- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Projektor topic
- Gaming notebook topik
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen Android TV boxot vegyek?
Hirdetés
-
Nagy akkumulátor és külső kijelző
ma Ez jellemzi majd a Honor kagylótelefonját, amit kis híján egy éve várunk már.
-
MSI Thin: gamer notebook két változatban
ph Egy olcsóbb és egy drágább verziót is kipróbáltunk az MSI belépőszintre pozicionált játékos noteszgépéből.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22501 üzenetére
olcsó kis 1.4-es hegyes turbo motorra én nem szavazok hosszú élet tartamot. főleg nem magyarországon csodák nincsenek, van egy x összeg és abból valamit kihoznak. ok, lejár a garancia, senkit sem fog érdekelni,hogy széthullik mert a parasztja nem tudja használni, visszahűtésről meg nem hallott és különben is csak eszi az üzemanyagot és ő spórol...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dare2Live
nagyúr
válasz Integra #22502 üzenetére
Azt nem tudom mennyire olcsó, régi mocikhoz képest annyira nem tűnik annak de mostmár sok fut az utakon lehet érdeklődni, Fiat/VW is mindenbe ezt szereli irgalmatlan szériákat gyárt belölle. Granciát meg Fiatnál anno 100.000Ftért lehetett 5évre kiterjeszteni az nem tétel egy új kocsi áránál.
Ez itt baromira off de ami igaz volt 10 vagy akár több éve az nem feltétlenül igaz most. Ld Honda. Szóval anno bejöttek a CR dízelek pl a Toyota Avensis. Első szériákban fixen cserélni kellett 100-150kkm között a turbot evvel szemben most fehér holló. Ugyanez igaz más dolgokra is ha tetszik kezdi kiforni magát a technika. Vagy az is lehet végre nincs már teli kénnel a dízel.
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22503 üzenetére
a fene tudja. az biztos, hogy most vagon számra turbo motorokat épit mindenki az emissziós normák miatt, és igazából nincs ezzel baj, azt nem tudom, hogy érdemi fejlődés is van e turbo téren, mert igazából ott semmiről sem olvasni. illetve turbonál a motor többi részét is meg kell erősiteni, hozzá tervezni és ez mind többletkiadás. ha van x összeged és a legvégén az ár sem változik és kicsit sarkitva, de eddig kaptál egy 1.4 75 lovas vicc motort és most kapsz ugyanannyiért egy 1.4 140lovas turbot, akkor ott vagy a cég bukik marhára, vagy valami más turpisság van.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #22505 üzenetére
nem godnolok szándékosságra élettartam rövidülésben. egyszerűen csak arra gondolok, hogy ha van x pénzed, és abból gazdálkodsz akkor és egy látványosan igényesebb és precizebb technikát kell alkalmaznod, akkor az valahol valaminek a rovására mehet ha nincsen több pénz, mert a végén a szalonban az árcédula ugyanaz. persze az ár összetevők sok féle módon változhatnak, de szerintem itt csodák nincsenek.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
Integra
titán
válasz orbano #22507 üzenetére
persze, mi más lehetne? alább adnak a tartósságból, megbizhatóságból. meg van tervezve, hogy x ideig ilyen és olyan, amúgy nagyon szigorú és kötelező feltételeknek meg kell felelnie. de aztán ennyi is, hogy utána nem tartós, szétesik, ez már más kérdés.
ezért voltak a régi japánok iszonyú jók, mert a minőség, a tqm rendszer volt a legfontosabb. nem volt olyan spúrkodás és költségcsökkentés mint most. a megbizhatóság csökkenése egyértelműen ennek tudható be szerintem.
ha mondjuk 100 eurod van csak a turbo-ra, akkor ennyiből kell kihozni azt a turbot x db megrendelése esetén, aminek teljesitenie kell a felállitott követelményt. ha mondjuk 200 eurod van turbora, már teljesen más kategóriáról beszélünk, megbizhatóság, tartósság, hatékonyság és még ki tudja minek a függvényében.
a bosch is tudna kurva jó elektronikát gyártani ha annyi pénzt kapna rá, hogy le tudja gyártani a megfelelőt, de x pénzt kap és abból ennyire fussa.. denso is csinál marhaságot azonnal, ha kevesebb pénzből kell dolgoznia.
lassan már tök mindegy mi van, mert a globalizáció, a költségcsökkentés megöli a különbséget a gyártók között, mert egy-egy területen már csak pár beszállitó maradt talpon, vagyis közös a beszerzés is.
ilyen miatt juthatott oda a honda, hogy az accord féke szinte egy az egyben laguna.. egy fos, de tényleg az, olyan késéssel dolgozik, hogy félelmetes.. 8 milliós kocsiba ez iszonyú gáz..
tehát nem hiszek abban, hogy dörzsölik a gyártók a tenyerüket és szándékosan rosszat gyártanak, mert ezt a piaci verseny miatt nem lehet. egyszerűen maga a verseny, a globalizácó az, ami miatt az adott keretből ennyire fussa. és aztán ott állnak a mérnökök a management előtt és azt mondják, hogy a jelen technológiánkkal, beszállitókkal, megállapodásokkal, szerződésekkel ezt tudjuk kihozni abból keretből, amit jóvá hagytatok. és ezzel minden gyártó szembesül.
ahol javitani lehet az a termelés hatékonyság növelés, folyamatok optimalizációja, szinergiák kiszűrése, beszállitók karcsúsitása, rendelések volumenének a növelése, hogy az egy darabra eső ár kisebb legyen etc... meg persze gyártási költségek, villany, viz és minden más lefaragása, és a bérek.
és persze vezetői döntések, amelyek nagyban befolyásolják az irányt.
pl, hogy hondánál nincsen turbo. hogy ez jó e? 5 millás autónál merev hátsó futómű meg első mcphersonra fussa? huhh, ez ciki. de ha 95% azt se tudja mi az a torziós merev hátsó hid, nem érdekli, akkor ez van, ez lesz, cserébe kap egy bazi nagy csomagtartót egy szikláshegység helyett, ami a dw futóművel jár ugye.. igénytelen, gané cucc, de legalább 98%-ban a hétköznapokra megfelel.
1.4-es szegény piacra termelnek? érdekes, ohgy az accordnál meg merték lépni hogy 2 literes motor alatt semmi, civicből meg berakják a szegény ember motort.. akkor most mit akarják feljebb pozicionálni? esélytelen. ott az 1.8-as motor. egy 1.6 turbo is oda-vissza veri már fogyasztásban és nyomatékban is, közel 270-300 nm-rel, hangolás kérdése. start-stop rendszer is mehetne bele. a honda évek óta nem fejleszt semmit igazából ami emlitésre méltó lehetne. 5 sebességes automata? amikor mindenki dsg-t gyárt vagy zf-et vásárol?! hát mit szenvednek ezzel, vegyék meg a 8 gangos zf váltót nagy tételben. aki automatát akar, az kifizeti egy 6 millás autónál még azt a 150-200ezres felárat, csak kapjon egy kurva jó váltót hozzá.. sajnos tényleg kőkorszak lett a civic mechanikailag. de szó szerint. élvonalból másodhegedűs lett. hülyére verte a turboval az f1-et, mai napig épit turbo motorokat nem csak versenysportba, de utcára is (k23), és semmi...
hihhhhetetlen...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
válasz Integra #22508 üzenetére
Diákként dolgoztam egy autóipari beszállító gyárában ahol motortéri kábeleket gyártottunk. Én a VW Sharan soron voltam de időnként átkerültem az Audi teszter asztalokhoz. Hadd ne mondjam hogy a két márka kábelezése között mekkora minőségi különbség volt. Amit a VW-nél sima mezei szigszalaggal szigeteltünk azt pl az Auidnál sokkal finomabb anyaggal vonták be. Na meg a VW hegesztések. Bevallom azok után annyira nem mertem volna Sharant venni mikor egy-egy érdekes hegesztést nézve a kolléga azt mondta: kis szigszalag rá aztán jó lesz az.
Arra nem is emlékszem hogy a VW-eket egyáltalán feltették-e tesztasztalra.Més que un club!
-
Integra
titán
válasz Napfénysüti #22509 üzenetére
igen, hajmeresztő dolgokat látni mindenhol, és ez még csak nem is az 5-6 millás kategória amiről beszélsz, hanem a 8-12 millás. ezek után ne várjon senki csodát az 5-6 milliós kategóriában ma már, mikor akkora baromságokra költenek a gyártók, hogy elektromoms kézifék meg hasonló elképesztően buta elektronikus extrák....
