- 3D nyomtatás
- Lamborghini – Lian Li együttműködés
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- Steam Deck
- OLED TV topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Fülhallgatók is érkeztek a Reno12 szériával
ma És persze az Oppo okosórája is, lásd előző bejegyzés. A muzikális élményt az Enco X3i és az Enco Air4 Pro szolgáltatja.
-
Két új Samsung SSD-ről érkeztek pletykák
ph A koreai cég a 990 Evo Plus és 9100 Pro neveket védette le Koreában.
-
PROHARDVER!
XBOX ONE TOPIK
Xbox Support elérhetőségei:
Telefon: +3680018590 (magyar) (H-P)
Web: Xbox Support (angol chat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hawk74
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Xbox One kontrollerhez szeretnék headsetet csatlakoztatni, a kontroller rendelkezik 3.5 mm-es csatlakozó bemenettel. Van egy jack átalakítóm, hogy hagyományos headsetet is tudjak használni. A fejhallgató hangszóró része tökéletesen működik, azonban a mikrofon csak akkor hajlandó erre, ha az átalakítóból kihúzom a fejhallgató hangszóró kábelét. Akkor viszont tökéletesen. Elképzelhető, hogy az átalakító nem CTIA kompatibilis? Vagy inkább úgy kérdezem, hogy ha az átalakító nem CTIA kompatibilis, akkor sem bedugott, sem kihúzott hangszóró kábellel nem kéne működnie a mikrofonnak, nem?
-
Hawk74
csendes tag
Valaki ismeri ezt?
www.gamebeats.co
Tulajdonképpen egy adapter jack-es kontrollerekhez, hogy lehessen bluetooth headset-et használni. Ígéretesnek tűnik.
[ Szerkesztve ]
-
Hawk74
csendes tag
Egy éven belül most ment tönkre harmadszor az Xbox One HDMI kimenet. Legutoljára februárban jött vissza a szervízből. Kezd a hócipőm tele lenni. Van erre valami végleges megoldás? Júliusban lejár a garancia, utána meg hajítsam ki, ha megint tönkremegy?
-
Hawk74
csendes tag
válasz
balazs025 #232429 üzenetére
Nem szoktam. De ha kihúznám sem indokolt, hogy tönkremegy a kimenet/chip (valószínűleg chiphiba, harmadszor). Tegnapelőtt óta be se kapcsoltam a készüléket, akkor tökéletesen működött. A telefonos support roppant segítőkész, miután felajánlja, hogy válasszak, rögzíttetem-e a beszélgetést, függetlenül a választól elköszön. Nemnormálisak. Most nem mérnék azért vérnyomást... Májusban még tudtam beszélni ügyintézővel, gondoltam megtámadom valami olyasmival, hogy talán le kellene cserélni a készüléket.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
ρσгτσ #232431 üzenetére
Ismerem az új jótállási szabályokat, de azokat csak a 2021. január 1-je után vett cuccokra lehet érvényesíteni. Most ott tartok, hogy még a hibajegyet sem tudom felvenni a készülékre, egészen egyszerűen nevetséges, ami a Microsoft honlapján történik. Mondanám, hogy járatlan vagyok a témában, de hát nem, mert ugyebár most csinálom harmadszor... szánalmas kategória.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
IntelKiller7 #232434 üzenetére
Valamit csináltak vele, mert a javíttatás után működött. Nem csatlakozót cseréltek, mert nem új volt, amikor visszaérkezett. Szerintem chipet cseréltek, kétszer. Vagy titkos ninjafogást alkalmaztak/fekete kakast áldoztak.
Amúgy a supporttal sem vagyok elégedett, merthogy gyakorlatilag nincs. Nyomtatnám a címkét a visszaküldéshez, amit nem küldtek, mert akár 24 órát is igénybe vehet a kézbesítés, és természetesen a fiókomban sem elérhető. Biztos tollal rajzolják, ami kifogyott és ennyi időbe telik betétet cserélni. Telefonon meg csak tájékoztatás van, hogy xbox.com/help, oszt pacsi. Februárban még tudtam velük beszélni, de hát hol van már az… Sikerült egy eddig normálisan működő valamit szétbarmolni, most perpillanat ott tartok, hogy a következő problémánál gyártót váltok, és másik topikba igazolok.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
ρσгτσ #232435 üzenetére
Nem jár munkalap. Semmi nem jár. Visszaküldik a készüléket a UPS-szel, akikkel még azt sem tudod megbeszélni, hogy nem A-ba, hanem B-be küldjék a készüléket. Csak sikertelen kézbesítés után hajlandóak erre. Mert az úgy sokkal jobban megéri nekik, hogy oda-vissza viszik a csomagot. Lehet ugyanaz a tulajdonosi háttere a két cégnek, mert mindketten agysebészek.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
IntelKiller7 #232439 üzenetére
Szerintem is valami ilyesmi lesz a bibi. Júliusig gyári garim van, addig csak a szuper német szervizben bízhatok (Frankfurtban javítják a cuccot), azért remélem lesz bennük annyi, hogy valamit kitalálnak. De szerintem csak kicserélik, amit eddig, július után meg így jártam. Ez nagyon nem kóser hozzáállás lenne, de mit lehetne tenni? Persze megpróbálkozom majd a fogyasztóvédelemmel, van már ebben is tapasztalatom, de az első kérdések egyike lesz a dokumentumok begyűjtése. Ismétlem: nincs munkalap/szerviz lap, semmi, csak amit írogattam a supportnak. Ez sem kóser, ugyebár…
-
Hawk74
csendes tag
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Hawk74 #232445 üzenetére
Sikerült beszélnem az Xbox supporttal, de csak trükkös módon.
1. A 06-80-018-590 telefonszámon nem lehet őket felhívni. Kapsz egy telefonos tájékoztatást, és kész. Ezt a számot nyugodtan felejtsétek el.
2. Kizárólag úgy tudsz ügyintézővel beszélni, hogy visszahívást kérsz. A support.xbox.com oldalon a Kapcsolatfelvétel gombra kattintva a két felbukkanó lehetőség közül a két elsőt kell kiválasztani, továbbmenni, és ott lehet visszahívást kérni. Ha olyan problémád van, ami pl. szervízt igényel (mint az enyém), és azokat jelölöd ki a kapcsolatfelvételes ablakon belül, akkor NEM tudsz ügyintézővel beszélni, mert a szervízjegy generálást indítja el a szoftver.
Én úgy értem el őket, hogy nagy nehezen elértem a Microsoft ügyfélszolgálatának ügyintézőjét, akivel addig ordítottam, amíg kapcsolta az Xbox supportot. A kapcsolatfelvételes ablakos tipp tőlük származik. Amúgy nagyon sajnálta, hogy harmadszor kell visszaküldenem a készüléket szervízbe (szinte hallottam, ahogy sírásra görbül a szája, ja persze), de nem tud segíteni, küldjem vissza a készüléket, tegyem csuriba a kezem és drukkoljak, hogy ezentúl jól működjön. Szervíz után még kap 90 nap garit, a javítás miatt. Ha az ottani szakik úgy értékelik, hogy cserélik a kütyüt, akkor cserélik, ha nem, akkor meg nem. Szervízlapot, bejegyzést, bármit nem tudnak küldeni. Egyszóval semmiben nem tudott segíteni a support, azt meg egyenesen nem értem, hogy nem kaphatok tájékoztatást arról, hogy mit csináltak a szervízben a készülékkel. Egyelőre továbbra is undorodom az egésztől, és nem érzem azt, hogy meg akarnák oldani a problémámat.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Hawk74 #232527 üzenetére
Megérkezett a szervizből a konzol. A csomag bontása után 1 órával később már postázásra csomagolták. Reménykedtem benne, hogy ez cserét jelent, hiszen harmadszor romlott el a garancián belül. Hát nem: a konzol borítása egészen biztosan ugyanaz. Ráadásul a garancia az ígéretekhez képest (+90 napot ígértek) nem változott. Így a cégről kialakult negatív véleményem sem.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Guitar14 #232702 üzenetére
Fogalmam sincs, hogy mit csináltak vele, egyelőre működik. Az 1 órás javítás az MS által küldött üzenetekből látszik, esetleg még ott lehet egy olyan, hogy a szervizbejegyzési időpontok nem pontosak, és hosszabb ideig javították (szerintem nem). Mivel a HDMI csatlakozó szerintem ugyanaz (a karcokból ítélve), nem gondolnám, hogy esetleg alaplapot cseréltek volna. Lövésem nincs, hogy mit csináltak. Jelenleg reménykedek, és rendszeresen használom, hogy ha van bibi, minél hamarabb kijöjjön.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Hawk74 #232952 üzenetére
És igen, a HDMI harmadszorra is elromlott... természetesen a jótállás már lejárt.
Most akkor adta meg magát, amikor egy éjszakára bekapcsolva hagytam a készüléket (frissítések okán), a TV-t kikapcsoltam, és reggel már nem volt kép.
Nem is tudom, mit mondjak... keresek egy szervizt, hátha normálisabban meg tudják csinálni, mint az MS, bár szerintem ez valami gyári / alaplap hiba lesz.
