DigitXT
félisten
válasz jasszer #13003 üzenetére
Ja, mondják, hogy a Kymco sem rossz. Részemről két SYM-et hajtottam,
és egyikkel sem volt semmi gebasz. Pöcc-röff, megbízható kis gépek voltak.
(Egyiket csak béreltem, az egy Mio 50-es volt*, a másik a sajátom volt, az a
bizonyos VS 150.) Utóbbit nem adtam volna el, ha rendben vannak a papírjai,
bár tény, hogy "kimotoroztam", de ezeknél lehet tudni, hogy nem "erőgépek".Annyival nem bikább a Maja, szóval nem mondanám, hogy azért cseréltem le
a SYM-et. Sőt, igazából a SYM sokkal megbízhatóbb is volt (~ kevés km-rel),
mivel a Maja öregebb, így kapásból voltak gondok pl. az indítózással (mondjuk
tény, hogy szar aksival adták el), meg a szívatóval (ez csak beállítás kérdése).
A SYM-en legalább volt berúgókar, ha az aksi döglődött volna (nem tette).
Azon volt lehetőség, de sose kellett, a Maján meg kellett volna, csak nincs.*Igazi csajrobogó. A VS-ről viszont azt kell még tudni, hogy a kategóriájához képest k*rvanagy csomagtartója volt: simán belefért a kabát + protektor, stb. De azért a sisakhoz arra is egy doboz kellett. Relatíve nagy kerekei voltak, és nagyon könnyedén irányítható, könnyű gép volt (a Majához képest). Kicsit sajnálom is, hogy lecseréltem, de így alakult. Azóta viszont "nyugodtabban alszom", mert a Maja az rendben van papírokkal, rendszámmal, mindennel.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz jasszer #13007 üzenetére
Nem volt gáz a kipu: nagy, meg csillog (ha megpucolod), de amúgy csöndes,
mint minden gyári robi. Itt linkeltem (az utolsó) képeket az előző gépemről.(Szerk: ja igen, most nem olvastam a cikket, csak gyorsban rákerestem, de
ha jól emlékszem, anno olyanokat olvastam, hogy Ausztráliában* népszerű.)*: lehet, hogy rákérdezek a motorszerelő srácnál, most volt kint 3 hónapot.
Szerk2: korábban említettem, hogy hol dolgozik most, azóta van honlapja is.
[ Szerkesztve ]
-
Grafiqs
őstag
válasz jasszer #13003 üzenetére
December végén vettem használtan és január második felétől van napi használatban, ami átlagban 30km-t jelent. Ahogy a szerelőm (kifejezetten kínai motorokra van ráállva) mondja, elég minőségi darab. Komoly Mikuni karbi van rajta, és légolajhűtéses, illetve elég nagy turbó hűtés is van rajta. A hajtáslánca is eléggé túlméretezett. Komoly rokonságot mutat a 250ccm-es Yamahákkal. Legalábbis ami a hajtásláncot illeti. A futóművéről csak jókat mondhatok. Az első futómű jó erős és pontos. A hátsó lengéscsillapító egybe van építve a rugóstaggal és 4 fokozatban állítható a csillapítása.
Egyébiránt főleg a sógoréknál (Ausztria, Németország) az elterjedt, mivel oda exportálták Dél-Koreából.
Hirtelen ennyi.
G
Szerk.: Helyesírás.
[ Szerkesztve ]
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
attrax
aktív tag
válasz jasszer #13004 üzenetére
Nem akarom én lehúzni csak van a családban egy dink grand 125.2006.Erről nyilatkozom csak:
-Első perctől kezdve gondok voltak vele hiszen újonnan lett vásárolva.
-Sokszor nem indult be csak tekert az önindító.
-Ha beindult nem pörgött fel csak nagy gázra akkor viszont kiment az ember segge alól.A variátor berozsdált!!!(1000km)és valami elrepedt benne(gar.jav)
-A km/óra egyik nap nem mutatott semmit.Közben lejárt a gari.140k-ért akartak cserélni Ecut ,végül gariban megoldódott szerencsére(csuszipézé)
-Nagyon nehéz:230kg míg a 150-es Leo 130.
-és most is kell köszörülni,nehezen indul(3000km)
A tükör eltört:50k!
Haveromnak is volt kymcója de gyorsan eladta.Utálta
Magánvéleményemehéz,ormótlan,túl széles.Giccses.Csúnya
De mondom ezt a dinkről írtam és szubj.Unterschreiben
-
bajnokpityu
félisten
válasz jasszer #13023 üzenetére
egyébként eléggé furi dolog.
a másik,amiért megorroltam a magyar bontósokra, az pl az aerox hűtőkupakja.(nyomásszabályzó,túlfolyóval egybe van építve)
egyik adta 2500ért,másik 4000ért.odamék,és külön mondtam neki,h 0.9baros a roxié,és ragaszkodok hozzá.runneré meg asszem 1.1en old.hájóaz,nem?
egyik sem volt jó.elmentem a budaörsi útra a gyári yamaha boltban odaadták valami 2700ért,postázva,h elnézést, de 1 hét,mire megjön...ezt azért irtam egyébként,mert yamahánál, suzukinál meglepően kultúráltak az gyári árak.
találtam jót is, összesen 2 embert,de a többi 20 elmehetne inkább kapálni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
runner 125
nagyúr
válasz jasszer #13023 üzenetére
Osztrákoknál gyakorlatilag nem látsz japó/olasz robogót. Kymco viszont dögivel...
Itt lakom a határ mellett pár km-re, sokat járok ki, de eddig 1-2 régebbi Piaggio-val ha találkoztam. Fiatalok körében meg a supermotok az elterjedtebbek. Derbi Senda-n ül az összes'.
Úgyhogy, ha nekik jó - és bevált - akkor biztosan nem kell sztereotip mód hozzájuk állni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
attrax
aktív tag
válasz jasszer #13023 üzenetére
Megkérdeztem a svigerfatert és tényleg berozsdált a variátor akkor a nemhasználattól(betegség miatt) a var szíj szorult és nem bírt felkapni.Utána mikor rendbe tették gariban jó lett.A tükörről még annyit,hogy ha nem jár az ember utána ki lehet fizetni a dolgokért x-négyzet árat is.Valszeg erről lehet szó.Én mindig keresem a legolcsóbb helyeket de nem mindenki ér ám rá erre.
Unterschreiben
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest