Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DrKapocs

    őstag

    válasz slászló65 #2606 üzenetére

    Extreme Digitalnál vettem. Szervízt akart ajánlani az egyébként nagyon kedves hölgy, a 14 napos elállást meg sem említette. Mivel elég jól értek a fogyasztóvédelemhez, így mondtam, hogy elállnék. Nyilván a szállítás költségét bukom. A csomagot kétszer ragasztották le celluxal, ami kicsit furcsa volt, de nem látszott semmi, működött... eddig. Tuti valaki már visszaküldte a terméket. Azt mondta a hölgy, hogy 1-5 nap, hogy azt ellenőrizzék használt terméket kaptam-e, de túlterheltek, csúszás van, ez kb. 2 hét lesz. Mit tudsz tenni egy ilyen esetben? Semmit. Hogy bizonyítsd; megéri? Menjen vissza, fizetem a futárt. Na ezért utálatosak a hazai webshopok. Sokat rendelek online, főleg külföldről, de még csakis kizárólag hazai webshopban próbáltak hülyének nézni.

Új hozzászólás Aktív témák