- Milyen monitort vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Házi hangfal építés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ronaldo #17001 üzenetére
1.verseny Heikki Kovalainen FIN McLaren-Mercedes 1:27.418
2.verseny Nick Heidfeld GER BMW-Sauber 1:35.366
3.verseny Heikki Kovalainen FIN McLaren-Mercedes 1:33.193
4.verseny Kimi Räikkönen FIN Ferrari 1:21.670
5.verseny Kimi Räikkönen FIN Ferrari 1:26.506
6.verseny Kimi Räikkönen FIN Ferrari 1:16.889 -
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #17002 üzenetére
Lewis magasrol tesz a DHL kupara.
LH: Nevetséges tempóban autóztam. A legtöbb embernél egy másodperccel voltam gyorsabb, ezért elég könnyű dolgom volt. Kényelmes tempóban vezettem, és meg is kérdeztem, mehetek-e gyorsabban, a csapat azonban azt mondta nem. 40 másodperc előnyöm volt, majd bejött a biztonsági autó.
[The pace I had was ridiculous though, having a second on most people. ...
When I was about 40 seconds ahead the team told me over the radio to take it easy. The second Safety Car period brought more excitement, but I was able to control the race also after the second re-start. What a day and what a result!][ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
ronaldo
őstag
-
MPowerPH
félisten
-
[CS]Blade2
addikt
válasz hunnylander #17003 üzenetére
LH: Papa már befizetett mindenkit a box utcában, és a pályabirok is visszatoltak volna ha kell, majd cseresznyémre pont jokor tankoltak rá a kocsimra, és igy az 1. helyre kerültem, holott voltak nálam gyorsabbak a pályán, nem is kevesen. tavaly az utolsó 2 versenyen a megszerezhető 20 pontból 3-at szeretem, szóval a bajnokság szempontjából a többiek jobban álnak...
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #17003 üzenetére
Amikor megcsúszott és eltatlálta a palánkot azt hittem hogy ennyi volt a versenye. Nem gondoltam volna hogy onnan nyerni tud, de szerencséje volt hogy utána bejött az SC. Na meg a tempója sem volt rossz a száradó pályán.
...és itt a lényeg: [link]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
30z.Samu
félisten
Gratula Hamiltonnak és Kubicának! Sutilt pedig nagyon sajnálom, élete versenye volt.
Sic Parvis Magna
-
hunnylander
őstag
válasz [CS]Blade2 #17006 üzenetére
Csak ennyit tudsz. Bolond lyukbol bolond szel fuj.
Meg mindig jot nevetek a 6. helyes idetlenkedeseden. Lewis hiba nelkul is elso lett volna ilyen parades versenytempoval, a Meki csak a szakado esoben volt kicsit lassu (a lowest downforce miatt).
www.HunnyF1.com
-
ronaldo
őstag
válasz hunnylander #17013 üzenetére
Biztos, hogy nem lett volna első. Hülyeségeket te se beszélj. A felforgatott körülményeknek köszönheti a győzelmet. A felszáradó pályán azért ment gyorsan, meg gumi-ügyileg ő állt a legjobban. Különben se esőben, se szárazon nem tudta volna tartani a Ferrarikat. Kár, hogy ez nem mutatkozott meg.
-
Macka
veterán
válasz hunnylander #17013 üzenetére
És Massán átugrott volna? Mielőtt jött at SC mekkora előnye volt neki???
-
Oliverda
félisten
válasz ronaldo #17014 üzenetére
Biztos? Ez szvsz csak egy elég gyenge lábakon álló elmélet amit most ide leírtál. Próbáld meg elfogadni hogy ma Hamilton és a McLaren jobb munkát végzett mindkét Ferrari-nál. Kevesebbet hibáztak, ennyi.
Bezzeg amikor még Ross a csapatnál volt....
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
7Heads Drago
veterán
válasz hunnylander #17003 üzenetére
Ez azért elég felengzős, nagyképű kijelentés volt, csak mert neki jól jött ki a SC.
Probálják ijeszgetni a Ferrarikat, csak tartok tőle hogy az időmérőn ezt nem sikerült bizonyítani.
Na majd meglátjuk a következő versenyen.Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
7Heads Drago
veterán
válasz ronaldo #17014 üzenetére
Ez így van.
Oliverda: Sikeres Mclaren taktika? Az volt a taktika, hogy Hami odaveri az autót? Inkább szerencse hogy nem sérült jobban az autó és, hogy egyből utána jött az SC.
A futam közepén pedig hozta amit kellet.
Gratula Haminak, de még messze van az idény vége.[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
-
Oliverda
félisten
válasz 7Heads Drago #17019 üzenetére
Hol írtam én taktikát?
Gondolom az utolsó SC előtti előnyét is csak a véletlennek köszönhette. Na mindegy, az a lényeg hogy győzött és a pontversenyben is visszavette a vezetést.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Enjoy
addikt
Ő kicsoda? kép
Csak mert a futam elött is mutogatták - persze értem én, h szép csaj, de kinek a kije?► més que un club ◄
-
Daemon09
őstag
Ez a mai futam nem volt egyszerű... Nem gondoltam, hogy ennyire durva lesz.
-
Beowulf_78
addikt
válasz Daemon09 #17025 üzenetére
Nem unatkoztam én se, mivel minden percben történt valami. Amit a végén csinált Kimi, az tényleg nem volt "világbajnokhoz méltó", jól mondta a Wéber Gabi. Persze a mostani mezőnyből mindenképp "Kimi fan" vagyok, de ez a szitu nem tetszett nekem se.
Szegény Adrian Sutil...szurkoltam neki, mert nem fog sűrűn hasonló helyzetbe kerülni, és megérdemelte volna a pontot érő helyezést. Hát...Kimi elintézte neki hogy 1p se kapjon...Szakmai kérdésekkel ne pü-ben keress....használd a megfelelő topikot! A 4890 CF tesztet amit elkezdtem, nem fogom befejezni. Majd megcsinálja más. A meglévő nVidia-s cikkeimet pedig törölni fogom.
-
Csepy
senior tag
persze azért Sutilt megrovásban részesítette az FIA. (Hamár Kimit nem.)
Persze ez nem az eset miatt történt (hanem , mert sárga zászlónál előzött 3 autót is), de akkor is egy irónikus "csavar"...Regards: Csepy
Regards: Csepy
-
Viktor77
titán
Ha a versenybizottság kicsit következetesebb (amúgy sem voltak a helyzet magaslatán), és kiintik Sutilt büntetésre még a verseny alatt, akkor...
Igen tudok a "ha"-val kezdődő mondatokról, és igen azt is tudom, hogy ez nem menti fel Kimit semmi alól (még ha sima versenybaleset is volt), csak megjegyeztem.
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
hunnylander
őstag
válasz ronaldo #17014 üzenetére
se esőben, se szárazon nem tudta volna tartani a Ferrarikat
Szarazon is ott hagyta Massaekat, pedig csak setakocsikazott.
Esoben? Nezz mar utana, hogy mennyire megtankoltan verte Kimit amikor elotte ment. Massa is csak addig fickandozott amig ki nem ment kirandulni a Saint Devote-nal (ott is makja volt, ha ott is palank van game over), aztan elszurkult es egy drive through penaltyt vagy crasht is majdnem osszeszedett a kapkodasaval. Utana pedig meg Kubicaval sem birt nem hogy Lewis-zal.
A Mekinek volt a legnagyobb a csucssebessege es a kanyarsebessege is a mert pontokon a verseny donto tobbsegeben, vajon miert? Azert mert ok mentek a legkisebb leszorito erovel, ezert a McLarennel volt a legnehezebb kozlekedni az intermediate-tel amikor nagyon szakadt az eso. De Lewis jol ment esoben, szarado es szaraz palyan is.
Ertem en, hogy faj elismerni, hogy Lewis szepen, VB eselyeshez melton versenyzett es megerdemelten gyozott. A ket Ferrari pilotanal is jobban ment es kevesebbet hibazott. Leiskolazta oket, ahogy kell. A legnagyobb rivalis is csak esett kelt, sot hazon belul is csunyan kikapott.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
biker
nagyúr
pont pár éve pont itt monacoban, mikor sato tán MS-t lökte ki a célegyenes végénél, akkor is büntit kapott.
meg a végén majd minden ráfutásos esetnél, ezt egyszerűen most nem értem... jött mint állat, nem bírt megállni, járna érte valami piciElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
copin
őstag
válasz hunnylander #17000 üzenetére
Az nevet, aki utoljára nevet.
