- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Aktív témák
-
Eagle16
addikt
válasz Iron Funeral #33985 üzenetére
Hát azért...egy kezemen megtudom számolni hogy E-100-ban 100+ csata alatt hányszor halt meg a vezetőm.
Tisztán látszik hogy a vezetőt védi lentről, elölről a váltó: [link] Felülről pedig az átlőhetetlen 200mm 30 fokban döntött frontpáncél.
Igen kicsi az esélye hogy miután a lövedék megsebezte a váltót, még megsebezze mögötte a vezetőt is. Szerintem. Ehhez az kell hogy a váltó (motor) már halott legyen, mikor jön a lövedék, így már a mögötte lévő vezető kapja sebzést.
Az Is-7-ben semmi sem védi a vezetőt, mert ott nem elöl van a váltórendszer.
Megnézhetjük felőlem, Eagle18 néven megtalálsz ha fent vagyok. Én az Is-7 alját picivel erősebbnek érzem, de nem jelentősen.
Más:
Berakom ide is a brit teknőcöt
Páncélzat:
Front 228 mm / round
Drivers front 279 mm / 75°
Superstructure Front 279 mm / 75°
Uppser side 152–178 mm / 85°
Lower Side 112 mm / 90°
Side Skirts 101 mm / 90°
Rear 101 mm / 42°
Top 33–50 mm / 0°
Bottom 35 mm / 0°₿ ... ₿ ₿... ₿ ₿ ₿