Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz faranus #64286 üzenetére

    Leírásod alapján a helyzeted kísértetiesen hasonlít az én nyáron történt 3 hónapos vergődésemre, melyet véletlenszerű szakadozás-packetloss hullámok okoztak. Az enyém talán valamivel még egyszerűbb is volt, mert nekem az elejétől elismerték, hogy látják, hogy valami hiba van, csak nem javították ki.

    Összességében a következő tanácsokat tudom neked adni:

    - MINDEN történésről vezess naplót. Percre pontosan jegyzeteld, kivel beszéltél, mit mondott, mi történt, mi volt a hibajelenség. Tudom, fárasztónak hangzik, de sajnos ez egy hosszú menet lesz. Tapasztalatból mondom.
    - Ha van lehetőséged, építs egy monitorozó rendszert, mellyel éjjel-nappal megszakítás nélkül, másodpercre pontosan naplózni tudod a szakadásokat, csomagveszteségeket, és ezt tudasd is az ügyfélszolgálattal.
    - NE rögzítsd a telefonhívásokat, mert törvénytelen. Ezért kell a napló vezetése. (Vagy legalábbis ne hangoztasd és ne használd fel semmire.)
    - Higgadtan, de erélyesen mondd el az ügyfélszolgálatnak, hogy a hiba továbbra is fennáll. Ne hagyd, hogy lerázzanak. Ragaszkodj hozzá, hogy legyen nyitott (tehát nem lezárt) hibajegyed, ezt a MyUPC-ben meg tudod nézni a "folyamatban lévő ügyeim" menüpontban.
    - Olvasd át a hatályos ÁSZF vonatkozó részeit (szolgáltató hibajavítási kötelezettsége, elmaradás esetén mi történhet: kötbér, rendkívüli felmondás, stb.)
    - Higgadtan fenyegetőzz NMHH bejelentéssel és az ügy végén tedd is meg a bejelentést. Mondd el, hogy naplót vezetsz a történtekről, és a hatósághoz fogsz fordulni. A hatóság az eljárás alatt egyébként a hangfelvételeket ki fogja kérni a szolgáltatótól, ezért nem szükséges neked (és nem is szabad) rögzíteni.
    - Ragaszkodj ahhoz, hogy kötbért kérsz, hiszen nem tudták a hibát 72 órán belül kijavítani. Ha elutasítják, panaszold meg, és kérj írásban pontos jogi indoklást arra, hogy miért nem kötelesek kötbért fizetni. (Ezt valószínűleg megpróbálják elcsalni úgy, hogy a te hibajelentésed a technikusi kiszállással lezárták, tehát elvégezték 72 órán belül, viszont a "külső hálózati hibát" akár hónapokkal később is kijavíthatják, szerintük azért neked nem kell kötbért fizetniük. Három alkalommal tettem panaszt, a legutolsóban pontos jogi indoklást kértem arra, miért nem fizetnek, mire úgy döntöttek, hogy mégis fizetnek és bocsánatot kértek.)

    Kitartást, nehéz lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák