Hirdetés

Hirdetés

Aktív témák

  • DV

    senior tag

    válasz cimbi186 #3357 üzenetére

    Negy egyszeru rovid lepes.

    1. Csinalj mentest a rendszerrol, amennyiben nem ures az SSD.

    2. Toltsd le a firmware-t es ird ki egy CD-re egy megfelelo CD iro programmal. (kapcsold ki a gepet 10 masodpercre.)

    3. Boot-olj be a CD-rol es frissitsd a firmware-t. (itt igazabol igenekkel - "Y" kell valaszolni, kb 4-szer. A 2. igen utan fogja kiirni a jelenlegi (regi) firmware verziot a gep, ezt jegyezd le, mert frissites utan le kell ellenorizned, hogy az uj firmware van-e fent! Az utolso igen utan nem fog semmi tortenni a monitoron, akar 2 percig is eltarthat a firmware frissites, NE kapcsold ki a gepet es ne inditsd ujra. Vard meg amig kiirja az uj firmware frissitese befejezodott. Vedd ki a CD-t kapcsold ki a gepet 10 masodpercre.)

    4. Megegyszer bootolj be a CD-rol es gyozodj meg arrol, hogy a firmware frissites sikeres. (2-szer igen -"Y". Ki fogja irni a gep a firmware verziot, nezd meg, hogy az van-e kiirva ami az uj.)

    Elvileg ennyi. Ne legyen az SSD RAID tombbe kotve, mert nem fogsz tudni firmware-t frissiteni.

    Az SSD Toolbox programot akkor hasznald, ha Windows rendszered van Intel driverrel, kivetel a Win7 akkor, ha nincs Intel driver telepitve. Jelenleg ez a program nem letoltheto, elvileg december masodik feleben elerheto lesz. Igazabol ez egy kicsit bovebb tema, ha erdekel nezz utana a TRIM mit csinal az SSD-n.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák