- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen processzort vegyek?
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen videókártyát?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- E-book olvasók
- Projektor topic
- Videós, mozgóképes topik
Hirdetés
-
Deadlock - Kiszivárgott néhány kép a Valve Overwatch klónjából
gp A játék a hírek szerint nem egyszerűen a Blizzard játékának a másolata lesz, hanem több stílus is összekeveredik benne.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Elcsípte a Huawei kameratelefonja az első helyet
ma A Pura 70 Ultra a DxOMarknál tarolt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dilikutya
félisten
Most te mit is akarsz? Beszélgessünk a már létező Unreal3 engine-ről, vagy adjunk tippeket fragvadászathoz UT-ban? Legjobb tudomásom szerint Unreal 3 játékról nem esett szó, az csak az engine neve. Ettől függetlenül persze elképzelhető, hogy amint kész van, játék is lehet majd. Az új UT-ről nem tudok egyenlőre semmit, hogy az mikor jön ki, és milyen motor hajtja majd.
Az engine gépigényét meg inkább ne akard tudni Amit eddig bemutattak belőle, az igen látványos, de még fejlesztés alatt van, az optimalizáláson sem esett még át, így a gépigényét sem árulhatták még el. Egyenlőre elégedj meg annyival, hogy lesz.... Többet nem nagyon árultak el az illetékes elvtársak sem, pár kép, talán videó található csak róla.
És ha még egyszer így kezded, hogy ezt meg ezt ranghajhászás miatt nyitod, naponta regelhetsz újraNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Kétmagos proci 6GHz-en LOL Azok alacsonyabb órajelen fognak menni. Láthattad, hogy at órajelvadász technológia megbukott. Amúgy az ezzel készült játékoknak korántsem lesz ekkora gépigénye. Én olyan 2GHz-es P4 CPU, minimum 512mb RAM, és 128mb-os komolyabb Gf4/Radeon9500-re tippelek így első körben. Szvsz a 64mb VGA memória addigra már kevés lesz az alapszintű futáshoz is. A Gf4-ben bízok, mert ha azok sebessége nem felel meg, akkor az FX széria is kiesik a fél DX9-es támogatottságukkal, arról nem is beszélve, hogy ebből a sorozatból egyedül az 5900XT, 5800 stb kártyák tudnak labdába rúgni egy Gf4ti 4400/4600 ellen, az 5200 ugye eleve nem játszik, az 5600 talán a Ti4200-őt hozza, az 5700 sem sokkal gyorsabb játékok alatt, sőt egyes tesztekben még egy Radeon8500-tel szemben is alul maradt. A Windows Longhorn pedig über LOL A Windows XP támogatása még sokáig megmarad, mint ahogy a Win98 sem tűnt még el, még jönnek ki játékok, amik elvileg játszhatók az alatt is, más kérdés hogy épelméjű ember ilyen rendszert nem telepít egy komolyabb gépre már. Részemről az 533-as Celeronomon sem cserélném vissza az XP-t 98-ra .
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Még nem minden esetben 512 a minimum... a 256Mb is sokáig volt minimum... annyira sztem nem merész. Szerintem a 6GHz-es CPU a merész, amennyiben figyelemmel kíséred a processzorok sebességnövekedését a múltban és most is. A 3GHz-es CPU már két éves, 4GHz-es pedig nem is lett a P4-ből. Pont akkor lesz 6GHz, amikor az Intel processzorok is alacsonyabb órajeleken fognak menni? A Pentium M már ma is jó eséllyel veszi fel a versenyt egy nála jóval magasabb órajelen üzemelő P4-el. Jövőre a 4Gb kicsit túlzásnak tűnik.... komolyan érdekelne engem ez az interjú. 2 évvel korábbra megmondani a gépigényt, amikor még kész sincs.... a Longhorn-nak sem fog kelleni 2magos CPU... Nagyjából a duplája lesz a gépigénye, mint az XP-nek. Ami abban nagyon erőforrás zabáló lehet, az legfeljebb csak az új grafikus felület, amit azonban ki lehet kapcsolni. Minimum VGA 256Mb... LOL, még csak most kezdik el kihasználni a 256Mb-ot, jövőre meg már épp hogy elég lesz? Ennyi hülyeséget rég olvastam 4 sorba sűrítve, grat
_Volkovy_: egyet értek, az Unreal2 tényleg szar volt Nekem se tetszett az UT, de single-ben próbáltam csak, multiban nem volt lehetőségem.
[Szerkesztve]
[Szerkesztve]Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Nem csak lehet, hanem biztos.... Kár vitatkozni egy erősen félkész motor optimalizálatlanságán. Amúgy, amikor a Doom3 első alfája kikerült, asszem 2002-ben, szerintetek hányan tudták azt normálisan futtatni? Az U3 még nem volt optimalizálva, amikor bemutatták először, ennyi.
Apophis: és azt a 6GHz-es CPU-t honnan szeded? Még jó pár évig nem számithatunk rájuk.
[Szerkesztve]Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Nem fog közepesen futni egy mostani csúcs VGA-val. A fejlesztők sem hülyék. Ha az UT2006 is ezzel az engine-nel jön, akkor az még az év végén, jövő év elején kijön. Gondolod, eladható lesz ha a csúcskártyákon sem fut normálisan. az, hogy az E3-on a 6800GT-t megfektette, semmit sem jelent. Igen erősen optimalizálatlan lehetett még a cucc. Ez mikor is volt? Májusban az E3-on? Majdnem egy éve. És még legalább ugyanennyi van az első játékokig, amik ezzel a motorral jönnek ki. Sosem értettem ezt a vészmadárkodást a gépigényekkel.... az egész csak optimalizálás kérdése... fogadok, egy 9800pro is bőven elég lenne, ha tudnának programozni
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Azért mondtam, hogy ha tudnának programozni... illetve ha akarnának. Tudom hogy a 9800pro alsókategóriás kártya lesz addigra. De szerintem elégséges lenne. Csak épp az nem érdeke sem a fejlesztőknek, sem a hardvergyártóknak.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Az UT-ről szóló résszel egyetértek, anno a 2003-at egy Celeron 533-on toltam 16Mb-os TNT2-vel meg 192Mb RAM-mal Igaz, csak single-ben a demót. Nem volt túl gyors, de egyenletesen futott, nem is szaggatott. A 2004-et is ki akartam rajta próbálni, csak bekerült az asztalomra időközben ez a fránya P4 De lehet kipróbálom azért is Mondjuk az újabb UT-knek a motorjára mindent lehetett mondani, de hogy korszerű lenne... DX7-8 vegyesen, de főleg DX7, ennek ellenére a célnak tökéletesen megfelelő látványt nyújt.
Ez az egész játékbiznisz kezd leginkább 1-1 videókártya promóciójának részévé válni...
Ez az egész érdekes helyzet. Ahogy mondod, hogy nem azért csinálnak szoftvereket, esetünkben játékokat, hogy nekünk jobb legyen. Ezzel kapcsolatban anno asszem a GTA3 kapcsán olvastam, hogy a fejlesztőket abszolút hidegen hagyta, sikeres lesz-e a játék, vagy sem. Állitólag a játékban van vhol pl. asszem Mcdonaldsz vagy Burger King reklám. Tehát a reklámbevétel nekik már megérte.
Az eladási mutatókon nem érződik a doom3 rettenetes gépigénye, pedig nyilván nem mindenki őrizget otthon 6800GT-ket. Nos, azt minek mondanák, hogy a reklámok kifejtették hatásukat? Ezt senkinek nem fogják felróni, mivel erről szól a televíziózás és a mai modern fogyasztói társadalom. Vedd meg, vedd meg, vedd meg... a doom3-at is eladták, annak ellenére, hogy a vevők jó része igen valószinű teljes pompájában még nem is láthatta a játékot Az emberek birkák.
