Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • wtsr

    csendes tag

    válasz TheHardOne #5770 üzenetére

    Nem értek veled egyet. A lámánk a vélt problémája ugyan akkora, mint egy igazi probléma. Tehát telefonálni fog, attól függetlenül, hogy ingyenes-e vagy sem.

    Én 3 különböző időpontban hívtam őket (reggel 3/4 8, délután 4 körül és este 11 kor). Mind a három esetben bemondta az automata, hogy túlterheltek hívjam őket később ha tudom.

    Szerintem ez vicc! Vegyenek fel még x ügyfélszolgálatost és ha nem 30 percig tart, hogy kapcsoljanak egy ügyintézőt, akkor már kevésbé érdekel bárkit, hogy fizet-e a hívásért vagy sem.

    Lehet, hogy szerencsés vagyok, de még nem találkoztam olyan trágya ügyfélszolgálattal, mint az UPC-é. Szerintem sokat elmond egy cégről, hogy mennyi energiát fordít az ÜF minőségére..

Új hozzászólás Aktív témák