Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Strand vagy hűvös szoba? A hardverek tudják a választ!
ph Asztali gépek, alkatrészek, perifériák és kiegészítők szeretnék elkerülni a napszúrást.
-
Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
it Az EB felkereste a nagy pornóplatformokat, hogy megtudja, milyen intézkedéseket tettek.
-
PROHARDVER!
Ez a topik a World of Warcraft világát érintő kérdésekkel, történetekkel és beszámolókkal foglalkozik.
►Hivatalos rendszerkövetelmények WoW-hoz◄
►Blizzard által támogatott videokártyák listája◄
Prohardveres, Blizzard in game Community
WoW Token goldárfolyama
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Fandango #65523 üzenetére
WoW-ban alapból nem volt PvP semmilyen formában
Mármint ugye lehetett gyepálni egymást a világban, de ég világon semmi jutalom nem járt érte, csak az "immersion" miatt lehetett megtenni. Aztán kiderült van rá igény, így elkezdték belepakolni a dolgokat. Csak ugye nagyon más az, mint amikor ~5 évig dolgoznak azon hogy kitaláljanak egy játékot, meg amikor ebbe utólag menet közben pakolgatnak bele ezt-azt. A jelek szerint most ültek le átgondolni, hogy hogy is kéne (kellett volna) ezt
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Lirion #65527 üzenetére
Ha igaz, hogy 25 ilvl különbség 2,5% eltérést fog eredményezni, akkor ha vesszük a WoD-os kezdő alap HC-zós geart (630 ilvl) és a kieg végi full Mythicet (725 ilvl), az kicsit kerekítve 100 ilvl, szóval 10% eltérés. Tehát nem 100 statod lesz, hanem 90. Kieg közben ez még kisebb eltérés lesz, átlagosan 4-5% körül fog mozogni. Ha emellé betesznek felzárkóztató lehetőségeket (mint pl. Tanaan jungle volt), akkor ez még kisebb. Ennyit meg bőven ellensúlyoz az, hogy aki alapvetően PvP-zik, az messze jobb PvP skillekkel fog rendelkezni, mint aki nem. Nyilván aki 12 órát pvp-zik, 12 órát mythic raidel minden nap az előnyben lesz, de ők jelenleg is vernek úgyis mindenkit
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
nonsen5e #65600 üzenetére
"A Blizzard feladata a mindenkori max. szinthez értelmes mennyiségű és minőségű, lehetőleg változatos tartalmat generálni, nem nekem keresni az "old content"-ből dolgokat, amikkel egyefene elütöm az időt, amíg nem jön a következő patch."
MMO-k hanyatlását pontosan az okozta, hogy az emberek rájöttek, hogy előbb-utóbb elfogy a kontent. Vagy legalábbis az őket érdeklő kontent. Ha meg unsubbolsz hónapokra, akkor mire visszajössz nem lesz meg a raid spotod, a klánod, a társaságod, stb. Nyilván ezeken sokat segít a lfd, looking for group és társai, de nagyon sok embert az MMO-kban pont a társasági élmény fogta meg, ami elég korlátolt ilyen esetekben (amin tovább ront a növekvő átlagéletkor, mivel minél idősebb valaki, annál nehezebben alakít ki új kapcsolatokat).
Na most nyilván erre nem csak az emberek, hanem a kiadók is rájöttek. Akkor miért nem csinálnak több kontentet? Egyrészt mert előbb-utóbb nem éri meg (több pénzt kell beleölni, mint amennyi játékos otthagyja a játékot), másrészt mert inhomogén a játékosbázis. Van aki végigrohan 2 hét alatt egy raiden, van akinek fél évig tart mire végigveri HC-n. Ha kijössz 3 hónap után az új raiddel, az első akkor is unja magát, a második meg úgy fogja érezni, hogy nem kapott elég időt befejezni. Mondanám, hogy az ennyire elnyúló utolsó patch nem szerencsés, de ha figyelembe veszem, hogy WotLK végén, ami az egyik leghosszabb utolsó patch volt (az 1 bossos raidet hanyagoljuk) rekordmennyiségű előfizető volt, nem biztos hogy tényleg ez a probléma (közösség szinten, nem egyén szinten). Plusz személyes élmény, hogy icc-s patch nagy részén nem voltam guildben. Cataclysm előtt 4 hónappal állt össze egy guild haverokból és full kezdőkből / első raidelőkből, és Cata előtt 3-4 héttel vertük le LK-et akkori normalban. Ha akár csak 1 hónappal korábbi kijön a kieg + pre-patch, más csalódás lett volna annak az X embernek. Persze tudom ez inkább kivétel, mint általános, de ilyen is van."71X-720 ilvl gearben mit tudok csinálni Tanaanban, amitől előrébb lesz a karakterem? Bízom benne, hogy ezen valahogy a Legion artifact rendszere majd valahogy segíteni fog."
Ne legyen igazam, de szerintem ennek az artifact rendszernek nagyobb a füstje, mint a lángja. Kékpostok szerint pár hónap alatt (tehát még első content patch alatt) unlockolható lesz az egész, és jelenleg úgy fest, hogy csak ilvl növekedést és skineket lehet szerezni a későbbiekben. Szóval hasonló lesz, mint a garrison, eleinte tök jó meg ötletes meg poén, későbbiekben viszont nem nagyon lesz vele mit foglalkozni. De ne legyen igazamClass hall hosszú távú content szempontjából sokkal ígéretesebb.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Viktor77 #65601 üzenetére
Igazán ezt a hajózást nem tudom hogy képzelte a Blizz, szerintem iszonyat erőltetett. Miért kell például kimásznom a garrisonból azért hogy elindíthassam? Értem hogy így legalább kikötő feelingje van a dolognak, de ennyi erővel csinálhattak volna egy sziklaormot a garrison tetejéről, vagy egy tornyot ahonnan rálátni a kikötőre vagy akármi. Aztán az ég világon semmi jelentős változás nincs a missionökhöz képest. Ugyanúgy %-ot néz az ember, oké lehet hajókra pakolgatni kiegészítőket és relatív kis számú hajó + kiegészítő adja meg azt a változatosságot, ami a missionöknél a nagyobb létszám, de ez lényegében nem befolyásol semmit. Valami minimális stratrégiai elemet belevihettek volna az egészbe (pl. hajókat mozgatni kell a tengeren, és attól függően hol van több hajód és hol kevesebb változnak a %-ok, vagy ha elküldesz egy hajót felderítő missionre, akkor az megnöveli egy másik küldetés %-át, stb.), akkor még azt mondom más lenne. De szerintem sokkal jobb lett volna, ha az egész kikötőbe meg hajókba fektetett energiát másba ölik. Pl. biztos feelinges lett volna, ha bizonyos missionöket "játszhatóvá" tesznek. Tehát mehetsz te is a followerekkel, scenarioszerűen, cserébe több / nagyobb rewardokat kapsz. Ne adj Isten több ember is kellhetne speciális missiönökhöz, és akkor máris van egy újabb group content.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
#57919488 #65604 üzenetére
"Rip GW2"
Mi történt vele? Épp mostanában akartam nekiállni"A MOBA-s / Online FPS dolog meg nem tiszta."
Amíg nem terjedtek el ennyire a MOBA-k, és nem tértek vissza az Online FPS-ek, addig ha valaki PVP-zni akart, akkor valamilyen MMO-val játszott. Ha már PvP-zett, akkor jó eséllyel tolt valami PvE kontentet is. De ha nem is, akkor is előfizető volt. Viszont ha valaki tényleg csak PvP-zni szeret, akkor egy MMO-ban nagyon sok korlátozó és kényelmetlen és (PvP szemszögből) felesleges dolog van (ugye ezeket próbálta kiírtani a GW2 a saját rendszerével). Ezzel szemben egy "PvP-only" játék tényleg csak a PvP-ről szól, nem kell szintezni ha pl. a classod már tetszik annyira. És ha főleg a PvP érdekel valakit, és nem WoW-ban PvP-zik, akkor előfizetni se fog, még ha valamennyire érdekelné is a PvE content."Legion az amihez nagy remenyeket lehet fuzni mert tenyleg olyan mintha teljesen megujulna a WoW (2?!)."
WoD-tól is ezt várta mindenki(meg is látszott az eladásokon)
vgyuri:
Na látszik, hogy nagyon casualban nyomom (meg igazából altokat húzkodok, nincs mainem jelenleg), ezt nem tudtamMondjuk nem teljesen értem miért kell ezt lvl3-hoz kötni
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
nonsen5e #65608 üzenetére
"A Class Hall és az Artifact az nem két szorosan összefüggő dolog?"
Nem. A Class Hall kicsit olyan, mint ha nem a followereket küldenéd missionre, hanem téged küldenek egy NPC-k missiönreKicsit bonus objective-ekkel megfejelve, mert nem feltétlen kell fizikailag elmenni a Class Hallba hogy elkezd a küldiket. Nyilván lesz olyan reward ami az artifactot erősíti, de nem csak innen fog erősödni az artifact, és nem csak azt fogja adni a Class Hall.
"El lehetne osztani az egész Artifact fejlesztést olyan módon, hogy le legyen fedve az egész kiegészítő vele, és a fegyver által ne csak fél évente adjon fél évente új gyűrűt, hanem gyakrabban, apróbbakat, így mindig úgy érezheti az ember, hogy megérte belépni, mindig van mit csinálni."
El lehetne, de a Blizzard kijelentette (twitter is volt róla), hogy 1-3 hónap alatt unlockolni lehet mindent. És újabb slotok pedig nem fognak későbbiekben jönni (erről is volt blue post / twit). Nekem is csalódás. -
Cathfaern
nagyúr
válasz
Viktor77 #65613 üzenetére
"Most ugye húzok egy fire mage-t, arra gondoltam, hogy de jó lesz a régi területeken szintezni. Hát nem. Megcsinálsz egy területen 3 küldetést, letolsz egy instát, és már mész is tovább."
Kb. Cata óta mondogatom hogy kéne ezzel kezdeni valamitMondjuk most már a technológia megvan, Legion zónáiban be is fogják vetni, csak ki kéne terjeszteni az egész világra. Csak vagy opcionálisnak kéne lennie (pl. max. szinten ki lehessen kapcsolni), vagy úgy kéne megoldani, hogy max. szinten megszerzett gear / talentek / akármik segítségével kis területen olyan erős legyél, mint jelenleg. Bár engem nem zavarna az se, ha lvl100-on se tudok betankolni 2000 mobot egyszerre csak azért mert régebbi területen vagyok
De tudom ez sokakat zavarna.
-
Cathfaern
nagyúr
"Legion zonaiban teljesen szabadon lehet majd barmilyen szinten barmilyen karival szintezni, teljesen egyenloek lesznek?"
Csak 100+-on lesz ez igaz. Szóval 100-as karival bármelyik zónába mehetsz, mindig pont a te szintednek megfelelő lesz. De kisebb karakterrel lvl100-nak megfelelőek lesznek a mobok (meg gondolom be se adja a questeket) -
Cathfaern
nagyúr
válasz
pachito #65701 üzenetére
De ugyanaz, csak össze lett vonva a két spell egybe. És csak BM hunternek van (bár ha jól rémlik ez régen is így volt).
