Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • helkis

    veterán

    válasz Intruder2k5 #6410 üzenetére

    sajna ez van, ez a minőségpolitika valszeg többet hoz a konyhára, mint amennyit buknak azokon akik ezt nem járják végig, hanem simán felmondják vagy mégis választanak valami jobbat. :F

    abban egyet értünk, hogy mindenhol az van, hogy 2 ügyfelessel próbálják megoldani egy országos szolgáltatás ügyintézését (telón minden ügyintézőnk foglalat, szerencsére itt hamar van élő ember a vonal másik felén :K), mindent online kell végezni, ami nem is gond, rászokunk hamar, hogy ne kelljen parkolódíjat, útiköltséget, felesleges kockázatot vállalni egy városi úttal, +marad szabadidőnk is, ha így csináljuk..., és valóban bosszantó, hogy simán lenne rá lehetőség, ha már ráutaló magatartással tudunk szerződni, hogy akár egy titkos kóddal amivel egyértelműen beazonosítható lenne az előfizető (bár így is 3 privát adatot elkérnek, egyeztetésnél), hogy megoldják, de inkább fáradjak be.. :F

    mindenesetre beugrok, aztán kiderül mit dob ott a gép.. :K

    "Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org

Új hozzászólás Aktív témák