- Projektor topic
- Autós kamerák
- Apple asztali gépek
- LG LCD és LED TV-k
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen notebookot vegyek?
- Nyomtató topik
- Milyen széket vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Aktív témák
-
_NCT
őstag
válasz Zsolaf #14930 üzenetére
Áhhh komolyan hogy alkalmazhatnak ennyire analfabéta szervizeseket ma az egyik legnagyobb cégnél? Úrrriisten komolyan.... Mi az hogy nem tudja megcsinálni? Akkor mit keres ott benn? Mire fel kapja a fizetést ? Rögtön vágnám ki másnap a cégtől, az tuti, s nem azért mert ennyire szőrös szívű vagyok, hanem ilyen alapvető dolgot nem tudnak megcsinálni.... Ott a net, gugliban pár perc alatt rá lehet jönni a megoldásra, csak utána kéne járni....
És akkor a friss diplomásokat félnek alkalmazni,mert ők tapasztalatlanok, és tuti nem értenek hozzá.... Sajnos jó pár nagyobb cégnél jártam már, ahol azt látom, hogy Windows XP (!!!) -hez nem értő emberek vannak Helpdesk Support-on, és nem több mint 170ezres fizut kapnak ezért.....
Bocsi a HSZ-ért, akinek nem inge, ne vegye magára,de ez most levágta a biztosítékot nálam....
[ Szerkesztve ]