- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
"Ezért sugallják a reklámok, hogy mindazt, amit a kapcsolatokban élhetünk meg csupán, a reklámozott tárgyakhoz, szolgáltatásokhoz köthetők..."
Szerintem meg azért, mert az embereket az érzelmeik alapján lehet könnyen rávenni, hogy megvegyék a terméket.
A "vegyél cukros buborékos vizet" nem egy nyerő szlogen.
De a "Cola érzés", meg "tiéd a pillanat" simán eladhatóvá teszi.MOD:
Hogy kicsit on topik is legyek: ugyanígy könnyű rávenni az embereket, hogy ideológiákat fogadjanak el.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Számtech boltosok memoárjai, azaz amikor kiborulunk...
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- iPhone topik
- Parfüm topik
- Elite: Dangerous
- További aktív témák...