- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen videókártyát?
- SSD kibeszélő
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Száguldozáshoz való az új GeForce driver
ph A WHQL minősítésű, 555.88-as eszközillesztő számos Adaptive-Sync monitort is hitelesített.
-
V Rising - Végre tudjuk hogy mikor érkezik a PS5-ös kiadás
gp A PC-s teljes verzió már egy ideje játszható, hamarosan konzolra is megérkezik a játék.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
>>>W!nman*
tag
válasz >>>W!nman* #33249 üzenetére
(#33248) zolynet hsz-a kapcsán:
- ATE tárcsa 2x 10.975Ft
- ATE betétszett 15.900Ft
Összesen 37.850Ft.Javaslatokat várnék -minél több, annál jobb!
-
>>>W!nman*
tag
válasz szőröscica #33250 üzenetére
Persze, néha lehet/tanácsos nagyobbakat fékezni, de a vészfékezés azért szerintem semminek se tesz jót.
Inkább felemelni kitakarítani a fékport és megjáratni a dugattyúkat, szilikonzsírozni...Igen, azonos márkájú szettre gyúrok, csak tanácstalan vagyok, mely kombó az ami megéri. Egyelőre a 30K-s vonalat preferálom sokkal jobban. a 80-90K durva. És még nincs szó fékcsövek cseréjéről, nyergek felújításáról...
[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #33249 üzenetére
Az a rozsda csak felületi.. pár óra alatt lesz rajta esős időben. Az első lassításkor lejön (ilyenkor szokott harapni ) Ne foglalkozz azzal.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
zolynet
addikt
válasz >>>W!nman* #33251 üzenetére
Ja hogy atééknál ilyen árak vannak, az a nem mindegy.
Én csak azt mondtam hogy mezei felhasználásra nem kell ebc szett, ebc tg tárcsa meg végképp.Life is too short to stay stock!
-
szőröscica
addikt
válasz >>>W!nman* #33252 üzenetére
Többször találkoztam már olyannal, hogy az óvatos, nagypapás fékezésekkel tarkított néhány ezer km után rázott fékezéskor az autó, aztán két-három becsületes, száz feletti tempóról vészfékezéssel történő vasalással kisimult a fék. Kell az a tárcsának és a rásegítőnek is, hogy meg legyen dolgoztatva.
-
>>>W!nman*
tag
válasz demars #33253 üzenetére
A tapasztalatom az, hogy féktárcsa anyagától is függ. Van olyan -pl Civic gyárim-, hogy lemosom a kocsit és már fátyolosodik sárgán... És van olyan autó a környékemen, ami 1év állás után se, mosás után se... (Brembo amúgy.)
A nem kopó részek meg idővel elég csúnyán el tudnak rohadni, levelesre is... És a legrosszabb: a kopófelületre felkúszik a rozsda a 2szélről, ahol vastagabb lesz, így a betét nem feltétlen párhuzamosan simul a féktárcsára... Jó út a beszoruló fék felé.
Használattól függően, de pár évig csak esztétikai probléma, de én dolgok elébe szeretek menni.
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33255 üzenetére
Én valamelyik télen párszor "becsületes, száz feletti tempóról vészfékezéssel történő vasalással" úgy meghullámosítottam a tárcsát, hogy azóta 100 fölött igen óvatosan fékezek, mert kirázza a kezemből a kormányt...
Normál fékezésnél nincs gond, de ha hosszabb nagyobb fékhatás kell, akkor félek, hogy lerázza az útról is magát. Mindazok mellet, hogy 113 000 km alatt nem volt betétcsere, alig látszik a kopás a betéten, a tárcsa olyan mintha most lett volna síkbaköszörülve, és még egy fél mm-nyi válla sincs.Szóval használni kell a féket, de ésszel, mert ki lehet nyírni másodpercek alatt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #33256 üzenetére
A betétek mérete nem mindig passzol. Ezért is kell a tárcsa vállát leszedni (szabályozás) hHa minimális a váll rész, az új betétet szoktuk picit megköszörüli (csak a szélét) , így nem kell brutálisan vasalni.
