- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Notebook hibák
Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
-
Grafikus jellegű munkára szánt AOC monitorok a megfizethetőbb szegmensben
ph A cég három kijelzővel jelentkezett, amelyek portfelhozatalukból kifolyólag dokkolóként is működnek.
Aktív témák
-
Arpee78
senior tag
Szerintem inkább a gyors és biztos győzelem reményében van ez a jelenség. A 15 perces kempelés semmivel nem jobb. A játék elején nem a foglalásért, hanem az ellen aprításáért kellene támadni. Elvégre a WOT egy tankos, lövöldözős játék, nem pedig autóverseny.
A kempelést is büntetném(ha már ezt a szót használjuk), mondjuk a játék elején bevitt sebzésekért több xp járna, a végén értelemszerűen kevesebb. Ha valaki a játék elején kilő egy tankot nem ugyanaz, mint ha a végén teszi ugyanezt, hiszen addig az a tank ledarálhatta a fél csapatot.
Tehát foglalásért a játék elején kevesebb xp, plusz lassabb foglalás. A játék elején bevitt sebzésért több xp
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Suzuki topik
- Renault, Dacia topik
- DIGI kábel TV
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Jogász topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Vivaldi (böngésző)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- További aktív témák...