-
gV
őstag
válasz hunnylander #17030 üzenetére
na mennyire volt megtankolva Felipe 32 körre és hamika? mondjad csak
-
hunnylander
őstag
Ha lenne eszed, tudhatnad, hogy erre nem lehet pontos valaszt adni, kovetkezeskeppen felesleges kerdezned, eszkombajn. Hamira ratankoltak, es ha meg remlik nagyon sokaig kint volt, vagyis egy egykiallasos jellegu taktikara valtottak. Vagyis Lewis nagyon nehez volt amikor a vilagbajnok mogotte volt es megis otthagyta, akarcsak a rajtnal.
www.HunnyF1.com
-
PazsitZ
addikt
Ez volt már? Hamilton a leintés után kapott defektet
Durva[link]
A verseny után Flavio Briatore érdekesen fogalmazott: "Nelson versenye kiábrándító volt, de Monaco nehéz kihívás egy tesztpilóta számára."(#17036) hunnylander : Futam közben nekem is eszembe jutott, hogy sajna nem tudjuk meg, mennyi benyával ment Hami.
[ Szerkesztve ]
- http://pazsitz.hu -
-
gV
őstag
válasz hunnylander #17036 üzenetére
van eszem, sőt szemem is ezért láttam h 10mp-ig tankolták és igy tudott menni 48 kört vis az időmérőn és a verseny elején is könnyebb volt Massánál mégsem volt gyorsabb nála a bénája még h Ő jobbbárkinél is a mezőnyben szánalmas
[ Szerkesztve ]
-
copin
őstag
-
Oliverda
félisten
A végére viszont mintha összejött volna neki Massa-val szemben majd 40mp előny. Ezt vajon honnan szedte?
Nem 10mp-ig tankolták szvsz.
"Átnéztük az autót, volt némi sérülés a padlólemezen, a gumiabroncs pedig lifegett. De megvizsgáltuk, és strukturálisan rendben találtuk" - idézte fel az igazgató a 6. kört. - "Amikor döntenünk kellett, jó döntéseket hoztunk. Emellett Lewis is megtette a magáét, leszámítva az egyetlen botlását, ám nem szabad elfelejteni, hogy mások még nagyobb hibákat vétettek."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
Dehogynem volt gyorsabb Massanal. Sokszor gyorsabb volt, azert vert ra 40 masodpercet, a 2. SC utan is otthagyta oket, pedig onmagahoz kepest 'nevetsegesen' lassan ment, a csapat is csak lassitasert konyorgott, okosan.
Jajj de faj, jajj de faj elismerni. Szanalmas.
A tiz masodpercben pedig az auto atvizsgalasa is benne volt, tovabba Lewis utolso kerekcsereje is strategiai idopontban volt (amikor mar a szaraz gumi volt az idealis), nem azert mert kifogyott volna teljesen a benzin.
A verseny elejen a McLaren technikailag lassabb volt, es a defekt utan Lewis ovatosabban is ment, meg is lett az eredmenye. Megint, neked a szadba kell ragni mindent. A Meki kisebb leszorito erovel versenyzett, ezert volt Lewis lassabb a vakmero Massanal a szakado esoben. De az csak egy rovid ideig tartott, a verseny tulnyomo tobbsegeben Lewis volt a gyorsabb es sokszor nehezebb autoval. A ket incidense utan Massa is egybol nyuszi lett, meg is lett az eredmenye: 3. hely. Ugyhogy Massat ne Lewishoz hasonlitgassad, mert tole nagyon kikapott osszessegeben. Hasonlitgasd Kubicahoz, akitol szinten kikapott. Ilyen teljesitmenyert meg nem adnak Monacoban gyozelmet.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
ronaldo
őstag
válasz hunnylander #17030 üzenetére
Nem szárazon hagyta ott őket, hanem száradó pályán. Egyébként se lett volna túl sok értelme ugrándozni, hisz nagyjából száraz körülmények között monacoban nem lehet előzni. Csak ha kb. 3mp-vel vagy gyorsabb körönként, és a végsebességed mintegy 10km/h-val combosabb. Ezért is nevettem a tavalyi hamilton eseten mikor fickándozott, hogy gyorsabb mint alonso. Kár, hogy nem jutott eszébe, hogy csak karambolozni tud vele.