De semmi baj, menjen csak tovább a bigbráner, meg a hülye reklámok. Pár év, és leigázhatom ezt a sok nyomorultatNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Speedyman #79 üzenetére
Ez a technológia nem megoldás. A VGA a rendszermemóriából foglal le, így megint ugyanott vagyunk, ahol eddig. Amúgy pl a 128 és 256Mb-os azonos tipusú kártyák között árban nem sok különbség van. A sebességbeli különbséget jobban meg kell fizetni. Ráadásul nálunk a Turbocache megoldást használó kártyák semmivel sem olcsóbbak, mint a több fedélzeti memóriával rendelekző társaik, ergo semmi értelme.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Stefa15@boy #93 üzenetére
Olvasd végig a topikot... minden benne van.
P.S.:Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz !!Hamster!! #107 üzenetére
A full verzióhoz max telepítőkódot adnak Amúgy elképzelhető, hogy azért nem megy neten a demo, mert nincsenek ilyen szerverek már. Amikor megjelent a full, gondolom arra tért át mindenki.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz !!Hamster!! #120 üzenetére
Neked is mondom... nem kéne baromkodni a szmájlikkat. Ez nem óvoda, hanem hardverfórum
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Hát... valóban, semmi rendkivülit nem látok a képeken, a középsőn a fickó feje pl kimondottan csúnya.
Bővebben: linkNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Érdekes...
Bővebben: linkNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
De lehet, hogy még így sem fog érdekelni! Nem mondtam, hogy nem fog akadni. Csak maga a technológia érdekes, hogy mik vannak manapság... különösebben nem jövők lázba attól, hogy valami akad. Úgysem játszok új játékokkal és nem annyira a gépigényük miatt, hanem mert egy rakás szar az összes. Mert most mivel játszok? Return to Castle Wolfenstein...
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Nem kell ahhoz játszani velük Úgy értettem nem állnak halomban a CD-k, iso-k, stb stb.... kipróbálom a demót, van amit 2 perc után letörlök, van aminek legalább a demóját végig viszem. Még a HL2-őt is letöröltem a gépről, mert nem tudott lekötni tartósan.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Viszont ez alapján veszek meg valamit... mint ahogy 4CD-t sem töltök le ha a demo nem tetszik. És eddig még mindig azt kaptam amire a demo alapján számítottam. Kivéve, amikor rosszabbat. Jobbat soha.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Nincs ebben semmi rendkívüli. az elmúlt 1 évben kicsit finomítottak rajta... az nem ment volna, hogy csak azok tudják majd használni akiknek 6800U/x800 figyel a gépében... ezeknek az aránya világviszonylatban sem magas.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Nézd, attól hogy új és még nem láttunk ilyet, nem jelenti azt, hogy futtathatatlan lenne. Ne feledd, hogy az engine már több mint 1 éve készül. És a fizika amúgysem a VGA asztala. A tavalyi E3-on még elég kezdetleges stádiumban volt a cucc. Mire megjelenik, és használják is, a felsőközép összes kártyája megfog vele birkózni tökéletesen.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Akkor is azt mondom, hogy nem kell mindig megijedni ha látunk valami szépet, hogy majd paksot kell otthon beüzemelni... szvsz az is épp elég nagy igény, hogy minimum egy 6600GT kell ahhoz, hogy már normálisan fusson. gondolom ez 1024-es felbontást jelent, high detailt, szűrők nélkül esetleg....