Amúgy Dead Zone eltörlésként szerintem te arra emlékszel, hogy régen volt egy zóna, amikor már nem volt melee, de még nem volt ranged. De már nem csak ez van eltörölve, hanem 0 yardról is tudod lőni a mobot, ha pont előtted áll, akkor is. Ezt viszont 100% hogy csak MoP-ra törölték el, mert Firelandsen még sokat szívtam miatta
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
Melyik melee castnak van most a legerősebb 0-ról indított burstje (vagy inkább mi a top 5 kb. sorrendben
)? (DK-t nem számítva) 0-ról indított alatt azt értem, hogy nincs combat, és nekiesel a mobnak (nem pedig tart már 2 percre a fight és tartalékolod a resource-okat hogy burstölni tudj egy nagyot)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Cathfaern #65886 üzenetére
A cast természetesen kaszt akart lenni
Amúgy alapvetően régi raidek farmolására kellene. És tudom MoP-ig bármit bármivel lehet farmolni, csak nem mindegy hogy meghal a Cata-s boss 25 hc-ban ~20-30 sec alatt amíg semmi képességet nem tol még, vagy elhúzódik a fight és elkezdi tolni a nagyobb figyelmet igénylő képességeit is. Plusz időben sem mindegy mire ér végig az emberMost DK-val tolom, és ott tapasztalat hogy oké hogy a DW hosszabb távon sokkal jobb dps, mint a 2H, de utóbbival kb. fele annyi idő alatt elfekszenek a bossok, mivel nagyobbat lehet burstölni CD-kkel. És mondjuk FL első bosson nem mindegy, hogy át kell váltani tankba, mert amúgy kutya lefektet, vagy mielőtt ugrana a kutya meghal a boss.
-
Cathfaern
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
Lehet olyat, hogy most megveszek előre goldből game tokent, viszont csak mondjuk 2 hónap múlva aktiválom be, addig pedig frozen az accom? Vagy vagy most be kell aktiválni, vagy 2 hónap múlva kell frissen megvenni?
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
laceszgamer #65971 üzenetére
Azt senki se mondta, hogy nem lesz hasonló rendszer, csak azt hogy nem ezeket az artifact fegyvereket fogod továbbvinni. Btw. továbbra is mondom, hogy ennek az artifact fegyvernek az eddig látottak alapján nagyobb a füstje, mint a lángja. Pl, mert:
"egyetlen jó amit ebben az artifact fegyós cuccban láttam az a saját talent rendszerük, kicsit legalább hasonlít a classic talenteléshez, nem a perkes megoldás"
Egy spec artifact fegyvere pár hónap alatt kimaxolható lesz, ami azt jelenti, hogy mindenre maximum pontszámot tudsz majd rakni. Szóval nem talentszerű rendszer lesz (max szintezés közben). -
Cathfaern
nagyúr
válasz
Scrake^;DD #66030 üzenetére
Honnan kellett volna azt tudnom?
Akkor viszont kérj RAF-ot valakitől, úgy lesz a leggyorsabb.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
#57919488 #66078 üzenetére
"Random BG lenyegeben egy gyakorlo PvP terulet ahova azok jarnak akik uj Talent / Spec-et akarnak kiprobalni"
Szerintem ez a random bg-n résztvevők max 5%-a. De lehet sokat mondtamRandom BG-n a résztvevők nagy része valamilyen formában casual játékos. Akinek vagy nincs ideje ahhoz, hogy rated BG-vel foglalkozzon, vagy ideje lenne, csak "véletlenszerű" időbeosztásban (nem tudja egy csapat fix idős követelményeit teljesíteni), vagy inkább csak kikapcsolódásból játszik, és nem akar 100%-ban koncentrálni. Vagy PvE player, aki azért szeret néha BG-zni is, de csak ha épp nincs semmi érdekes PvE fronton (már lockolt minden raidre, stb.).
Mondjuk ettől függetlenül ebben igazad van:
"Nem szabad veresen komoly jatekot varni mivel a legtobben nem is abbol a celbol lepnek be." -
Cathfaern
nagyúr
válasz
Whysperer #66081 üzenetére
Prestige rendszerből lényegében csak vanity dolgok fognak jönni. Igen eleinte jönnek tényleges plusz dolgok, de ez szerintem max pár hét alatt meglesz, ha sok idő ha resetelgeted magad. Aki meg komolyan pvp-zik, az nem fogja resetelgetni magát, főleg mert jó eséllyel a vanity dolgok nem is érdeklik. Szóval továbbra is azok fognak sokat random bg-zni akik valamilyen formában casualkodnak (félreértés ne essék, casual != rossz player)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
komputerdell #66210 üzenetére
Ha kifejezetten WoW a cél, akkor Intel+Nvidia kell. Minden más platformnál drasztikusam romlik az ár/érték arány.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
komputerdell #66215 üzenetére
Nekem egyébként i5-ön (pontos modellszámot nem fogok tudni mondani :$ De kb. 3 éves), 8gB ram társaságában, GTX 750Ti-vel full HD-ban majdnem minden ultra-n (élsimítás azt hiszem kikapcsolva, illetve árnyékok nem maxon) van és így gond nélkül megy 25 fős raid is (LFR). Ashran beakad időnként, de szerintem az mindenkinek
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
khmmmm #66227 üzenetére
Az a 28 millió semmit se jelent. Az csak annyit jelent, hogy ennyi goldot szerzett AH-n történő eladásból. De lehet ezt mind el is költötte AH-ra. Szóval ha elad napi szinten 1000 goldért, de vásárol is 1000 goldért, akkor lényegében 0 gold profitja van, de statisztikában előbb-utóbb összejön a 28 millió. Röviden mondva az csak a bevétel, nem a profit
-
Cathfaern
nagyúr
Napok óta kapok pár óránként e-mailt, hogy security kódom érkezett Blizzardtól... látszólag blizz-es e-mail cím, e-mail is Blizz-esnek néz ki. Egy probléma van csak, amilyen címre érkezik, azon sose volt Blizz-es acc-om
Szóval tessék óvatosnak lenni, terjed (megint) valami scam.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66266 üzenetére
Ha valós adatokat adtál meg regisztráláskor, akkor bármikor vissza tudod szerezni az accot, akkor is ha az authenticator meg az sms protect is használhatatlan valamiért
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66268 üzenetére
Személyi másolatot kell küldeni (amúgy pontosan ezért nem szabad accountot venni, mert azt az eredeti tulaj bármikor vissza tudja szerezni, és te hiába reklamálsz a Blizznél, mert az account eladás illegális, tehát meg se vehetted volna, így nem fogják átírni a te nevedre)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66321 üzenetére
"Gondolom erre bőven elég az RF, nem kell bemagolni az internetről a taktikákat és videókat nézni, hogy értsem. Ugye?"
Háát erősen épphogy. Ugye az egyes nehézségek között nem csak az a különbség, hogy mi mekkorát sebez meg mekkora HP-ja van, hanem taktikai változások is lehetnek. Normal - HC között kevesebb van, de LFR - normal, és HC - mythic között azért akad (részben pont azért, mert ami sebzést lazán végigállsz LFR-ben, az megöl normalban adott esetben).
De ha LFR-ben ismered a fightokat, akkor egy guide átfutása már max 2-3 perc bossonként.Megjegyzem, szerintem totál kezdőként sokkal könnyebb DPS-ként boldogulni, mint tankként. DPS-ként ha tartod a "ne állj bele semmibe ami fáj, öld amit mondanak, és told a lehető legjobban a rotádat" taktikát követve a boss fightok 70%-a abszolválható
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66326 üzenetére
Megfelelő DPS-hez 3 dolog kell:
- Csapat átlagához képest megfelelő gear
- Ki tudj állni a dolgokból elég gyorsan (egyrészt hogy ne halj meg, másrészt hogy minél gyorsabban tudd folytatni a rotádat)
- A rotádat (illetve ability priodat) tudd, és stressz alatt (értsd: boss fight közben) is tudd közel hibátlanul alkalmazniHa ezek nem mennek DPS-ként, akkor kevesebb lesz a dps-ed, mint ami a gearednek megfelelő lenne. Ha ezek nem mennek tankként, akkor meg fogsz halni, és így veled együtt az egész raid. Had ne mondjam melyiknek örülnek kevésbé egy guildben
Persze ezzel nem lebeszélni akarlak a tankolásról, csak amíg dps-ként el lehet lenni úgy is, ha csak nagyjából tudod a rád vonatkozó taktikát, addig tankként hajszálpontosan tudnod kell, és mind emellett legalább annyi képesség és odafigyelés szükséges hozzá, mint a dps-eléshez.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66342 üzenetére
Valószínűleg be van kapcsolva a "Vertycal sync"
Szerk: Sorry, nem olvastam tovább
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66427 üzenetére
A "világítós action bar kijelző"-nek semmi köze ahhoz, hogy mennyire monoton (automatizálható) egy rota vagy mennyire szükséges hozzá tényleges odafigyelés és ügyesség. Amúgy mielőtt az alap UI része lett volna, már sokkal előtte is megoldható volt addonokkal.