"(ott is makja volt, ha ott is palank van game over)" - "ha" hamilton egy hajszállal jobban legyalulja a palánkot, akkor meghajtogatja a felfüggesztést és nem mákolja be a futamot.
"sot hazon belul is csunyan kikapott." - Nyilván aludtál a verseny elején.
Ebből arra gondolok, hogy Kimi büntetésénél is bóbiskoltál, valamint akkor is, amikor hamilton a boxból kijött a defekt után, rögtön bejött az SC. Pozíciót ezzel nem nyert, hisz maradt negyedik csak egy nem elhanyagolható 20mp-es hátrányt anulált a történet.
Szóval nekem túl sok volt a kavar ezen a versenyen. Így én egyelőre nem igazán készülök elájulni a mclarentől és hamiltontól. Majd ha nem csak kusza versenyben tudnak nyerni...
Más: mire alapoztam a száraz versenyes elméletem? Ha nem esőben (a külső ívről) kell Kiminek indulnia, aligha rajtolta volna le hamilton. Ezen szerintem felesleges is vitatkozni. Ezek után pedig úgy taktikázott volna a Ferrari, ahogy akar. Ugyanis gyanúsan egyformán álltak az üzemanyaggal. Mint mondtam, nekem csak az "fáj", hogy amikor a Ferrari jól szerepelhetett volna a monacoi futamun, akkor üt be a mennykő.
-
hunnylander
őstag
válasz ronaldo #17047 üzenetére
Massa elverte Kimit, nincs mit rajta vitatni. Esoben is, szarado palyan is a kis brazil volt a jobb a verseny tobb mint ketharmadaban. Mit csinalt Kimi amikor az agyig tankolt Lewis elebe kerult? Semmit, sot lemaradt pedig joval konnyebb volt akkor.
Nincs mirol beszelni a Ferrarit elverte az ugyetlen Hamika. A SC Hamitol tobbet vett el mint amennyit adott nek, vagyis osszessegeben is sokat vert volna a mezonyre. Kimi csak nyert mindket SC fazissal, de megis leszerepelt. Tedd felre a kettos mercedet es gratulalj Lewisnak, vagy ne eroltesdtovabb a magyarazom a Ferrari bizonyitvanyat sztorit. Kikapni is tudni kellene.
www.HunnyF1.com
-
[CS]Blade2
addikt
válasz hunnylander #17013 üzenetére
Meg mindig jot nevetek a 6. helyes idetlenkedeseden. Lewis hiba nelkul is elso lett volna ilyen parades versenytempoval, a Meki csak a szakado esoben volt kicsit lassu (a lowest downforce miatt).
Az idétlenkedés az nálad van, utánad még 6-an leirták hogy nem ugy van ahogy képzeled...Rosberg a 6. helyről tele tankal indult 1 kiálásal már akkor gyorsabb volt mint mások, ráadásul az összes pályán tölött köre gyorsabb volt az első 5. nél, igy mindenkinél.
Az összes körideje megvan mindenkinek, de verseny közben és a live timingot is nézem, és majdenem mindig rosberg, kova, és kimi volt a leggyorsabb a pályán, csak eltöltöttek jópár percet a szárnycserékkel (kimi 4x volt a boxban, 2 szárnycsere 1 áthajtás, és a verseny végéig tankolták, mint massát, majd 22 köre elég benya+ volt a kocsiban, ami nem kis +suly itt...) ha leszeded mindenkinek a + kiálását, Rosberg, Kimi, Massa, Kubica, és Kova is elötte végez...
ennyi!
Aktív témák
- ÚJ Dell Vostro 3520 - 15.6" IPS 120Hz / i5-1235U / 8-16Gb DDR4 / 512Gb / HUN backlit / 3 ÉV GAR.
- Nikon D7000, Tamron 18-270mm, Sigma 150-500mm
- KÜLÖNLEGES AJÁNLAT 21,5 iMac 2013 Late i5, 16GB RAM, 1,25TB Fusion Drive
- LG OLED55C19LA 1 ÉV GYÁRI GARANCIA
- Újszerű (AB) Macbook Pro 14" M1 Pro 512/ 16GB USA
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen