Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ArthurShelby

    addikt

    válasz tomp #54785 üzenetére

    Nálam sem volt zökkenő mentes a beszerelés (első alkalommal nem voltak, második alkalommal meg egy helyen rossz minőségű f csatlakozót használtak egy helyen).
    Sokáig azt mondták, hogy nincs csomag a CB mögött (számátvitel miatt), és azért indul mindig újra. A számátvitelnek már rég meg kellett volna történnie, az ügyfélszolgálatos meg csak sürgetést tudott rátenni, a háttércsoportnak kellett volna lépnie. Naponta hívogattam őket, az ügyfélszolgálatos nem tudott semmilyen plusz tájékoztatást adni, csak még egy sürgetést tudott rátenni az ügyemre, így már a végén volt pár sürgetésem.
    Aztán megtörtént a számátvitel, de még mindig rossz volt. Ekkor jött, hogy akkor egy helyen könnyen szétcsúszik a kábel, valószínűleg az a baj. Vasárnap délelőtt kijött egy profi, ámde mogorva szerelő, és megcsinálta.
    A telefonos számátvitel akkor lett teljesen kész, mikor lemondódott a t-s szolgáltatásunk (vasárnap délután) (előtte a bejövő hívások még 90%-ban a t-s vonalra mentek, lehetett hívást indítani is a t-sről, de a upc-s vonalról is lehetett hívást indítani, illetve nagymamám ha otthoniról hívott ott csöngött ki). Aztán kikapcsoltattuk még a hangpostát, mert teljesen felesleges nekünk. Idegesít még a vonalszakadáskor fellépő légvédelmi sziréna hang, valószínűleg ez a CB miatt van. Ami még más a t-hez képest, hogy a régi fajta vonalas telefon máshogy csöng kicsit (hosszabb a csengési periódus a szünethez képest, egyébként ez is lehet hogy hgw-től függ, egy cisco-nál lehet más lenne).
    Egyébként mostmár az 500-as net stabilan megvan, a horizont go app kitűnő, a upc phone is, meg vagyok elégedve a upc-vel.

    Még kíváncsi vagyok, hogy a második panasznak mi lesz a vége, 21.-éig van idejük válaszolni.

    A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat

Új hozzászólás Aktív témák