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
orbano
félisten
válasz Integra #22508 üzenetére
igen, tudom én is, hogy külső kényszer, a verseny, és az átlag igények (marketing) vezérlik leginkább a tervezést. sajnos. de sz*r látni, hogy minden kis fisfos gyártó tud kitűnő dolgokkal villantani, a honda meg sehol. se innováció, se valami ultrajó arany középút és/vagy kiegyensúlyozottság. én még abban reménykedem, hogy ez csak valai belső átszervezőséd része, a szarpofozással húzzák az időt, és közben fejlesztik a következő generációt, amivel megint villanthatnak. láttunk már ilyet, még ha nem is autógyártásban.
A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
válasz orbano #22511 üzenetére
nem fűzök semmilyen reményt már hozzájuk, ez a garnitúra erre képes. erőlködhetnek most nsx újraélesztésen és úgy tűnik, hogy visszatérnek az eredeti nsx gyökerekhez mindenféle agyament koncepciók helyett, de inkább egy frankó sportos, elérhető civicet kell gyártaniuk elsőnek, aztán nsx-re szórni a rahedli pénzt...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
#25954560
törölt tag
válasz DeathAdder #22516 üzenetére
nekem az ft-86 nagyon bejon(ne).
-
Integra
titán
válasz DeathAdder #22516 üzenetére
van, jó drágáért, de ott sincsen biztonság megbízhatóság terén
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Dare2Live
nagyúr
-
Integra
titán
válasz Dare2Live #22520 üzenetére
nem kell lfa méretű pénezeket beleölni...
elő kellene venni az na2 nsx-r-t, és azt alapként venni és abból tovább épiteni, fejleszteni, nagyon komolyan módositani mai követleményekhez, mind designban, kivül és belül, mind a lemez alatt. meg lehet oldani ha ügyes az ember és akar. hű marad a valódi nsx örökséghez, ugyanakkor megfelel a mai kor követelményeinek. továbbá egy turbo v6 tökéletesen elfér, most is csinál a spoon belőle 600+ lovas verziót. nem kell v8, eddig sem azok vettek nsx-et akiknek a presztizs volt fontos, hanem akik értettek az autókhoz. az nsx-nek teljesen más presztizse van, máshonnan szerzi a nevéhez az örökséget. nem kell a lexus és a nissan után rohanni.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
HI!
mind a 4 gumim leengedett 2.1-re /60km otopajja utan volt ennyi a nyomas, akkor vaj hidegen/m pedig 2honapja nezettem, ja kozben lemeten az evi futasom felet:- ))) de mar reg erezterm, hogy nem stimmel, de csak most juttoma szokaso gunishoz
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Winner_hun
félisten
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
DeathAdder
veterán
válasz Winner_hun #22523 üzenetére
Nyílván mind miniatűr motorral és turbóval érkeznek majd (ne legyen igazam)
"..a könnyű karosszéria lesz az új sportkocsink lényege."
Remélem nem megy a sportmotorok irányába ez az elv, mert akkor undorító lesz.. -
orbano
félisten
válasz Winner_hun #22523 üzenetére
nem értem mi volt a baj a régi NSX filozófiájával, ami miatt mindenképpen másikat kellett választani az újhoz
A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
válasz orbano #22525 üzenetére
drága volt. csak ennyi. az új meg olcsó lesz. lotus szerű vas feltételezem.
azt hozzá teszem, hogy igazából önmagában az, hogy könnyű lesz, egyáltalán nem baj. ok, lamborghini ragasztott monocock-ot ne várjunk...[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz orbano #22527 üzenetére
egyik se lesz megközelitőleg olyan szép mint az nsx, ezt el kell fogadni. ne hivják nsx-nek és nem fog érdekelni. én nem bizom bennük már sajnos.