A minor glyphek meg mindig is értelmetlenek voltak, hiszen ez volt a bevezetésük célja
"Dudut is kipróbáltam, 25-ös szinten nevetségesen könnyű, nem tudom, hogy végig ez lesz-e vagy nehezedik."
Lvl25-ös szinten minden kaszt nevetségesen könnyű jelenleg. De továbbmegyek, lvl100-ig minden kaszt nevetségesen könnyű jelenleg (főleg ha van legalább egy heirloom fegyvered). -
Cathfaern
nagyúr
Eleinte én is így voltam, aztán idővel rájöttem, hogy a szintezés mindenképp halott WoW-ban. Hiába nincs heirloomod, akkor is a zónák feléig ha elérsz mire elszürkül minden. Persze elvileg attól még végig lehetne vinni, de azért valahol a szintezésnek az is lenne a lényege, hogy fejlődjön az ember
Szóval várom a GW2-es rendszert valamilyen formában WoW-ban is... (Legion-ös 100-110 jó irány, csak ki kéne terjeszteni lvl1-től)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66435 üzenetére
GW2-ben visszaskáláz a rendszer az adott szintre, legalábbis statilag (tehát skilljeid, "talentjeid" megmaradnak). Szóval mint ha a lvl90-es WoW-os karaktereddel visszamennél Elwynnbe, akkor mondjuk azért nem 1-1 mob is ki tudna nyírni, mint egy szintben odaillőt, de 2-3 mobnál többet nem tudnál egybehúzni. Cserébe annyi geart és XP-t adnak a questek, mint ha lvl90-es területen lennél. Így ha te már unod mondjuk Outland-et, akkor kihagyhatod, questelsz többet lvl1-60-as területen, és utána rögtön mész Northendre 70-en. Vagy ha te pl. instázni szeretsz, akkor nem lenne az, hogy lvl80-90 között van 5 insta, és nem dob be másba a rendszer, hanem kaphatnál Northendes vagy Outlandes instákat is, és változatosabb lenne.
Egyébként minden küldi mindenképp ugyanabból áll
Menj oda valahova, ott ölj meg X db valamit, és/vagy kattints rá X db valamire. Nem tudok olyan questről se WoW-ban, se más MMO-ban, ami ettől érdemben eltérne
(pl. az hogy amikor 10% HP-n van, nyomj rá egy questitemre, nem tér el ettől érdemben)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Arnold2 #66439 üzenetére
John Rambo questlineba se csinálsz más, csak npc-ket ölsz, meg objective-ekre kattingatsz
Max elhitetik veled (dialógusok, sztori szövegek, npc-k animációja, stb.), hogy van valami mögöttes értelme a dolognak. De akit totál hidegen hagy a sztori, azzal ezt nehéz elérni.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
Viktor77 #66456 üzenetére
"Megállok Elwynn közepén egy farkastanya közepén, és 1-től 110-ig jó vagyok? Ha így is működik, értelme nem sok van."
Elvileg igen, gyakorlatilag nagyon régen volt az WoW-ban, hogy a mob farmolás érdemi szintezési lehetőség volt, mert a questek ezerszer jobban adnak már. Plusz hamar le lehet nerfelni a túlzó mobspawnolási helyeket, ahogy ezt az aktuális kontentben is megteszik időnként. Ha meg questekkel fejlődsz, akkor úgyse marad elwynnben lvl1-től 110-ig(másik oldalról ha valakit ez tesz boldoggá, akkor miért ne maradhatna? Csak annyit kell elérni, hogy ne ez legyen a leggyorsabb fejlődési lehetőség, és akkor az emberek 99,99%-a úgyse csinálja)
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66467 üzenetére
Egy olyan guildben, amelyik hosszú távra (évek) tervez, nem korrekt ha mindenki egyenlő eséllyel vihet lootot
Valahogy jutalmaznod kell azokat, akik: a) régóta tagok, b) ott vannak minden raiden. Azokkal szemben akik a) új tagok, b) csak azokra a raidnapokra mennek, amelyiken olyan boss van terítéken amiből nekik kell loot. Nyilván egy guildben újként egy hátrány, de ha odateszed magad, akkor hosszú távon csak pozitívan jössz ki egy ilyen rendszerből.
ldave:
De az senki se zavar, ha az 5millió emberből 1 kezdőhelyen lesz lvl110-es. Az a probléma, hogy ha kezdőhelyen farkas farmolással hamarabb leszel 110-es, mint ha haladnál előre a sztoriba/dungeonöznél/pvp-znél/stb. Pet battle-el is lehetsz lvl100-as már jelenleg is, akár egyhelyben farmolva is, mégse fejlődnek azzal az emberek[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz
szupermacs #66481 üzenetére
Nálunk így ment a master looter: elsőként azok rolloltak akik teljes jogú tagok (értsd: több, mint 1 hónapja van a guildben) main specre. Ha így nem kellett senkinek, akkor teljes jogú tagok offspec + kezdők main spec. Ha így se kellett senkinek, akkor ha voltak bent alttal, akkor ő(k) rollolhattak. Szóval a /roll csak arra szolgált, hogy az egy kategóriában lévők közül döntsön.
Az is hozzátartozik, hogy 10 fős raidek mentek, ezért az esetek jó részében 1-1 kategóriába 1-1 ember került, főleg ha nem első kill volt az adott boss.
Az meg egy másik sztori, hogy mikor DS kezdésekor bekerültem a guildbe gyakorlatilag első 2 hétben fullra öltöztem normal gearbe, mivel rajtam kívül senki nem volt akinek int-es mail kellett volna[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
"De abban egyetértek Kungennel, hogy valahogy tágasabb volt a játék akkoriban, valahogy úgy érzem, hogy sokkal több lehetőség volt a szórakozásra, mint most."
Pont az előbb írtad le, hogy mi volt a legnagyobb élmény vanillában: a közösség. Ha lett volna 2 dungeon 5-5 bossal, meg 1 raid 3 bossal, akkor is pont ennyire élvezted volna. Mert nem a raidek meg a content "adta el" a WoW-ot, hanem az az élmény (40-50 emberrel közös szórakozás) amit más akkoriban nem tudott megadni. Ahogy írod is, az idő nagy részében farmoltál _és_ beszélgettél. Mostanában az emberek inkább már hánynak a "közösségi élménytől", törlik magukat FB-ről, stb... szóval egy MMO-ban sem fognak beszélgetni. Nem azért mert az MMO annyira megváltozott, hanem ami akkor újdonság volt, az mára már szinte semmit se jelent.malacka87
"Tagnap végre volt egy kis időm gondoltam megyek egy fresh hc-t. Minden szép és jó volt. Aztán jött Tyriant. Rl szépen benyúlta a mail cipőt haverjának meg a pajzsot. Nothing reserved group. Ment is a report."
Felesleges volt. A master looter arról szól, hogy a master looter dönti el kinek adja a lootot. Szóval a Blizz ezzel nem fog semmit se kezdeni.
Új hozzászólás Aktív témák
● Tört (tehát nem hivatalos Blizzard) szerverekkel nem foglalkozunk! Ne is próbálkozz!
● Ha új játékos vagy mindenképp ajánljuk, hogy egyszer fusd át a téma összefoglalót.