Mindenesetre aki most gondolkodik Xbox One vásárlásán, az az őszinte tanácsom, hogy felejtse el.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Muerte68 #238566 üzenetére
Az első másfél évben instant on állapotban volt. Akkor sem frissített. Ezért frissítek bekapcsolt állapotban. Az instant ont a 2. HDMI megdöglése után kapcsoltam ki.
Áramingadozás nem volt. Egyszerűen elromlik az IC, kb. félévente. Kétszer megjavította az MS, de semmilyen információt nem adtak, hogy milyen javítást végeztek, pedig szépen kértem (erősségem - hogy egy klasszikust is idézzek).
-
Hawk74
csendes tag
válasz
icemad #238567 üzenetére
A TV Hitachi (pontos típust nem tudok írni, emiatt nem szedem le a falról, a menüje pedig nem tudott segíteni) és mivel ki volt kapcsolva, kizárnám, hogy onnan eredne a hiba. Tudom, hogy a kikapcsolt tv ellenére lehet feszültségprobléma, de szerintem más lesz a gond.
Szerintem az IC-t az alaplap nyírja ki. A második hibánál még huzamosabb ideig a konzol sem volt bekapcsolva, egyik nap hip-hop nem volt kép.
[ Szerkesztve ]
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Hawk74 #238569 üzenetére
Na most egy marha érdekes dolog történt. Bedugtam a monitorba a konzolt (mint az első két alkalommal, és ott sem működött). Nem volt kép. Aztán egy, másfél perc múlva megjelent a kép a monitoron. Semmit nem csináltam, puff, ott volt. Ha valaki tudja az okát, ne fojtsa magába.
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Muerte68 #238571 üzenetére
Visszadugtam a TV-be azzal a kábellel, amivel eddig is használtam, kitaláljátok? Működik… Még mielőtt kérdeznének: igen, többször ki-bedugtam, megmozgattam, próbáltam a TV másik HDMI csatiját is, eredménytelenül. Az összes eddigi hibánál amúgy kábelt cseréltem a TV-nél, most sem lesz máshogy. A monitorba bedugva valamiért magához tért, bár az első két alkalommal az sem segített.
A jegyzőkönyv kedvéért annyit megjegyeznék, hogy a monitor most más, mint az első két alkalommal, a monitorból kilógó kábel az ugyanaz. A meggyógyulás kb. egy perccel a bebootolás után történt, magamagától, igék és fekete kakas áldozása nélkül.
és most bedugok a monitorba valahogy egy liter vizet, hátha bor lesz belőle…
-
Hawk74
csendes tag
válasz
icemad #238581 üzenetére
Igen. Ezt már a korábbi valamelyik hibánál “megkaptam”, hogy így kell. Mellesleg fel nem foghatom, hogy miért, hiszen az eddigi összes HDMI-s eszközömnél soha nem volt ez probléma. Egyébként ennél sem ez a gond, hiszen a hibák már az eleve összekapcsolt eszközök esetében jelentkeznek, random.
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal. Valamint nem tiltott a VPN szó leírása, ha valaki azt kifejezetten tiltó vagy figyelmeztető szándékkal írja le
(pl.: a VPN tilos!)
"Utazásos vásárlással" kapcsolatban az irányadó [link]
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
● tilos a warez!
● az OFF topic a baráti beszélgetéshez erre
● olvasd el a téma összefoglalót!
utoljára frissítve: 2018.02.19 l.skywalker
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- iPhone topik
- 3D nyomtatás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Kés topik
- Vírusirtó topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Microsoft XBOX Series S 512GB játékonzol garanciával hibátlan működéssel
- PlayStation konzolok és tartozékaik javítása garanciával, üzletben!
- Xbox Series X, szép állapotban, ajándékokkal, csere van PS5 Slim-re.
- XBOX360/One/One S/One X konzolok teljes karbantartása, pasztázással Thermal Grizzly 1 órán belül!
- Logitech G923 Trueforce XBOX/PC
- Xbox Series S 512GB eladó, 2026.01-ig garival, hibátlan állapotban
- R4 tárhelymegoldások Ds-től a N3Ds XL-ig!
- Ps2 konzolok, tartozékok, alkatrészek, játékok - Ps1 - Ps2 memóriakártyák, Pendrive-ok FMCB 1.966!
- Nintendo Wii - Wii U kiegészítők kiárusítása!
- Nintendo töltők! GBA SP, Ds Fat, Ds Lite, 2Ds, 3Ds, N2Ds, N3Ds, DSi XL is! R4 Wood, R4i SDHC is!