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Speedyman #158 üzenetére
Akkor hadd homályosítsalak föl. Az Unreal1 98-as játék, akkoriban még nem volt divat az erődemonstráció. Az UT2003 pedig valami hibrid, teljes mértékben korszerűtlen DirectX 7-8 motort használ. Ezzel szemben az Unreal 3 engine az hivatott demonstrálni ''hogy nagyon fasza programozók vagyunk'' és ennek megfelelően lesz benne minden, amitől egy komolyabb gép is maga alá vizel. Mellesleg ez is egy Nvidia projekt, az összes ilyen játék elején egy bazinagy Nvidia lógó lóg majd. Igaz, az UT2003 elején is ott figyelt, de a motor jelelgéből és rendeltetéséből adódóan az a játék már egy 16Mb-os TNT2 kaliberű kártyán is futott. Az U3-mal viszont nincsenek ilyen terveik, ez egyenlőre csak egy engine, a hangsúlyt a látványra és a realisztikus megjelenitésre fektetik. Hogy aztán később majd a játékfejlesztők, akik licenszelik a motort, mit alakitanak majd rajta, más kérdés. Lásd a Source engine példáját, kicsit lecsufitották a Bloodline-hoz, ellenben a gépigényt megnövelték Persze játékot írni nem így kell De térjünk vissza a felvetésedhez. Szerinted az Unreal fejlesztők mindig ilyen jóságosak, ahogyan említetted? Van ám nekik egy Unreal2 nevű alkotásuk is, engine+játék is, és az már komolyabb falat, 2002-ben mikor megjelent, úgy tudom megizzasztotta az akkori gépeket
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Speedyman #161 üzenetére
Mi nem volt játék? az Unreal2? Vagy miről beszélsz? És mint mondottam, az unreal idején 98-ban még nem technológiai bemutató volt egy játék, hanem valóban játéknak készült.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
De az engine az Epic műve, nem? Amúgy én nem tudom mi a különbség, miben más az Unreal2, mivel az első résszel nem játszottam, ennek is csak a demójával. Szép, szép, de maga a játék nem kötött le.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Bejelentés: készül az Unreal Tournament 2006 Bővebben: link. Nem nyitottam meg a topikját, megteszi majd az, akit ténylegesen érdekel is a game UT 2003/2004 demókkal játszogattam, a 2004 egyik pályáján egész sokat, a járművekkel egész jó kis csatákat vívtam, de annyira nem kötött le, hogy a sok fan között én nyissam meg a topikot, még meglincselnének a végén
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Elolvastad a cikket? Midway have previously confirmed that no new UT titles will be shipping in 2005, so it's likely that this game will bear the name ''Unreal Tournament 2006'' or ''Unreal Tournament 2007''.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Speedyman #176 üzenetére
Türelem... tessék, íme az első fecske Köszönet a linkért Frigonak a DNF topikban.
Bővebben: linkNem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Stefa15@boy #190 üzenetére
Ha nem tudod, mit írj, inkább ne írj semmit . Amúgy az engine már nagy valószínűséggel kész van. Már fejlesztik az UT legújabb részét vele, bejelentettek egy másik játékot is, ami ezt használja majd, és a Duke Nukem Forever is erre épül, amit a 2006-os E3-on mutatnak majd be. 2007-re egy egész sor játék használja már.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Arra rá is fér egy normális engine. A Postal2 elég csúnya játék volt, a karakterek mozgása pedig nem kimondottan a kor színvonalának megfelelő. És mégis mekkora játék... látszik, hogy a grafika mennyire nem minden, mégha sokan azt is hiszik. A Postal2 még az Unreal1 motorját használta... pedig elég régi darab volt már akkor az is.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Ismét egy játék, amit az Unreal3 hajt majd: Bővebben: link
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz !!Hamster!! #196 üzenetére
Nem ismerek olyan játékot, ami megérné, hogy súlyos ezreket költsek gépfejlesztésre. Ez sem lesz érdemes arra. Az Unreal3 technikai demók nem minimum részletességen szaggattak a 6800-as kártyán. A bemutatón eszük ágában sem volt minimum grafikán prezentálni, hiszen akkor ki látja, mire képes a motor? Ők maguk sem számítottak erre. Mellesleg ez még a korai stádiumban lévő engine volt. A fejlesztés azon szakaszában még szó sincs optimalizálásról. Csak úgy mondom. Egyébként is, mire megjelennek az U3-at használó játékok, a GeForce 6800 már csak egy kis finglehelletnyi kártya lesz. Annak a kártyának leáldozott. Közel 1 éve van már a piacon. Anno a Radeon 9800pro is ennyi ideig volt csúcskártya. Amint az újabb generációs kártyák megjelentek, a 9800pro teljesítménye meglepő módon hirtelen már csak az 1024*768-as felbontáson lett elegendő maximális részletesség mellett, szűrőkkel. Nem mintha nem lenne elég egy 9800pro is az U3-hoz teljes mértékben... csak az nem érdeke a kiadóknak és a gyártóknak. Ennyi a magas gépigények oka, és nem több. Nem a felsoroltatott látványelemek miatt van az U3-nak sem ilyen hardverigénye.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Ez csak annyit jelent, hogy gondot fordítanak a játékra... az engine sincs még kész, akkor hova jöjjön az UT2006... Valószínűleg így nem idén ősszel, télen, hanem jövő ősszel jelenik meg. Amúgy az UT2003/2004 igen jól optimalizált volt, a 2003-at én egy 533MHz-es Celeronon is jól játszottam, 192Mb memóriával és 16Mb-os TNT2-vel. Az UT2004-et nem próbáltam, de elképzelhető, hogy az is ment volna, mivel kisebb volt a gépigénye. Bár egy sokrésztvevős partin egy szép nagy terepen biztos kinyiffant volna az a gép
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Íme egy kis ízelítő egy U3 engine-re épülő játékból: Bővebben: link
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Készül az Unreal 4 engine: Bővebben: link
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Újabb cég tette le a voksát az U3 mellett: [link]. A cikk írója felvetett egy érdekes dolgot. Carmack, és az ő kicsi szörnyszülöttje, a Doom3 engine. Éveken át a Q3 egy sokat keresett motor volt, készült vele jópár játék, még a megjelenés után 5 évvel is használták (Call of Duty: United Offensive). Ezzel szemben a Doom3-at az eltelt 1 év alatt mindössze a Quake4-be építették bele, de gondolom a Raven csak így csinálhatta meg, Carmack aligha hagyta volna hogy a sorozatát ne az ő alkotása hajtsa. Egyébként biztos vagyok benne, hogy találtak volna használhatóbbat is. Hiába hangoztatja mindenki, mennyire szép, korszerű és fejlett a D3, mégsem akar senki azzal fejleszteni. Annak idején, amikor a Quake3 megjelent, a PI 233MHz-es gép, 64Mb RAM és a 8Mb-os OpenGL-t támogató VGA elég húzós gépigény volt, de a fejlesztők mégsem mellőzték, már a következő évben megjelent az American McGee's Alice, és ekkortájt jelentették be a Return to Castle Wolfenstein-t is. Most is eltelt egy év, de csak egy házinyúl kapta meg a D3-at.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
# Mark Reint megkérdezték, hogyan futott annyira jól az idei E3-as bemutatón a játék, mire azt felelte, hogy mindössze átállították DirectX-ről OpenGL módra a motort, és egyébként egy ''sima'' GeForce 7800GTX videokártya szolgáltatta az erőt, na meg a PS3.
A teljes cikk: [link].
Ez egy újabb bizonyíték arra, amit én már ezelőtt sok évvel, tapasztalatlan tizenéves játékosként is tudtam: az OpenGl jobb. Igaz, régebben nekem Nvidia kártyám volt, emiatt volt minden gyorsabb, mint DirectX-ben. De szerintem a látvány is szebb volt. A DirectX hülye MS dolog.Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
Itt az első kipróbálható játék, U3 motorral: [link]. Pár kommentet végignéztem, de egy olyat sem találtam, ami dícsérő szavakat tartalmazott volna. Bár azt egyenlőre nem tudni, hogy az engine lenne parasztvakítás, vagy legelsőnek egy kókány banda mutatja be. Én azért ez utóbbira tippelnék, az eddigi Unreal motorok is szépek voltak.
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Szuperboci #229 üzenetére
És mégis mit dobnak piacra? Az U3 engine-t már használják a fejlesztők. A THQ csapata is bevásárolt belőle következő fejlesztéséhez: [link].
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
-
Dilikutya
félisten
válasz Szuperboci #231 üzenetére
A topik nem erről szól, annak a lomnak van sajátja
Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)
Új hozzászólás Aktív témák
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Gmail
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs