Hirdetés

Overlord 2 interjú

Az Eurogamer stábja jó hosszú interjút készített az Overlord 2 kreatív igazgatójával, melynek fontosabb...

Az Eurogamer stábja jó hosszú interjút készített az Overlord 2 kreatív igazgatójával, melynek fontosabb részleteit alább olvashatjátok. Mielőtt belekezdenénk azonban, érdemes egy pár szót ejteni az első részről, amely a kritikusoknál jól szerepelt, a kasszáknál azonban kevésbé.

Az Overlord lényegében pontosan az ellentéte azon RPG-knek, ahol hősünkkel megmentjük a világot: ebben a játékban ugyanis feladatunk nem más, mint leigázni azt, és mindent az irányításunk alá venni. Ebben nagy segítséget nyújtanak számunkra az úgynevezett minion-ök (szolgalények, az egyszerűség kedvéért a továbbiakban impek), melyek bekötött szemmel követik parancsainkat. Az Overlordot átlengi a groteszk humor, amely a vicces, aranyos jelenetekkel, illetve a meseszerű helyszínekkel tökéletes összhangot alkot. Várjuk tehát a folytatást, ami még idén tavasszal megérkezik PC-re, X360-ra és PS3-ra. Interjú alant.

Eurogamer: Mondanál pár szót arról, hogy miért kell izgatottan várnunk a Overlord második részét?

Hirdetés

Lennart Sas: Az Overlord 2 teljesen új világot jelenít meg a továbbfejlesztett grafikus engine segítségével. Az Overlord 2 története lényegesen epikusabb, mint az elődé, és ezt a játékosok is átérzik majd: hatalmas csatákban vehetnek részt, melyekben hű társaik, az impek segítik majd őket, immáron akár hátasokon lovagolva, vagy hajóra szállva is.

Eurogamer: Mik voltak az első rész erős, illetve gyengepontjai? Kijavítjátok őket?

Lennart Sas: Az első rész fejlesztése során túlságosan is a megfelelő hangulat, illetve játékmenet megteremtése volt a célunk, melyeknek kulcsfontosságú része volt az impekből álló hadsereg irányítása, a hadúrrá válás rögös, illetve néhol vicces útjának átélése. Így viszont kevesebb időnk maradt a játék finomhangolására, ezért követtünk el olyan bakikat, mint például a minimap hiánya.

Eurogamer: Milyen újdonságokra számíthatunk az első részhez képest?

Lennart Sas: Rengeteg új ötlet került az Overlord 2-be, sokszor már arra kellett figyeljünk, nehogy túlzásba vigyük az újítást. A kérdésre válaszolva megemlítenék néhány játékmenetbeli dolgot. Az egyik az impek mesterséges intelligenciájának fejlődése: a kis szörnyek akár hajóra is szállhatnak, vagy növelhetik esélyeinket különböző harci eszközök, például katapult alkalmazásával. Sőt, megfelelően kiképzett harcosaink álruhában beszivároghatnak az ellenséges csapatok közé, hogy fontos információkat szerezzenek nekünk, vagy bomlasszák a harci egységet!

Továbbfejlesztettük a hadúr rezidenciáját is, a Dark Tower helyét Netherworld veszi át. Az új hely élettel teli, az impek benépesíthetik, illetve terjeszkedhetünk is, egyre stabilabb hátteret építve ki ezzel magunknak. Itt lesz egy temetőnk is, ahol újraéleszthetjük kedvenc impjeinket, akiknek ezentúl neve és rangja is lesz, melyeket harci cselekedeteiktől függően kapnak majd meg.

Új lesz a hadúr személye is, aki az első rész főszereplőjének fia, apja szétzilált birodalmának romjain csöppenünk a bőrébe, alig néhány túlélő imppel az oldalunkon.

Eurogamer: Mi lesz a multiplayerrel?

Lennart Sas: Lesz osztottképernyős multi, illetve más lehetőségek is, de erről inkább egy másik alkalommal beszélnék. Na jó, az egyik játékmód címét elárulom: Dominate! (szabad fordításban Uralkodj!)

Hirdetés

Google Pixel 9a - A Google AI-ban rejlő erő

PR Most ajándék Pixel Buds A fülhallgatóval

Advertisement

Azóta történt