A fék többi részét érdemes időnként megnézni és lekezelni (én réz pasztával szoktam)Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
szőröscica
addikt
válasz BlacKSouL #33257 üzenetére
Én sem vagyok az a fékzabáló fajta, első betéteket 123 ezer km után cseréltem, de a tapasztalatom az, hogy jól méretezett fékek mellett nem olyan könnyű meghullámosítani a fékeket (bár most épp szívok a második gyári hibás Nissan szettemmel). Pl. a BMW E39 530d-nél két gyártó volt, ami nem hullámosodott meg egy erősebb autópályás fékezés után: a BMW és a Zimmermann. A többi szimplán szar volt, nem bírt az 1.8 tonnával.
Úgy gondolom, ha pár erősebb fékezéstől rázni kezd, az nem a user, hanem a fék hibája. Nekem a gyárilag szerelt Nissan tárcsák tök jól bírták, ezért mikor elkoptak, újra olyat vettem. Először garanciálisan felszabályozták, mert ráztak, utána cserét harcoltam ki. Az új szett ismét ráz (bár ezeknek legalább kellett 15 ezer km ), most fogom becsületesen megvasalni őket, ha nem javul a helyzet, jönnek majd az EBC-k.
-
BlacKSouL
addikt
válasz szőröscica #33259 üzenetére
Kollégám E60 530d-je sem tűrt meg magán semmit rázás nélkül, csak a gyárit.
Nekem sosem a fékhatással volt bajom, hanem azzal, hogy a gumi már nem tapadt meg. Télen-nyáron bármelyik gumi megcsúszott, ha határozottan fékeztem, és sokkal előbb elkezdett kattogni az abs, minthogy azt érezzem, nem lassít eléggé. Mióta meg így rázogat, igyekszem kerülni a nagy fékezéseket. De ha megyek 120-130-al, és meg kell állni, akkor meg kell állni. Szóval ha meg kell b.ódni, akkor meg kell b.ódniAláírás (nem kötelező megadni)
-
demars
addikt
válasz BlacKSouL #33260 üzenetére
Azért, ha ennyire ráz, az gáz... Én a helyedben cserélném a tárcsákat , persze betétekkel együtt. Tudón, könnyű mondani, de ki is kell fizetni. De gondolj bele abba, hogy szétrázza a csapágyakat előbb utóbb... Még ha te úgy érzed kicsit is ráz... Attól még ráz ..
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
JoinR
senior tag
válasz zolynet #33248 üzenetére
Nem pontosan fogalmaztam, nem minosegibb, hanem kb. ugyanolyan fele annyiert. Nalam a legolcsobb Ferodo betet kb. 1000 palya km-t birt, igaz nalam 400 kg van elol...viszont markatarsamnal hajszalrepedesek vannak az EBC-n, mig nalam az ATE 2 eve hibatlan.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz >>>W!nman* #33246 üzenetére
Klubtarsak ajanlgattak nagyon az EBC-t ezert mertem en is ajanlani (fentiek szerint nem annyira birja a palyazast)
Nekem Brembo tarcsa es ferodo DS2500 van a kocsiban.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
!Overdose!
őstag
válasz >>>W!nman* #33246 üzenetére
A sima EBC tárcsa blackstuff betéttel az én autómon (ami eléggé hasonló a tiédhez) jobb, mint a Textar. Ha hasonló áron van, akkor EBC.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
tonyi
tag
Ha már így benne van mindenki a fék témában, nekem mit ajánlotok arra az autóra ami az aláírásomban szerepel? Felhasználás jellege főként utcai(ez az autó nem pályára termett 😢), de néha sportosan(autópályán 160-180 körül).
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
tonyi
tag
válasz !Overdose! #33269 üzenetére
Köszönöm.
"Nincsenek példaképeim. A munkát, az elkötelezettséget és a versengést csodálom." - Ayrton Senna (Honda Civic EU8 facelift, Honda Civic FK2 facelift, Huawei P20 Pro, Huawei MediaPad M5 Lite 10, Asus K53TA, HP 15-)
-
nagyúr
válasz !Overdose! #33269 üzenetére
Hogy van a sorrend? Black-green-yellow?
-
nagyúr
válasz !Overdose! #33273 üzenetére
900° de durva hamarabb olvad le a felni mint ahogy ez elmelegszik
-
zolynet
addikt
válasz tboy93 #33274 üzenetére
Volt már hogy füstölt a fék mikor lejöttem a pályáról, mentem egy plusz kis kört hogy jobban hűljön.
Nagy melegben nem fogom tiporni annyira, azt megfogadtam.
Június 21-én lesz Pannónia ring, kíváncsi vagyok rá, elmegyek, de ha hőségriadó lesz akkor nem fogom nyüstölni a vasat.Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
válasz zolynet #33278 üzenetére
Neked lehet megerne befektetni egy komolyabb betetbe mint tobbszor gallyra vagni a yellow-t.
Más: uj fogyirekord telitank-telitank, azonos kutfejen, 662 km 39,29L benzinbol, azaz 5,94 Keves rovidtav, atlag 12-15km egyszerre, Budapesten, illetve Budapest-otthon ingazas. Imadom ezt az autot, a suzukim tobbet fogyasztott es szarabbul ment
Ja es tegnap atvettem a gyari gorgot Imitol, markajelzes nincs rajta, csak annyi hogy Honda, made in japan. Holnap adom le a dunaharaszti szerelomnek az autot, hetfore elvileg kesz, gyari gorgo + gates szij + gmb pumpa.
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
-
-
honda23
aktív tag
Karbon tárcsa kellene, nem tg
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
-
>>>W!nman*
tag
EBC normál féktárcsák és normál (fekete) betétek rendelve.
Kíváncsi leszek! -
demars
addikt
válasz >>>W!nman* #33289 üzenetére
Én majd texacot rendelek. Fogalmam sincs, hogy most mi van bent!
Remélem most már sikerül az enyémnek is neki állni...Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
LógaGéza
addikt
válasz demars #33290 üzenetére
Texaco az egy amerikai benzinmárka, nem?
Gondolom Textart akartál írni - hátul nekem is az van, szerelő azt mondta, hogy nem gyári már, cserélt. EP2-ben akkor mi a gyári?"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
demars
addikt
válasz !Overdose! #33294 üzenetére
Igen bocs mindenkitől... Textar akart lenni!
A közepét is kikenték nekem legutóbb a srácok ezzel a réz pasztával! Ez megvédi a korróziótól is állítólag. De ha itt lesz az új betét majd lefújom felni festékkel feketére.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
EQMontoya
veterán
Reálisan nézve azért 3 nap után eladnám. Nem tudnám tisztességesen fenntartani.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
zolynet
addikt
válasz Snoop-y #33286 üzenetére
Nekem ez már a 3. évet bírja, ~50k volt a két tárcsa, ha éves szintre bontjuk és ahogy használtam jó árban van/volt. 70kért is megérte ha ezen a logikán megyünk és megvolt vagy 3-4évig.
Lambót vállalnám, vinném pályára azt amit bír.
Bár inkább nem ebben a fikazöldben, inkább a lambonarancs színben.Life is too short to stay stock!
-
demars
addikt
Megrendelném a szőnyegeket a kocsiba és elakadtam a rögzítésnél... Gyorsan kirohantam meglesni, hogy nálam van-e rögzítési pont és ezt találtam:
Ez lenne a rögzítési pont? Ha jól emlékszem azt írtátok, hogy ide kellene egy rögzítő patent, vagy valami hasonló! Ilyet hol tudok venni vagy rendelni?
Ja és szerintetek milyen színű legyen a szőnyeg? Én feketére gondoltam, fekete szegéllyel, pirossal hímezve: "Honda" , gumi koptatóval! Esetleg sötét szürke...??
[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Építő/felújító topik
- Politika
- Windows 7
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Yettel topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen