Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Premier előzetesen az Elden Ring: Shadow of The Erdtree
gp A minap befutottak az első tesztek is, amik szinte csak pozitívakat írnak a DLC-ről.
-
PROHARDVER!
XBOX ONE TOPIK
Xbox Support elérhetőségei:
Telefon: +3680018590 (magyar) (H-P)
Web: Xbox Support (angol chat)
Új hozzászólás Aktív témák
-
l.skywalker
Topikgazda
válasz
Hawk74 #212893 üzenetére
Alapvetően nem rossz, de egyébként bármilyen BT jack adapter megteszi, persze egy kínai három dolláros minősége tuti nem olyan mint ennek
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
-
-
ρσгτσ
őstag
válasz
Hawk74 #232428 üzenetére
Ezt olvasd el.
Egyébként szerintem nem azzal van gond. Hanem valami mással. Szinte a lehetetlennel egyenlő ennyiszer sz*rt kapni azonos alkatrészből úgy, hogy egyébként nem egy általános hiba, ami sok embernél előfordul.
Szerk.:
Viszont szerintem ilyenkor jöhet szóba a kereskedő és az eredeti számla. Vagy nem tudom MS -nél hogy megy a visszatérítés, levásárlás vagy csere...De nem egységáras termékről beszélünk.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
ρσгτσ
őstag
válasz
Hawk74 #232432 üzenetére
Most ennek nem nagyon van időm utánanézni, de hiszek neked. Ettől függetlenül 3 azonos javítással én már kérném valamelyiket a fentiek közül.
Telefonnál éltem vele (évekkel ezelőtt). Ott úgy működött, hogy a szerviz kiállított egy papírt, ami alapján a kereskedőnél választottam egy új telefont. Mivel az már nem volt elérhető, így a következő modellt.
Nem tudom itt MS -nél ez hogy megy, majd a többiek mondanak erre valamit. De ezzel tuti bepróbálkoznék.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
IntelKiller7
Topikgazda
válasz
Hawk74 #232428 üzenetére
De mi az, hogy tonkremegy? Ki is csereltek a csatlakozot vagy csak raneztek es visszakuldtek a gepet?
Mert, ha csereltek volna akkor nem lenne gond vele.
amugy 10.000Ft-ert kicserelik itthon is. Vagy akar magadnak, ha tudsz forrasztani es megvarod az Alis alkatreszt.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
IntelKiller7
Topikgazda
válasz
Hawk74 #232436 üzenetére
Es, ha az alaplapod szar? Mert havernak a One S ugyan igy volt.
Egyik naprol a masikra fekete kepet dobott.
Majd par ora mulva jo lett. Aztan masnap megint fekete kep.
Utana 1-2 napig volt meg igy majd a helyi “szakik” azt mondtak hdmi csati hibas.
Elkuldte szervizbe(gari nemvolt mar rajta). Ott meg kiderult, hogy a hdmi csatlakozonak semmi baja, az alaplap rossz. 30 ezer.Battlefield Hungary FB csoport: https://tinyurl.hu/OrvU/ | XO GT: Alwin4K
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Hawk74 #232445 üzenetére
Sikerült beszélnem az Xbox supporttal, de csak trükkös módon.
1. A 06-80-018-590 telefonszámon nem lehet őket felhívni. Kapsz egy telefonos tájékoztatást, és kész. Ezt a számot nyugodtan felejtsétek el.
2. Kizárólag úgy tudsz ügyintézővel beszélni, hogy visszahívást kérsz. A support.xbox.com oldalon a Kapcsolatfelvétel gombra kattintva a két felbukkanó lehetőség közül a két elsőt kell kiválasztani, továbbmenni, és ott lehet visszahívást kérni. Ha olyan problémád van, ami pl. szervízt igényel (mint az enyém), és azokat jelölöd ki a kapcsolatfelvételes ablakon belül, akkor NEM tudsz ügyintézővel beszélni, mert a szervízjegy generálást indítja el a szoftver.
