Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cocka

    veterán

    válasz vigyory71 #116327 üzenetére

    Nyugi nekem sem, illetve egyetlen egyszer. Akkor is igencsak csodálkoztam, hogy jéé most miért nem kellett 2-3 munkanapot várni míg lejött a számla.

    Ezek szerint eddig simán elküldte minden titkosítás nélkül a Voda a számládat egy nyílt e-mailben?

    Nem. Emailben max. értesített, hogy letöltheted a számlát. Magát a számlát a MyVodafone-ba belépve tölthetted le. Ha jól emlékszem, mert korábban úgy voltam vele, minek nekem a Díjnet, jó lesz az a saját rendszerükből is letöltve. És akkor jöttem rá, hogy ez nagy szívás, mert így soha nem férek hozzá semmilyen számlához időben és a későbbi letöltésekhez is heteket kell várni. Mire visszaállíttattam Díjnetre, kb. 2 hónap telt el, emiatt 1 hónap ki is maradt a Díjnetről és törölni kellett a korábbi vodka regisztrációt és újra kellett regisztrálni, de az sem volt egyszerű, nem akarok ujjal mutogatni, hogy kiknek a hibájából. Ja igen ment ezerrel a telefonálgatás, mert egy rahedli ügyintéző süketelt, mondta a bullshit marhaságot, míg egy csávónak sikerült rögvest átállítani. Mivel azzal szívtam egy csomót, hogy a saját rendszerükre átállás után egyszerűen a számlázási mód választó is eltűnt. (vagy ha épp nem tűnt el, egyszerűen nem engedett visszaváltani, mert a módosításokat nem mentette) Szóval a kedves kis rendszerük enged átkapcsolni Díjnetről, de ha vissza akarsz kapcsolni Díjnetre, akkor jön a szívássorozat.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák