Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • putti

    aktív tag

    válasz Dubmaster #16315 üzenetére

    Végtére is ezt sikerült elintéznem a mai napon:

    Telefonáltam a csávónak, elmondtam neki hogy két hibát is felfedeztem, az egyik hogy nem mellékeltek hozzá crossfire kábelt, a másik pedig hogy valahogy így hangzott :

    a videókártyát ki akartam próbálni, a gyártó által leírt útmutatót követve beszereltem a gépbe, majd elindítottam. Ezután 2-3 másodperc elteltével a kártyán valamilyen alkatrész füstölni kezdett ezzel egyidőben nagyon hangos lett a kártya, valószínüleg a ventillátora miatt. Elmondtam hogy kb 1-2 másodpercel ezután ugyan kép az volt, de ennek ellenére kikapcsoltam, nem akartam hogy megkárosodjon valami a gépemben. Ezután megkérdezte hogy mi az ami tönkremehetet, azt mondtam neki hogy nem tudom, mert olyan szinten nem értek hozzá.

    Természetesen "önszorgalomból" felajánlotta az azonnal kézpénz kifizetését mindván hogy ez bizony 3 napon belül történt. Mondtam neki hogy ezügyben rugalmas vagyok úgy szeretném hogy nekem is és neki is jó legyen, az is jó ha kicseréli nekem egy ugyanilyenre, így nem veszíti el az ÁFÁ-t, magyarul ő sem bukik rajta. De kikötöttem neki azt is, hogy amennyiben ezt nem tudjuk 3 napon belül rendezni, akkor viszont kérném a teljes vételárat.

    A békés utat, megoldást részesítettem előnyben, végtére is ha én nem bunkózom, akkor talán ő is észreveszi. Sikerült, mert váratlan módon hozzáfűzte hogy kedves ember vagyok.

    Remélem sikerül megoldani a dolgot, ha pedig jönnek a kifogások vagy ilyen, akkor egyértelműen kérek jegyzőkönyvet panaszkönyvet és helyben fel is jelentem és jöhet a fogyasztóvédelem. Persze az más kérdés hogy mennyire vesznek ott majd emberszámba.
    Mindenesetre ha számít akkor minden egyes telefonbeszélgetésről készítettem hangfelvételt.

Új hozzászólás Aktív témák