Én úgy értem el őket, hogy nagy nehezen elértem a Microsoft ügyfélszolgálatának ügyintézőjét, akivel addig ordítottam, amíg kapcsolta az Xbox supportot. A kapcsolatfelvételes ablakos tipp tőlük származik. Amúgy nagyon sajnálta, hogy harmadszor kell visszaküldenem a készüléket szervízbe (szinte hallottam, ahogy sírásra görbül a szája, ja persze), de nem tud segíteni, küldjem vissza a készüléket, tegyem csuriba a kezem és drukkoljak, hogy ezentúl jól működjön. Szervíz után még kap 90 nap garit, a javítás miatt. Ha az ottani szakik úgy értékelik, hogy cserélik a kütyüt, akkor cserélik, ha nem, akkor meg nem. Szervízlapot, bejegyzést, bármit nem tudnak küldeni. Egyszóval semmiben nem tudott segíteni a support, azt meg egyenesen nem értem, hogy nem kaphatok tájékoztatást arról, hogy mit csináltak a szervízben a készülékkel. Egyelőre továbbra is undorodom az egésztől, és nem érzem azt, hogy meg akarnák oldani a problémámat.
-
akooos
veterán
válasz
Hawk74 #232500 üzenetére
Nekem már úton van visszafelé a 3. javításból az xbox, tegnap adták fel. Azt mondta support (múlt héten simán elértem őket telefonon), hogy beírja megjegyzésként, hogy cseréljék, ne javítsák. Ezen felül írtam nekik egy szívhez szóló levelet a csomagba, hogy ez már a harmadik eset és nem érdekel, hogy nem a limitált kiadás jön vissza, de egy újat szeretnék kérni (3. javításnál jogom van, ha nem változtak a törvények...
)
Jövő héten ha megérkezik, remélem arról tudok beszámolni, hogy kaptam egy újat.
Ezt tudom kívánni neked is -
Hawk74
csendes tag
válasz
Hawk74 #232527 üzenetére
Megérkezett a szervizből a konzol. A csomag bontása után 1 órával később már postázásra csomagolták. Reménykedtem benne, hogy ez cserét jelent, hiszen harmadszor romlott el a garancián belül. Hát nem: a konzol borítása egészen biztosan ugyanaz. Ráadásul a garancia az ígéretekhez képest (+90 napot ígértek) nem változott. Így a cégről kialakult negatív véleményem sem.
-
Guitar14
senior tag
válasz
Hawk74 #232690 üzenetére
És az az egy óra alatt csináltak is valamit? Tehát úgy kaptad vissza, hogy működik?
Mert azért az meredek, gondolom rutinból csinálják és lehet a sorozatszámból már tudják, hogy mit csináltak rajta ezelőtt tehát valószínüleg ugyanabba a hibába bele fogsz futni ha ugyanaz a javítási metódus. (ahogy fentebb írtad egy kört futnék vele a fogyasztóvédelemnél)
Samsung tabletemmel voltam így egyébként, hogy a Home gomb 2x is megadta magát és garanciába csak szétszedték és tisztították. Teljesen maszek szervizbe pedig olyan árat kaptam, hogy cserélik a kijelzőt, home gombbal ami tuti megoldotta volna. (nekem volt akkor a szerencsém, hogy a második garanciális javítás óta szuperál több éve már a home gomb)
Ezt csak azért mondtam mert egy jó, szakértő szervizben lehet megadnák a konzolodnak azt ami kell neki és nem csak ideiglenes megoldást. Persze itt a javítás ára a kérdés és hogy megéri-e ez neked. (ettől természetesen mitsem változik a helyzeted, hogy garanciás konzolt egyszer sem csinálták rendesen ami nem a te hibádból adódóan romlott el, de x összegért nem a kukába megy a gép hanem használható lesz)Stick around. I'm full of bad ideas. - Isaac Clarke | Xbox:GuitarXIV | PS:guitarxiv
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Hawk74 #232952 üzenetére
És igen, a HDMI harmadszorra is elromlott... természetesen a jótállás már lejárt.
Most akkor adta meg magát, amikor egy éjszakára bekapcsolva hagytam a készüléket (frissítések okán), a TV-t kikapcsoltam, és reggel már nem volt kép.
Nem is tudom, mit mondjak... keresek egy szervizt, hátha normálisabban meg tudják csinálni, mint az MS, bár szerintem ez valami gyári / alaplap hiba lesz.
Mindenesetre aki most gondolkodik Xbox One vásárlásán, az az őszinte tanácsom, hogy felejtse el.
-
-
Muerte68
addikt
válasz
Hawk74 #238562 üzenetére
Persze,ami egyébként is hasznos mivel nem akkor töltöget mikor játszana az ember ráadásul megcsinálja automatikusan
Láttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/
-
parandroid
nagyúr
válasz
Hawk74 #238564 üzenetére
Mert energiatakarékos módba volt állítva ‘mindig bekapcsolva’ helyett. A menüben tudsz választani, az ‘always on’ módot kell akkor, ha szeretnéd, hogy a háttérben frissítsen. Ilyenkor nem kikapcsolja a gépet, csak elaltatja, az indítás is jóval gyorsabb így, cserébe ugye mindig van egy minimális fogyasztása.
Amúgy ha bekapcsolva hagyod, bizonyos időután úgyis ki fog kapcsolni (ez is állítható, hogy mikor tegye). De a hdmi nem emiatt ment tönkre. Nekem ott a tv, meg az áramhálózat is gyanús lenne már nagyon, ha harmadszor is ez történik. Vagy a hdmi kábel, főleg, ha nem a gyárit használtad.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Muerte68
addikt
válasz
Hawk74 #238564 üzenetére
Látom közben megválaszolták, nekem csak úgy frissített mindig
Max annyit láttam néha hogy a gomb néha villant de azt sem sokszor
Egyébként valóban nem valószínű hogy attól megy tönkre inkább a nem megfelelő HDMI kábel vagy a nagyobb áramingadozás miatt szokott lenni
Van ahol a túlterheltség miatt az áram feszültség meg sem közelíti a 220-at és az sok mindent ki tud nyírni[ Szerkesztve ]
Láttam egy fickót a kávézóban. Se mobil, se laptop. Csak ült ott és itta a kávéját. Mint egy pszichopata.... https://www.flickr.com/photos/128638150@N03/
-
válasz
Hawk74 #238562 üzenetére
Nem te vagy a hibás, de nem is az xbox szerintem. Egy multimérrel nézz rá a feszültségre a dugaljaknál, esetleg az óránál is. Ha van a közelben napelem, akár a szomszédnak vagy a környéken, az pl jelentősen megtudja emelni a környéken lévő feszültséget, ha a hálózat nincs megfelelően kiépítve. Akár 240-250 voltra is. Elméletileg ezt is tartósan bírnia kell a legtöbb eszköznek, de a gyakorlat nem ezt mutatja. Sok, ebből bekövetkezett meghibásodást láttam már ipari környezetben.
Másik dolog a tv lehet, mint hibaforrás. Esetleg egy típust írhatnál.
A kábelt is írták többen, de én azt kizárnám, ha a gyári kábelt használod. Ha meg nem, akkor azt a kábelt vágd fel apró kis darabokra és kukába vele.
Egyébként meg vidd át a gépet valamelyik rokonhoz, baráthoz és nézzétek meg ott is. Még az is lehet, hogy ott ad képet.Évekre visszamenőleg nézve, talán te vagy az egyetlen, akinek ennyi hdmi problémája volt itt a topikban.
Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
Hawk74
csendes tag
válasz
Hawk74 #238569 üzenetére
Na most egy marha érdekes dolog történt. Bedugtam a monitorba a konzolt (mint az első két alkalommal, és ott sem működött). Nem volt kép. Aztán egy, másfél perc múlva megjelent a kép a monitoron. Semmit nem csináltam, puff, ott volt. Ha valaki tudja az okát, ne fojtsa magába.
-
ρσгτσ
őstag
válasz
Hawk74 #238569 üzenetére
Mondjuk "kezdetnek" az sem lenne rossz, ha a Microsoft adna munkalapot szervizelés után. Főleg ha 3x megy tönkre valami azonos(?) hibával.
#238569:
Másik kábellel is érdemes lenne megpróbálni. Illetve megnézni, hogy nem szorul -e fel valamilyen irányba a HDMI csatlakozó a konzolon, amikor nem megy a kép. Nem áll -e furán, vagy nem lötyög -e nagyon...stb.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz
Hawk74 #238570 üzenetére
Ott az a Hitachi tv lesz a gond. Valószínűleg a felbontása nem valós, csóri xbox meg nem tud vele normálisan kommunikálni. Előző javításnál valószínűleg nem is csináltak vele semmit, csak rádugták valamelyik ottani szervizes tv-re.
-Van kép?
-Van.
-Akkor mehet vissza...Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!
-
ρσгτσ
őstag
válasz
Hawk74 #238578 üzenetére
Valami geb@sz van még, akkor szerintem keresd meg a fent linkelt fórumtársat.
Lehet ez csatlakozó hiba, kábel probléma, meg egyéb más is. Illetve lehet ez még szoftveres probléma is, bár nekem hasonló csak insider -ben volt. Ha megint gond lenne, akkor én biztosan őt keresném.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
-
válasz
Hawk74 #238583 üzenetére
Nem kell, csak ajánlott. Alapvetően akkor probléma, ha nincs jó földelés, vagy egyáltalán nincs földelés a házban/konnektorban ahonnan az eszközök kapják a hálózati feszültséget.
Szerintemis nálad valami túlfeszültség, túlterhelés, vagy ilyesmi elektromos hálózati hiba van, földhurok, akármi.
Ennyiszer így tuti magától nem romlik el, főleg nem "álltában".Vagy valamelyik eszköz, kizárásos alapon így marad a TV nem szabványos ilyen téren (sem), esetleg bejuttatja a túlfeszt a boxba magán keresztül, vagy nincsennek benne a szabványos jó minőségű minimális védelmek se.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
Új hozzászólás Aktív témák
Tiltott minden olyan javaslat, tanács, utalás (illetve ezek kérése), ami a digitális disztribútorok által megszabott szabályok, határok, korlátozások kikerülésére irányul. A teljesség igénye nélkül értendőek ez alatt a VPN-es trükközések, hamis vásárlási adatok megadása és társaik.
Nem tiltott ugyanakkor a régió- és egyéb korlátos leárazások, promóciók, akciók stb. ismertetése, az azokról szóló diskurzus, ha ez nem társul a fentebb említett dolgokkal. Valamint nem tiltott a VPN szó leírása, ha valaki azt kifejezetten tiltó vagy figyelmeztető szándékkal írja le
(pl.: a VPN tilos!)
"Utazásos vásárlással" kapcsolatban az irányadó [link]
Röviden és tömören: nem érdekel senkit, hogy kijátszik-e valaki ilyen-olyan szabályokat, de itt erről semmilyen formában ne essen szó!
● tilos a warez!
● az OFF topic a baráti beszélgetéshez erre
● olvasd el a téma összefoglalót!
utoljára frissítve: 2018.02.19 l.skywalker
- Logitech G923 Trueforce XBOX/PC
- AKCIÓ! Xbox Series S 512GB 12 HÓNAP Garancia, WEBSHOPTÓL!
- PlayStation 5 / PlayStation 4 Fat/Slim/Pro HDMI IC / csatlakozó szerviz, garanciával, üzletből!
- XBOX ONE, S, X, XBOX360, és PS 3, PS 4 konzolok és kontrollereik javítása garanciával üzletben!
- Konzolok és kontrollerek javítása, rövid határidővel garanciával, üzletben!