Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BlacKSouL

    addikt

    válasz szesa #68044 üzenetére

    Nincs külön ajtóban lévő központi 'pánikzár' az megmarad a pánikoló amcsiknak, az ajtópanel közös, náluk nem vakdugó van.

    A csomagtartó zár akkor csinál ilyet, ha kopott, szorul, vagy valamiért nem lehet teljesen betolni a kulcsot. Olajspray szokott rajta segíteni, eltolt nyílástakaró mellett bedugni a spray csövét a zárba 5 mm-t, és egy rövidet belefújni.

    Tetőablak gumijait olyan olajos vagy glicerines gumiápolóval kell kenni, ami a keretében való mozgáskor nem fog nyikorogni, mint pl a szilikon, ami minden mozgatásnál nyikorog, ropog. A gumit és a nyílást körben érdemes először nedves ronggyal körbetörölni a portól. A mozgató mechanika is meghálálja a vékony zsírzást, ha már nagyon száraznak tűnik..

    A km órának többet kellene mutatnia, mint a valós sebesség.
    Lépj be a diagnosztikai menübe: a rádiót halkítsd le, kapcsold ki. Tartsd lenyomva az 1 és 6 gombokat, és így nyomd meg a bekapcsoló gombot, majd engedd el mind. Kiírja hogy diag. 4 funkciója van, nyomd végig sorba 1-6 ig a gombokat, hogy lásd, de neked asszem az 5-ös gomb kell majd, a VSP. Itt kír egy 0HZ és egy 0KM értéket. A km a valós sebesség gyári méretű kerék, és hozzá való kalibráció esetén. Hagyd így, indíts el egy navigációt, vagy gps sebességmérőt, és menet közben, állandó sebességnél hasonlítsd össze. Egyezniük kell, max +- 1 km/h eltérés lehet, de csak kerekítés miatt.
    Ha a gps és a rádión a valós km egyezik, a km órának többet kell mutatnia. Pl. 50 km-es óránál a valós(gps-es) sebességnek kb. 48-nak kellene lennie.
    Ha a gps és a diagnosztika valós sebessége nem egyezik, akkor vagy nem jó kerékméret van rajta, vagy valahogy elállították a kalibrációt.
    Kilépéshez simán kapcsold ki a rádiót.

    [ Szerkesztve ]

    Aláírás (nem kötelező megadni)

Új hozzászólás Aktív témák