Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Guitar14

    senior tag

    válasz Hawk74 #232690 üzenetére

    És az az egy óra alatt csináltak is valamit? Tehát úgy kaptad vissza, hogy működik?
    Mert azért az meredek, gondolom rutinból csinálják és lehet a sorozatszámból már tudják, hogy mit csináltak rajta ezelőtt tehát valószínüleg ugyanabba a hibába bele fogsz futni ha ugyanaz a javítási metódus. (ahogy fentebb írtad egy kört futnék vele a fogyasztóvédelemnél)
    Samsung tabletemmel voltam így egyébként, hogy a Home gomb 2x is megadta magát és garanciába csak szétszedték és tisztították. Teljesen maszek szervizbe pedig olyan árat kaptam, hogy cserélik a kijelzőt, home gombbal ami tuti megoldotta volna. (nekem volt akkor a szerencsém, hogy a második garanciális javítás óta szuperál több éve már a home gomb)
    Ezt csak azért mondtam mert egy jó, szakértő szervizben lehet megadnák a konzolodnak azt ami kell neki és nem csak ideiglenes megoldást. Persze itt a javítás ára a kérdés és hogy megéri-e ez neked. (ettől természetesen mitsem változik a helyzeted, hogy garanciás konzolt egyszer sem csinálták rendesen ami nem a te hibádból adódóan romlott el, de x összegért nem a kukába megy a gép hanem használható lesz)

    Stick around. I'm full of bad ideas. - Isaac Clarke | Xbox:GuitarXIV | PS:guitarxiv

Új hozzászólás Aktív témák