Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vigyory71

    tag

    válasz cocka #116334 üzenetére

    Hasonlóan beszívtam én is ezt, hogy nálam is egyszer, talán pont egy éve, egy hűség hosszabbításnál valaki valamit elbökött, és Díjnetről átraktak csekkesre önszorgalomból. Persze ahogy lenni szokott "sz@rnak bajnak nincs gazdája" senki sem találta az okát, hogy ki és mit bökött félre, de majdnem fél éven keresztül nem sikerült megoldaniuk, hogy beállítsák, hogy márpedig Díjnet a fizetési módom. Ők állították, hogy Díjnet van beállítva, én hiába mondtam, hogy de a webes felületen nem ez látszik, hanem csekkes. De, az díjnetes, ne higgyek a a webes felületnek (!!!) :N
    Persze csak jöttek a csekkek levélben.... Igaz, hogy az online számlázásért kapott díjkedvezményem ennek ellenére ott virított a számlákon. Ment a huzavona, fél évig (!!!) mire sikerült valakinek a kb. 6-7 ügyfélszolgálatos anyázás után beállítani, hogy onnan már újra díjnetes lehettem. Valamit rútul elböktek, és nem hitték el, hogy nem jó a dolog. :W Most viszont lehetek újra díjnettelen :DD
    "izgatottan" várom hogy hogyan működik a Voda rendszerében kapott számlákkal való bajlódás. Én szeretem a Díjnetet, sok számlám jön oda, de egyre inkább úgy tűnik ez nem érdeke a szolgáltatóknak az utóbbi időben. Kikerült onnan az ELMŰ/MVM, most a Voda is. Szerintem a felhasználóknak könnyebb, ha van egy ilyen egységes felület, de ez nyilván nem érdeke a szolgáltatóknak valamiért, ami valahol érthető is, ugyanakkor érthetetlen is.
    Remélem egyszer elkészül a Voda számlázási rendszere használható állapotúra is.

Új hozzászólás Aktív témák