- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- GoPro Topic
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- OLED TV topic
- Milyen egeret válasszak?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- CPU léghűtés kibeszélő
- HTPC (házimozi PC) topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PeL
addikt
Nos. Hétközben jó volt, egészen a mai napig amikor is újra szelessé vált az idő, megint összesz@rta magát az egész szolgáltatás itt, mint múlt hét végén. TV ugyanúgy akadozik, pattog a hang, a net meg újfent ilyen (harmadszorra volt hajlandó a netem végre feltölteni ezt a képet is most):
1000/40-es net...
Felhívtam most este a 1270-et, kb. 40 percnyi várakozás után kapcsoltak valakit. Megint egy kedves hangú csajszi vette fel, elmondtam neki hogy mi a probléma, meg hogy már múlt héten is ugyanez volt a gond és kiküldtek valakit aki elméletileg "megcsinálta", vagyis kicserélte a sérült kábel részt. Nos, ennyire jól sikerült, mint a fenti képen is látszik. Az ügyfélszolgálatos csaj várakoztat, mert épp méregetett valamit onnan. Mondja közben hogy látja hogy lassan töltenek be a modem dolgai. Eltelik pár perc, majd megszólal, hogy úgy látja kezd helyreállni a dolog, újra kéne indítani a modemet. Megtettem, bootol a modem, rámérek egy speedtestet, valahogy épp tényleg jót mért abban a pillanatban. Így a csajszi közli is velem hogy ő ennyit tudott tenni (hogy pontosan mit tett azt sajna nem tudom megmondani ) , hogy ha továbbra is problémát észlelek akkor telefonáljak újra és akkor továbbítják az illetékeseknek a dolgot. Mondtam neki, ha így lesz akkor csak holnap fogok már telefonálni. Nem fogok szombat 21:00 után még egy órát ülni a telefonnal a kezemben mire felveszik (persze ezt nem mondtam ki hangosan, csak az előző mondatot). Megköszönte a türelmem majd elbúcsúzott. Rá nem egész egy óra hosszára megint ugyanúgy rossz a szolgáltatás. Szóval futottam úgymond egy felesleges kört, és akkor holnap megint hívhatom őket -.- Nem is értem miért nem lehetett egyből továbbadni, ha még mindig szakadás van valahol, az nyilvánvalóan nem fog magától megjavulni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Óvodások homokozója
- GoPro Topic
- Robogó, kismotor
- Jönnek az eTVB hibás működését korrigáló BIOS-ok
- Formula-1
- Autós topik
- További aktív témák...