- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Steam Deck
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- OLED TV topic
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kymco
veterán
válasz D1Rect #21295 üzenetére
Persze, a reklámpszichológia összetettebb, de nagyon sok reklám azt az érzést kelti bennünk, hogy az, amit csak egy másik személy tud megadni, azt megleled tárgyakban, szolgáltatásokban. És ez hazugság.
Ha az egész emberiség kihal, csak én maradok életben, nem fog boldoggá tenni a toffifee...vagy egy Samsung okostelefon...Nem is beszélve arról, hogy sokszor olyanra akarnak rávenni, amire nincs is valójában szükségem, de belémégetnék, hogy enélkül élni sem lehet, igazából embernek sem lehet nevezni...
A "vegyél cukros buborékos vizet" nem egy nyerő szlogen.
De a "Cola érzés", meg "tiéd a pillanat" simán eladhatóvá teszi.
Én értem, hogy nem egyszerű szakma reklámokat gyártani, de ennyi pénzért megerőltethetnék magukat...www.refujvaros.hu
-
válasz D1Rect #21295 üzenetére
Hát igen, az emberek az érzelmeiket, érzéseiket (akár éhség érzet) akarják kielégíteni, semmint egy tárgyat birtokolni. Ezt kihasználják a reklámok, ideológiák, politikusok. Kérdés, hogy az egyénnek mi haszna az egészből? Reklámozó, vallási rendszer, politikus haszna tiszta sor. De az örök kérdés, hogy az egyénnek mi haszna. Hogy legyen egy kis politikai színezete, mi haszna lesz, ha az ember fél év múlva a narancsra vagy a szegfűre szavaz? Kinek higgyen? Ehhez képest az Iphone birtoklásától különleges emberré válhatok sokkal egyszerűbb döntés, és kevésbé fáj, ha tévedek.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Tőzsde és gazdaság
- Steam Deck
- Formula-1 humoros
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gyúrósok ide!
- LEGO klub
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Egyre gyorsabban ügyködik saját HBM memóriáján Kína
- További aktív témák...