viszont mikor arról olvasni hogy a toyota mkv suprát akar a piacra dobni, amiben marad a biturbo s6 blokk...... úgy el fogják kapkodni.. ha csak 300kg-mal kevesebb lesz mint a batár r35, már nyert ügye van.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
nagyúr
-
Integra
titán
válasz #25954560 #22530 üzenetére
iszonyú jó az mr2, akkora brutális gépezetet lehet épiteni belőle, japfeszten gabi mr-jét meghajtottuk, patent. szétkaptunk egy szett gumit, hihetetlenül nagy örömgép, csak fütyül a turbo, sziszeg és nem szűnik meg az erő. és a végén visszahűtöd, leállitod, majd hazagurulsz és semmi baj. nem kell csavarozni, nem esik szét, nincsenolajcsepp, nem dobja el magát.. csak használod, élvezed, és kész. szerintem ezt a mai autók már nem tudják, egyszerűen más anyagból vannak és az ft86 se fogja tudni ezt a megbizhatósági szintet hozni. más a költségek eloszlása erre az autóra mint régen mondjuk az mr-re volt.
nekem nagy álmom egy mkiv supra, van is egy fasza darab németeknél, csak 60ezer euro... szerintem az mkv-re is igaz lesz, hogy noha szebb újabb csilivilibb lesz, mint az mkiv, de nem fogja azt nyújtani amit a régi tudott.
nsx ugyanez, csak a hondánál eleve félek, hogy teszkó program keretében készül, és igy eleve hátránnyal indul. amúgy is azzal indulnak.
azért kint majd elég disznó gépeket fogsz tudni hajtani, vényócazzál amig teheted, én is azzal fogok kezdeni ha kint vagyok[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
MacCaine
őstag
válasz Winner_hun #22523 üzenetére
Yeaaah! :-)
Kíváncsi vagyok.
-
shadeofme
tag
Nalam eddig a Toyotahoz a csaladi japo jelzo tarsult, a Hondahoz meg a sportos japo, de a mostani hirek - No more Type-R / Supra visszater - alapjan lehet fel kene csereljem.
Ha privit irsz, tedd hozzá, h mi érdekel, mert több cuccot is hirdetek.
-
Dare2Live
nagyúr
Olvastam ma egy érdekes dolgot amiben azt fejtegetik, hogy az EU féle fogyasztási/Eur6ot nagyon nehéz lesz 100le feletti kocsiknál turbo nélkül teljesíteni és hogy mind Hondanak mind Toyotanak lesznek turbos mociaik.
A honda még ok is volt, de a Toyotan meglepődtem. Végülis 2014 nincs annyira messze...
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
neduddki
nagyúr
HI!
BEszelgetek a szomszeddel egy 8 eves CR-V-je van uberbrutal 125Mm-vel, mondom, neki ayonhajotta, aszongya ja, es ijjen otoja meg nem volt, amire ennyire ne kelet kolteni, pedig voltakneki otoji /88ban vett egy opel omegat, azota s volt ojjan kenyelmes otoja, aszonya, de par hetbe beletelt mire az uj(!!!) auto mukodokepesse tudtak tenni Becsben:- )/, de a maraszervizzel /ott messze a 11ben/ igazan nincs megelegesve, ki akartak neki cserelni a hatso fektarcsat, mer kopott, gyanus volt neki, elvtte mashova, kozotek, hogy hozza nem nyujjon "majdnem uj". Kerdeztem mikor akarja eladni, kozolte, neki ez mar orokos lesz.
Jakozben en meg kocsit mostam, en nem tom ,hogy mi a feszkes fene volt a honda oldalan, de a melegvizes-mososzeres nagynyomasu nem vitte le, forrozises mososzeres kefesmosas szedte le, de azzal is kuzdottem mire lejott, a felnikkel is kuzdottem egy darabig, de csillogunk villogunk, majd egy joadag simogatas met hatravan a tel elott.
A versoval nem volt sok gond, kiveve a szelvedot en nem tom mit kentek ra, de semmival nem birtam lekaparni /ablakmoso, klin, mosogatoszer, etc/. Ezsel meg lesz bajomudv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz Dare2Live #22535 üzenetére
HI!
Totoya megveszi a bimmer 1.6os tirnyojat es minki boldog leszen
udv
neduddki
p.s. v. mebizik egy mernoki irdat aki benen volt mar vmejjik turnyos motorban es hallaluja ott a noho:- )
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Az-X
őstag
Üdv mindenkinek!
Ugyan jelenleg Volvo tulajdonos vagyok, de kezd elegem lenni. Imádni való az S60-am, csak szervizbe ne kelljen vinni Most kb 1,5 hónapja pihen bent, úgyhogy lassan letolom egy szakadékba és nézek valami mást.
Hondából az Accord lenne ami tetszik, abból is 2003-4-5-ös amit valószínű meg tudok fizetni. Dízelt többé nem szeretnék, ugyan nagyon kellemes a mostani D5-ösöm 6-6,5-ös átlagfogyasztása, meg a 350Nm-es nyomaték.. viszont most pl úgy néz ki megállt rajta a nagynyomású pumpa... nem is folytatnám... Szóval benzinesből 2 illetve 2,4-es volt amit nézegettem. Ezekkel kapcsolatban ha volna valakinek tapasztalat, tanácsa... szívesen venném. Nem vagyok egy versenyző típus, nem tolom neki (na jó néha picit... de tényleg csak néha ) szóval ilyen finom használat mellett érdekelne a fogyasztása, fenntartási költségek ilyesmi.
:)
-
zolynet
addikt
crx = hondafórum accord topikjába less be
ats-ekkel is el lehet menni 8-9liter között, lábfüggő ... épp most volt egy kis eszmecsere erről a fogyasztásosdiról, szóval most érdemes benézned ... leírásod alapján jó választásnak tűnik az ats ... nekem nincs sok tapasztalatom vele, 2x vezettem, élmény volt (csak hiányzott a vtec )Life is too short to stay stock!
-
veterán
a mostani civic szedánokról mi az általános vélemény? milyen motorral érdemes ezt megvenni?
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
-
neduddki
nagyúr
HI!
pont 2006ban volt ranfcelvarras es akkor kapott uj motort /2l-es/ is a accord, sok valtozas nem volt fogyasztas teren, ahogy nezem:: 63 Gasoline 7,05 8,76 11,72, nekem sokkal hatmonikusabb a kinezete mint az elozonek, de ez ma az en bajom:- )
2.4es: bof 43 Gasoline 6,99 9,56 12,42udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz bandus #22541 üzenetére
HI!
8g4d-ben Setit a felelos lasd az elsot:- ) nagyon kellemetes az 1,8asa van hozza egy hosszu 6. /aszem ez motrofuggo/ a motor szepen viszia kasznit, kenyelmes szep es ha nem figyelsz nagyon konnyen leforog a fene adiogat:- )
A enyem elzoo tutajanak 1.6osa van, mar kedetektol nem volt elgedett par nyikorgassal, de hat kicsit haklis
CSak nem G. megunta a volvot???:- )))udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
veterán
-
Manitou
addikt
Offolok egy kicsit :
[link][ Szerkesztve ]
-
DeathAdder
veterán
Hali.
CRX fórumban is feltettem a kérdést, ide is kiírom ,hátha találkozott már valaki hasonlóval és tudna nekem segíteni.Tegnapi napon furcsa dologra lettem figyelmes az EK4 VTI mmel.
Amikor 5 ezer fölé nyomom a gázt (akár finoman, félgázzal lassan is), akkor a fordulatmérő mutató elkezd le fel ugrálni elég erősen. Van ,hogy 9 fölé ugrik ,majd vissza. Tehát abszolút követhetetlen a fordulat olvasása 5 ezer felett.Mi lehet a probléma?
ill valaki találkozott már hasonlóval?Minden választ/tanácsot szívesen fogadok.
Köszi előre is.Persze mit mond minden "szerelő" akit megkérdezek?
"Minek húzod 5 ezer fölé?" laikus bunkók[ Szerkesztve ]
-
Winner_hun
félisten
válasz DeathAdder #22549 üzenetére
Minek húzod 5 ezer fölé?
Mert nem nagypapidízelautó, azé'► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- 5x100 6JxR14 ET43 acélfelni (VW/Audi/Seat/Skoda)
- Hyundai HYD-7018B benzines láncfűrész
- Bosch SPI25CS03E, A+ 9 terítékes beépíthető mosogatógép 170.000Ft-ról csak 61900Ft
- Mercedes minőségi gyári alufelni gyönyörű állapotban gyári nyomásszenzorral eladó.
- Új Nitro Concepts S300 székek több színben/futár is
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest